Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23943
Назва: Концептуальні засади створення методичної системи фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті
Інші назви: Концептуальные основы создания методической системы физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете
Conceptual Principles of Creating a Methodological System of Physico-Mathematical Training of Senior Pupils in the Context of Their Preparation for Studies at an Engineering University
Автори: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Ключові слова: Методична система, методичне забезпечення, підручник, посібник, фізико-математична підготовка, доуніверситетська освіта.
Методическая система, методическое обеспечение, учебники, пособия, физико-математическая подготовка.
Methodological system, methodological support, textbook, manual, physico-mathematical training, pre-university education.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво "Педагогічна думка", м. Київ, Україна
Бібліографічний опис: Муранова Н. П. Концептуальні засади створення методичної системи фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті / Н. П. Муранова // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць ; вип. 12 / наук. ред. О. М. Топузов. – К. : Педагогічна думка, 2012. – С. 540–545.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі обґрунтування методичної концепції фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті. З’ясовано головні принципи розробки методичної системи; виявлено основні відмінності в науково-методичному забезпеченні у загальноосвітньому навчальному закладі та вищій школі. Сформульовано висновок про необхідність розробки методичної системи фізико-математичної підготовки в системі доуніверситетської освіти.
Статья посвящена проблеме обоснования концепции физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете. Определены главные принципы разработки методической системы; выявлены основные отличия в научно-методическом обеспечении в общеобразовательном учебном заведении и высшей школе. Сформулирован вывод о необходимости разработки методической системы физико-математической подготовки в системе доуниверситетского образования.
The paper is devoted to validation of the methodological conception of physico-mathematical training of senior pupils in the context of their preparation for studies at an engineering university. The main principles of methodological system development have been established, and the basic distinctions have been found out in the methodological support in secondary and higher schools. A conclusion has been made about the need of developing a methodological system of physico-mathematical training in the system of pre-university education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23943
ISBN: 978-966-644-248-5
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Концептуальні засади створ. мет. сис. фмп ст. до навч. в тех. унів..pdfМуранова Н. П. Основна стаття2.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.