Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23943
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуранова, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorМуранова, Наталия Петровна-
dc.contributor.authorMuranova, Nataliya-
dc.date.accessioned2016-12-21T12:29:28Z-
dc.date.available2016-12-21T12:29:28Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМуранова Н. П. Концептуальні засади створення методичної системи фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті / Н. П. Муранова // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць ; вип. 12 / наук. ред. О. М. Топузов. – К. : Педагогічна думка, 2012. – С. 540–545.-
dc.identifier.isbn978-966-644-248-5-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23943-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі обґрунтування методичної концепції фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті. З’ясовано головні принципи розробки методичної системи; виявлено основні відмінності в науково-методичному забезпеченні у загальноосвітньому навчальному закладі та вищій школі. Сформульовано висновок про необхідність розробки методичної системи фізико-математичної підготовки в системі доуніверситетської освіти.uk_UA
dc.description.abstractСтатья посвящена проблеме обоснования концепции физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете. Определены главные принципы разработки методической системы; выявлены основные отличия в научно-методическом обеспечении в общеобразовательном учебном заведении и высшей школе. Сформулирован вывод о необходимости разработки методической системы физико-математической подготовки в системе доуниверситетского образования.uk_UA
dc.description.abstractThe paper is devoted to validation of the methodological conception of physico-mathematical training of senior pupils in the context of their preparation for studies at an engineering university. The main principles of methodological system development have been established, and the basic distinctions have been found out in the methodological support in secondary and higher schools. A conclusion has been made about the need of developing a methodological system of physico-mathematical training in the system of pre-university education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво "Педагогічна думка", м. Київ, Українаuk_UA
dc.subjectМетодична система, методичне забезпечення, підручник, посібник, фізико-математична підготовка, доуніверситетська освіта.uk_UA
dc.subjectМетодическая система, методическое обеспечение, учебники, пособия, физико-математическая подготовка.uk_UA
dc.subjectMethodological system, methodological support, textbook, manual, physico-mathematical training, pre-university education.uk_UA
dc.titleКонцептуальні засади створення методичної системи фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університетіuk_UA
dc.title.alternativeКонцептуальные основы создания методической системы физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университетеuk_UA
dc.title.alternativeConceptual Principles of Creating a Methodological System of Physico-Mathematical Training of Senior Pupils in the Context of Their Preparation for Studies at an Engineering Universityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.lbc74.201 я 43-
dc.subject.udc377.6005:378.6(045)-
dc.specialityПедагогіка, освітаuk_UA
dc.specialityПедагогика, образование-
dc.specialityРedagogy, education-
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Концептуальні засади створ. мет. сис. фмп ст. до навч. в тех. унів..pdfМуранова Н. П. Основна стаття2.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.