Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23936
Название: Аналіз дослідження рівня фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті
Другие названия: Анализ исследования уровня физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете
Analysis of Studying the Quality of Physico-Mathematical Training of Senior Pupils for their Studies at an Engineering University
Авторы: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Ключевые слова: Рівень фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті; критерії емпіричного дослідження (цільовий, мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний, результативний).
Уровень физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете; критерии эмпирического исследования (целевой, мотивационный, когнитивный, деятельностный, рефлексивный, результативный).
А level of physico-mathematical training of senior pupils for their studies at an engineering university, empiric study criteria (goal-oriented, motivational, cognitive, pragmatist, reflexive, efficiency-oriented).
Дата публикации: 3-фев-2014
Издательство: Житомирський державний університет імені Івана І. Франка, м. Житомир, Україна
Библиографическое описание: Муранова Н. П. Аналіз дослідження рівня фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті / Н. П. Муранова // Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013. – Вип. – 6 (72). – С. 142–152.
Краткий осмотр (реферат): У статті представлено результати емпіричного дослідження стану процесу доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників; охарактеризовано рівні прояву цільового, мотиваційного, когнітивного, діяльнісного, рефлексивного і результативного критеріїв; результати діагностики інтегровано у рівні фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті. Сформульовано висновок про необхідність комплексного психолого-педагогічного вивчення актуального стану доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті.
В статье представлены результаты эмпирического исследования состояния процесса доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассников; охарактеризованы уровни проявления целевого, мотивационного, когнитивного, деятельностного, рефлексивного и результативного критериев; результаты диагностики интегрировано в уровне физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете. Сформулирован вывод о необходимости комплексного психолого-педагогического изучения актуального состояния доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете.
The article presents the findings of the empiric study of the state of physico-mathematical senior pupils training. Also, the article describes different manifestation degrees of the goal-oriented, motivational, cognitive, pragmatist, reflexive, and efficiency-oriented criteria. The diagnosis results are integrated into the levels of physico-mathematical training of senior pupils for their studies at an engineering university. The conclusion is made on the necessity of the complex psychological and pedagogical study of the current state of the pre-university physico-mathematical senior pupils training for their studies in an engineering university.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23936
Располагается в коллекциях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Аналіз дослідження рівня ФМ підготовки до навч. в тех. університеті.pdfМуранова Н. П. Основна стаття7.16 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.