Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23936
Назва: Аналіз дослідження рівня фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті
Інші назви: Анализ исследования уровня физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете
Analysis of Studying the Quality of Physico-Mathematical Training of Senior Pupils for their Studies at an Engineering University
Автори: Муранова, Наталія Петрівна
Муранова, Наталия Петровна
Muranova, Nataliya
Ключові слова: Рівень фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті; критерії емпіричного дослідження (цільовий, мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний, результативний).
Уровень физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете; критерии эмпирического исследования (целевой, мотивационный, когнитивный, деятельностный, рефлексивный, результативный).
А level of physico-mathematical training of senior pupils for their studies at an engineering university, empiric study criteria (goal-oriented, motivational, cognitive, pragmatist, reflexive, efficiency-oriented).
Дата публікації: 3-лют-2014
Видавництво: Житомирський державний університет імені Івана І. Франка, м. Житомир, Україна
Бібліографічний опис: Муранова Н. П. Аналіз дослідження рівня фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті / Н. П. Муранова // Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013. – Вип. – 6 (72). – С. 142–152.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати емпіричного дослідження стану процесу доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників; охарактеризовано рівні прояву цільового, мотиваційного, когнітивного, діяльнісного, рефлексивного і результативного критеріїв; результати діагностики інтегровано у рівні фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті. Сформульовано висновок про необхідність комплексного психолого-педагогічного вивчення актуального стану доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті.
В статье представлены результаты эмпирического исследования состояния процесса доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассников; охарактеризованы уровни проявления целевого, мотивационного, когнитивного, деятельностного, рефлексивного и результативного критериев; результаты диагностики интегрировано в уровне физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете. Сформулирован вывод о необходимости комплексного психолого-педагогического изучения актуального состояния доуниверситетской физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в техническом университете.
The article presents the findings of the empiric study of the state of physico-mathematical senior pupils training. Also, the article describes different manifestation degrees of the goal-oriented, motivational, cognitive, pragmatist, reflexive, and efficiency-oriented criteria. The diagnosis results are integrated into the levels of physico-mathematical training of senior pupils for their studies at an engineering university. The conclusion is made on the necessity of the complex psychological and pedagogical study of the current state of the pre-university physico-mathematical senior pupils training for their studies in an engineering university.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23936
Розташовується у зібраннях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аналіз дослідження рівня ФМ підготовки до навч. в тех. університеті.pdfМуранова Н. П. Основна стаття7.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.