Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22728
Назва: In/visibility strategies in translating culture-bound items: a Ukrainian-English case study
Автори: Пшепіурковска, Данута
Дата публікації: 2010
Видавництво: Аграр Медіа Груп
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22728
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції «Соціокультурні та етнолінгвістичні проблеми галузевого перекладу в парадигмі євроінтеграції»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
In_visibility_strategies_in_translating_culture-bound_items.PDF248.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.