Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20693
Назва: КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ АСПЕКТ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Автори: Барановська, Лілія Володимирівна
Ключові слова: навчання дорослих, Концепція освіти дорослих, акмеологія, андрагогіка, активне навчання, принципи навчання, лекція.
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У даній статті визначено особливості навчання дорослих у системі вищої освіти з використанням змісту Концепції освіти дорослих в Україні. Подано особливості її спрямованості, принципи організації, особливі методи навчання дорослих.
Опис: Барановська Л.В., Барановський М.М. Концептуальний аспект навчання дорослих в системі вищої освіти України / Л.В. Барановська Л.В., М.М. Барановський // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія. – К. : НАУ, 2014. – Вип. 5 (1). – С. 14-19
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20693
ISBN: УДК 371.31:376-053.8(477)(045)
Розташовується у зібраннях:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Барановська Л.В. 1 ст..docx34.1 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.