Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20693
Назва: | КОНЦЕПТУАЛЬНИЙ АСПЕКТ НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ |
Автори: | Барановська, Лілія Володимирівна |
Ключові слова: | навчання дорослих, Концепція освіти дорослих, акмеологія, андрагогіка, активне навчання, принципи навчання, лекція. |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | У даній статті визначено особливості навчання дорослих у системі вищої освіти з використанням змісту Концепції освіти дорослих в Україні. Подано особливості її спрямованості, принципи організації, особливі методи навчання дорослих. |
Опис: | Барановська Л.В., Барановський М.М. Концептуальний аспект навчання дорослих в системі вищої освіти України / Л.В. Барановська Л.В., М.М. Барановський // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія. – К. : НАУ, 2014. – Вип. 5 (1). – С. 14-19 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20693 |
ISBN: | УДК 371.31:376-053.8(477)(045) |
Розташовується у зібраннях: | Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Барановська Л.В. 1 ст..docx | 34.1 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.