Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20182
Назва: АНАЛІТИЧНА ОПЕРАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ФЕНОМЕНУ ДИСЦИПЛІНИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ СУБ’ЄКТІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ
Автори: Корнілов, Володимир Степанович
Ключові слова: дисципліна навчально-виховного процесу, суб’єкти системи освіти, суспільни відносини, дисциплінарна свідомість, дисциплінарна діяльність.
Дата публікації: 2014
Видавництво: видавництво НАУ
Бібліографічний опис: Корнілов В.С. АНАЛІТИЧНА ОПЕРАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ФЕНОМЕНУ ДИСЦИПЛІНИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ СУБ’ЄКТІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ// «Стратегія розвитку України» К.: 2014,-№2 - С. 189-193
Серія/номер: ;№ 2
Короткий огляд (реферат): У статті розглянути основні аспекти аналітичної операціоналізації дисципліни навчально-виховного процесу суб’єктів системи освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20182
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.docxСтаття30.9 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора