Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20182
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКорнілов, Володимир Степанович-
dc.date.accessioned2016-05-19T07:32:07Z-
dc.date.available2016-05-19T07:32:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКорнілов В.С. АНАЛІТИЧНА ОПЕРАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ФЕНОМЕНУ ДИСЦИПЛІНИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ СУБ’ЄКТІВ СИСТЕМИ ОСВІТИ// «Стратегія розвитку України» К.: 2014,-№2 - С. 189-193uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20182-
dc.description.abstractУ статті розглянути основні аспекти аналітичної операціоналізації дисципліни навчально-виховного процесу суб’єктів системи освіти.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherвидавництво НАУuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№ 2-
dc.subjectдисципліна навчально-виховного процесу, суб’єкти системи освіти, суспільни відносини, дисциплінарна свідомість, дисциплінарна діяльність.uk_UA
dc.titleАНАЛІТИЧНА ОПЕРАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ФЕНОМЕНУ ДИСЦИПЛІНИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ СУБ’ЄКТІВ СИСТЕМИ ОСВІТИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc316.62.378.15(045)-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.docxСтаття30.9 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools