Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19170
Назва: Інтернаціоналізація і інтеграція, як напрямки глобалізації освіти: процеси синтезу і диференціації
Автори: Хомерікі, Олена Андріївна
Ключові слова: глобалізація, інтернаціоналізація, інтеграція
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво "Логос"
Бібліографічний опис: Хомерікі О.А Інтернаціоналізація і інтеграція, як напрямки глобалізації освіти: процеси синтезу і диференціації//Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки : зб. наук. праць. – К. : Логос, 2012. – Вип. 16. – С. 76–84.
Короткий огляд (реферат): Особливості розвитку сучасного суспільства, засобів зв'язку, міжкультурної комунікації припускають певну уніфікацію вимог до якості вищої освіти, освітніх програм, наукових досліджень, що у великій мірі впливає не тільки в цілому на національні системи вищої освіти, але й на окремі університети. Зростаюча популярність в наукових дослідженнях процесів глобалізації та інтернаціоналізації вищої освіти сприяє формуванню міжнародних стратегій розвитку, інтеркультурних програм на рівні практично будь-якого вищого навчального закладу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19170
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16.pdfСтаття241.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора