Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19170
Назва: | Інтернаціоналізація і інтеграція, як напрямки глобалізації освіти: процеси синтезу і диференціації |
Автори: | Хомерікі, Олена Андріївна |
Ключові слова: | глобалізація, інтернаціоналізація, інтеграція |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Видавництво "Логос" |
Бібліографічний опис: | Хомерікі О.А Інтернаціоналізація і інтеграція, як напрямки глобалізації освіти: процеси синтезу і диференціації//Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки : зб. наук. праць. – К. : Логос, 2012. – Вип. 16. – С. 76–84. |
Короткий огляд (реферат): | Особливості розвитку сучасного суспільства, засобів зв'язку, міжкультурної комунікації припускають певну уніфікацію вимог до якості вищої освіти, освітніх програм, наукових досліджень, що у великій мірі впливає не тільки в цілому на національні системи вищої освіти, але й на окремі університети. Зростаюча популярність в наукових дослідженнях процесів глобалізації та інтернаціоналізації вищої освіти сприяє формуванню міжнародних стратегій розвитку, інтеркультурних програм на рівні практично будь-якого вищого навчального закладу |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19170 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
16.pdf | Стаття | 241.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора