Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19170
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХомерікі, Олена Андріївна-
dc.date.accessioned2016-04-15T08:38:03Z-
dc.date.available2016-04-15T08:38:03Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationХомерікі О.А Інтернаціоналізація і інтеграція, як напрямки глобалізації освіти: процеси синтезу і диференціації//Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки : зб. наук. праць. – К. : Логос, 2012. – Вип. 16. – С. 76–84.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19170-
dc.description.abstractОсобливості розвитку сучасного суспільства, засобів зв'язку, міжкультурної комунікації припускають певну уніфікацію вимог до якості вищої освіти, освітніх програм, наукових досліджень, що у великій мірі впливає не тільки в цілому на національні системи вищої освіти, але й на окремі університети. Зростаюча популярність в наукових дослідженнях процесів глобалізації та інтернаціоналізації вищої освіти сприяє формуванню міжнародних стратегій розвитку, інтеркультурних програм на рівні практично будь-якого вищого навчального закладуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво "Логос"uk_UA
dc.subjectглобалізація, інтернаціоналізація, інтеграціяuk_UA
dc.titleІнтернаціоналізація і інтеграція, як напрямки глобалізації освіти: процеси синтезу і диференціаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc316.32-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdfСтаття241.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools