Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18609
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Помиткіна, Любов Віталіївна | - |
dc.date.accessioned | 2016-03-27T12:34:08Z | - |
dc.date.available | 2016-03-27T12:34:08Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Помиткіна Л.В. Психологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті / Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, НАПН України / редкол.: Огнєв’юк В.О., Хоружа Л.Л. [та ін.]. – К.: Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2015. – № 23. – С.99-104 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18609 | - |
dc.description.abstract | У статті поданий теоретичний аналіз проблеми компетентнісного підходу в освіті, розглянуті погляди провідних педагогів і психологів на формування ключових компетенцій майбутнього фахівця. Оскільки, кількість якісно засвоєних знань та вмінь ще не дає гарантії їх адекватного використання й оперування в складних ситуаціях, компетентнісний підхід має включати психологічну складову розвитку необхідних компетенцій учня. До психологічних особливостей реалізації компетентністного підходу віднесено, по-перше, впровадження уроків психології, починаючи з початкових класів, що забезпечує якісно інше, більш глибоке розуміння власної психофізіології та опанування методами врегулювання психоемоційних станів, адекватне прийняття рішень і вироблення на цій основі відповідних форм поведінки. По-друге, це дасть змогу під час професійного самовизначення більш точно співвідносити власні індивідуально-психологічні та психолого-типологічні характеристики з вимогами майбутньої професії для здобуття адекватних фахових компетенцій та організації конгруентного способу життя. | uk_UA |
dc.subject | компетенції | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | психологічні особливості | uk_UA |
dc.subject | уроки психології | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
29 Психологічні особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті .doc | 101.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.