Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18358
Title: | Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів |
Authors: | Помиткіна, Любов Віталіївна Полухіна, М.П. |
Keywords: | діти молодші школярі особливості тривожності тривожність шкільна тривожність учні молодших класів |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Помиткіна Л.В., Полухіна М.П. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів / Актуальні проблеми психології: Зб. наук. пр. Інституту психології імені Г.С.Костюка. – К.: ДП «Інформаційно-аналітичне агенство», 2015. – Том. Х. – Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – Вип. 27. – С.482-492. |
Abstract: | У статті подані результати теоретико-емпіричного аналізу проблеми шкільної тривожності молодших школярів. Теоретичний аналіз проблеми показав, що шкільна тривожність – це форма прояву емоційного неблагополуччя дитини, яка виражається в хвилюванні, підвищеному занепокоєнні щодо навчальних ситуацій, в очікуванні поганого ставлення до себе з боку вчителів, батьків та однолітків. До основного фактору, що впливає на зростання тривожності, віднесено особливості батьківського ставлення до дитини, зокрема, відсутність емоційного контакту, обмеженість у спілкуванні з нею, незнання вікових та індивідуально-психологічних особливостей дитини. Поданий порівняльний аналіз особливостей шкільної тривожності дітей з повних та неповних сімей. Отримані емпіричні дані свідчать, що тривожність дітей зростає у сім'ях, де хоча б один з дорослих відчуває емоційне неблагополуччя. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18358 |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
21 Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності ...doc | 114 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.