Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17235
Назва: | ГЕОМЕТРИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДОРОГИ ЯК ПРИЧИНА ЗАТОРУ |
Автори: | Кротов, Р. В. Першаков, Валерій Миколайович |
Ключові слова: | ГЕОМЕТРИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДОРОГИ ПРИЧИНА ЗАТОРУ |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Розширення. Якщо потік, який перетинає одну з гілок розширення, перевищує його пропускну здатність протягом деякого часу, то в загальному під’їзді до розширення може вирости черга. Якщо цей під’їзд вузький, черга повинна зникати за принципом буфера – «першим увійшов, першим вийшов» – таким чином, будуть накопичуватися і затримуватися транспортні засоби, які повинні їхати по іншій гілці розширення дороги. |
Опис: | Існує гіпотеза про те, що причина заторів криється в «вузьких місцях» – звуженнях і розширеннях дороги, як постійних, так і тимчасових. Вони є причиною утворення, зростання і поширення черг на дорогах. Існує кілька типів «вузьких місць», поблизу яких формуються затори: Активні «вузькі місця». Між двома ділянками дороги є активне «вузьке місце», якщо висхідний транспортний потік перевантажений (викликає черги), а низхідний є вільним. Виявлення активних "вузьких місць" на ділянках дороги ефективно для запобігання дорожньо-транспортних подій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17235 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті співробітників кафедри комп'ютерних технологій будівництва та реконструкції аеропортів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кротов, Першаков.pdf | 149.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.