Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17235
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКротов, Р. В.-
dc.contributor.authorПершаков, Валерій Миколайович-
dc.date.accessioned2015-12-22T06:06:00Z-
dc.date.available2015-12-22T06:06:00Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРозширення. Якщо потік, який перетинає одну з гілок розширення, перевищує його пропускну здатність протягом деякого часу, то в загальному під’їзді до розширення може вирости черга. Якщо цей під’їзд вузький, черга повинна зникати за принципом буфера – «першим увійшов, першим вийшов» – таким чином, будуть накопичуватися і затримуватися транспортні засоби, які повинні їхати по іншій гілці розширення дороги.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17235-
dc.descriptionІснує гіпотеза про те, що причина заторів криється в «вузьких місцях» – звуженнях і розширеннях дороги, як постійних, так і тимчасових. Вони є причиною утворення, зростання і поширення черг на дорогах. Існує кілька типів «вузьких місць», поблизу яких формуються затори: Активні «вузькі місця». Між двома ділянками дороги є активне «вузьке місце», якщо висхідний транспортний потік перевантажений (викликає черги), а низхідний є вільним. Виявлення активних "вузьких місць" на ділянках дороги ефективно для запобігання дорожньо-транспортних подій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectГЕОМЕТРИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДОРОГИuk_UA
dc.subjectПРИЧИНА ЗАТОРУuk_UA
dc.titleГЕОМЕТРИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДОРОГИ ЯК ПРИЧИНА ЗАТОРУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc656.11.021.24-
Appears in Collections:Наукові статті співробітників кафедри комп'ютерних технологій будівництва та реконструкції аеропортів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кротов, Першаков.pdf149.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.