Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14565
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТІСНОГО КОМПОНЕНТУ АВТОПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
Автори: | Проскурка, Наталія Миколаївна |
Ключові слова: | майбутні фахівці з інформаційних технологій, автопсихологічна компетентність,і особистісний компонент автопсихологічної компетентності, рефлексивність, самопрезентація, самооцінка, самоідентифікація. |
Дата публікації: | жов-2014 |
Видавництво: | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету Вип. 121. Т.II |
Серія/номер: | Психологічні науки;Вип.121 Том 2 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкривається методика та результати дослідження особистісного компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Висвітлено особливості самоідентифікації, самооцінки, рефлексивності та самопрезентації майбутніх фахівців з інформаційних технологій як показників особистісного компоненту їх автопсихологічної компетентності.За узагальненням результатів дослідження визначено високий, середній та низький рівні особистісного компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технології. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14565 |
Розташовується у зібраннях: | Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості особистісного компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій.pdf | Основна стаття | 324.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.