Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14565
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТІСНОГО КОМПОНЕНТУ АВТОПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Автори: Проскурка, Наталія Миколаївна
Ключові слова: майбутні фахівці з інформаційних технологій, автопсихологічна компетентність,і особистісний компонент автопсихологічної компетентності, рефлексивність, самопрезентація, самооцінка, самоідентифікація.
Дата публікації: жов-2014
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету Вип. 121. Т.II
Серія/номер: Психологічні науки;Вип.121 Том 2
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається методика та результати дослідження особистісного компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Висвітлено особливості самоідентифікації, самооцінки, рефлексивності та самопрезентації майбутніх фахівців з інформаційних технологій як показників особистісного компоненту їх автопсихологічної компетентності.За узагальненням результатів дослідження визначено високий, середній та низький рівні особистісного компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технології.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14565
Розташовується у зібраннях:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.