Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14555
Назва: Автопсихологічна компетентність майбутніх фахівців з інформаційних технологій: ціннісно-смисловий аспект
Автори: Проскурка, Наталія Миколаївна
Ключові слова: ціннісні орієнтації, ціннісно-смислова сфера особистості, майбутні фахівці з інформаційних технологій, особистісний розвиток, автопсихологічна компетентність.
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Теоретичні і прикладні проблеми психології: зб. наук. праць №2 (34).
Серія/номер: Психологічні науки;№2(34)
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються методика та результати дослідження ціннісно-смислового компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій. Визначено рівні розвитку та гендерно-вікові особливості ціннісно-смислового компоненту автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій .
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/14555
ISSN: 2219-2654
Розташовується у зібраннях:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ціннісно-смисловий копмпонент автопсихологічної компетентності.pdfОсновна стаття293.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.