Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13641
Назва: Візуальні комунікації як засіб реклами
Автори: Семенюк, Юлія Миколаївна
Ключові слова: Візуальні комунікації;
засіб реклами.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Черкаси, 2011
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13641
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31.pdf229.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.