Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10518
Назва: Особливості прояву комерціалізації у системі вищої освіти Сполучених Штатів Америки
Автори: Стригуль (Кльов), Марина Василівна
Ключові слова: Комерціалізація, американська система освіти, неолібералізм, неоліберальний університет, споживач, клієнт.
Дата публікації: чер-2014
Видавництво: Дніпропетровськ, Видавництво "Грані", Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах
Серія/номер: № 6 (110);
Короткий огляд (реферат): В статті здійснено аналіз сутності та особливостей комерціалізації в освітній системі Сполучених Штатів Америки. Увага автора зосереджена на здійсненні всебічного аналізу американської системи освіти та виокремленні ряду особливих характеристик. Зважаючи на це, розглядається неолібералізм як тенденція зміни освітньої системи та неоліберальний університет, в основі якого ринкові відносини, засновані на обміні товарів, котрими наразі постають знання. Крім того, в статті здійснено соціологічний аналіз основних структурних утворень, потреб ринку, ролі викладачів та студентів – споживачів освітніх послуг. Автор застосовує історичний метод для аналізу комерціалізації, починаючи від появи перших приватних університетів, надалі – неолібералізму та неоліберальних університет, і врешті – решт, сучасного суспільства споживання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10518
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора