Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10518
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтригуль (Кльов), Марина Василівна-
dc.date.accessioned2014-10-14T22:24:06Z-
dc.date.available2014-10-14T22:24:06Z-
dc.date.issued2014-06-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10518-
dc.description.abstractВ статті здійснено аналіз сутності та особливостей комерціалізації в освітній системі Сполучених Штатів Америки. Увага автора зосереджена на здійсненні всебічного аналізу американської системи освіти та виокремленні ряду особливих характеристик. Зважаючи на це, розглядається неолібералізм як тенденція зміни освітньої системи та неоліберальний університет, в основі якого ринкові відносини, засновані на обміні товарів, котрими наразі постають знання. Крім того, в статті здійснено соціологічний аналіз основних структурних утворень, потреб ринку, ролі викладачів та студентів – споживачів освітніх послуг. Автор застосовує історичний метод для аналізу комерціалізації, починаючи від появи перших приватних університетів, надалі – неолібералізму та неоліберальних університет, і врешті – решт, сучасного суспільства споживання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровськ, Видавництво "Грані", Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманахuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 6 (110);-
dc.subjectКомерціалізація, американська система освіти, неолібералізм, неоліберальний університет, споживач, клієнт.uk_UA
dc.titleОсобливості прояву комерціалізації у системі вищої освіти Сполучених Штатів Америкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityСоціологіяuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціології та політичних наук



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools