Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10510
Назва: Підготовка майбутніх інженерів у системі диференційованого навчання іноземної мови професійного спрямування
Автори: Конопляник, Леся Миколаївна
Ключові слова: диференційоване навчання, диференціація, іноземна мова професійного спрямування, здібності, рівень володіння мовою, уміння, навички, мотивація, креативні технології
differentiated studying, differentiation, profession-oriented foreign language, abilities, speech level, skills, motivation, creative technologies
Дата публікації: 2008
Видавництво: Вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». Філософія. Психологія. Педагогіка: зб. наук. праць. – К.: ІВЦ «Політехніка», 2008. – №3(24). – С. 182 – 185.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про підготовку майбутніх інженерів до використання іноземної мови у професійній діяльності у системі диференційованого навчання. Визначені такі критерії диференціювання: рівень знань, умінь і навичок, здібності студентів, мотивація та інтереси, продиктовані майбутньою професією. В якості засобів реалізації диференціації виступають навчальний зміст матеріалу, методи і прийоми навчання та опмимально підібрані форми навчально-пізнавальної діяльності. Автор також розкриває педагогічні умови для реалізації на практиці такої іншомовної підготовки студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10510
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_КПІ_2008.pdf7.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.