Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10510
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКонопляник, Леся Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-10-14T20:50:25Z-
dc.date.available2014-10-14T20:50:25Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10510-
dc.description.abstractУ статті йдеться про підготовку майбутніх інженерів до використання іноземної мови у професійній діяльності у системі диференційованого навчання. Визначені такі критерії диференціювання: рівень знань, умінь і навичок, здібності студентів, мотивація та інтереси, продиктовані майбутньою професією. В якості засобів реалізації диференціації виступають навчальний зміст матеріалу, методи і прийоми навчання та опмимально підібрані форми навчально-пізнавальної діяльності. Автор також розкриває педагогічні умови для реалізації на практиці такої іншомовної підготовки студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». Філософія. Психологія. Педагогіка: зб. наук. праць. – К.: ІВЦ «Політехніка», 2008. – №3(24). – С. 182 – 185.uk_UA
dc.subjectдиференційоване навчання, диференціація, іноземна мова професійного спрямування, здібності, рівень володіння мовою, уміння, навички, мотивація, креативні технологіїuk_UA
dc.subjectdifferentiated studying, differentiation, profession-oriented foreign language, abilities, speech level, skills, motivation, creative technologiesuk_UA
dc.titleПідготовка майбутніх інженерів у системі диференційованого навчання іноземної мови професійного спрямуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.lbc87;88;74-
dc.subject.udc1:159.9:37-
dc.specialityпедагогікаuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_КПІ_2008.pdf7.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.