Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10503
Назва: Використання проблемного навчання у процесі вивчення іноземної мови майбутніми інженерами
Автори: Конопляник, Леся Миколаївна
Ключові слова: Проблемне навчання, іноземна мова
Дата публікації: 2010
Видавництво: Вісник Міжнародного дослідного центру: «Людина, мова, культура, пізнання»: Щокварт. наук. журнал. – Кривий Ріг, 2010. – Т. 24 (1). – С. 88–94.
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про необхідність використання проблемного навчання у процесі вивчення іноземної мови майбутніми інженерами, відмінності його використання на різних етапах навчання, шляхи створення проблемних ситуацій та труднощі, які виникають при застосуванні цього виду навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10503
ISBN: 966-594-132-2
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Конопляник 2010.pdf142.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.