Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10503
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКонопляник, Леся Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-10-14T20:12:57Z-
dc.date.available2014-10-14T20:12:57Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.isbn966-594-132-2-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10503-
dc.description.abstractУ статті йдеться про необхідність використання проблемного навчання у процесі вивчення іноземної мови майбутніми інженерами, відмінності його використання на різних етапах навчання, шляхи створення проблемних ситуацій та труднощі, які виникають при застосуванні цього виду навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВісник Міжнародного дослідного центру: «Людина, мова, культура, пізнання»: Щокварт. наук. журнал. – Кривий Ріг, 2010. – Т. 24 (1). – С. 88–94.uk_UA
dc.subjectПроблемне навчання, іноземна моваuk_UA
dc.titleВикористання проблемного навчання у процесі вивчення іноземної мови майбутніми інженерамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.lbc88-
dc.specialityпедагогікаuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Конопляник 2010.pdf142.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.