Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10468
Назва: Психолого-педагогічні умови формування пізнавальної діяльності майбутніх інженерів авіаційної галузі (на прикладі іноземної мови)
Автори: Конопляник, Леся Миколаївна
Ключові слова: психолого-педагогічні умови, пізнавальна діяльність, інженер авіаційної галузі, активні методи навчання
psychological and pedagogical conditions, cognitive activity, aviation engineers, active educational methods
Дата публікації: 2012
Видавництво: Вища освіта України №1: теоретичний та наук.-метод. часопис. – К. : Вид-во «Педагогічна преса», 2012. – №1. – Додаток 1. – Тематичний випуск «Інтеграція вищої школи України до Європейського та світового освітнього простору». – С. 313–320.
Короткий огляд (реферат): У статті визначені позитивні моменти використання активних методів навчання майбутніх інженерів авіаційної галузі. Розкриваються фактори, які впливають на успішність студентів та труднощі, які є перешкодою ефективному навчанню. Розглядаються психолого-педагогічні умови, при реалізації яких може підвищитись ефективність формування продуктивної пізнавальної діяльності на заняттях з іноземної мови.
The advantages of using the active educational methods in the process of future aviation engineers’ training have been defined in the article. The factors influencing students’ success and causing difficulties for effective studying have been shown. The psychological and pedagogical conditions increasing the efficiency of productive cognitive activity formation are also described in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10468
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конопляник_Київ_2012.pdf134.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.