Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10468
Название: Психолого-педагогічні умови формування пізнавальної діяльності майбутніх інженерів авіаційної галузі (на прикладі іноземної мови)
Авторы: Конопляник, Леся Миколаївна
Ключевые слова: психолого-педагогічні умови, пізнавальна діяльність, інженер авіаційної галузі, активні методи навчання
psychological and pedagogical conditions, cognitive activity, aviation engineers, active educational methods
Дата публикации: 2012
Издательство: Вища освіта України №1: теоретичний та наук.-метод. часопис. – К. : Вид-во «Педагогічна преса», 2012. – №1. – Додаток 1. – Тематичний випуск «Інтеграція вищої школи України до Європейського та світового освітнього простору». – С. 313–320.
Краткий осмотр (реферат): У статті визначені позитивні моменти використання активних методів навчання майбутніх інженерів авіаційної галузі. Розкриваються фактори, які впливають на успішність студентів та труднощі, які є перешкодою ефективному навчанню. Розглядаються психолого-педагогічні умови, при реалізації яких може підвищитись ефективність формування продуктивної пізнавальної діяльності на заняттях з іноземної мови.
The advantages of using the active educational methods in the process of future aviation engineers’ training have been defined in the article. The factors influencing students’ success and causing difficulties for effective studying have been shown. The psychological and pedagogical conditions increasing the efficiency of productive cognitive activity formation are also described in the article.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10468
Располагается в коллекциях:Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Конопляник_Київ_2012.pdf134.68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.