Наукові статті кафедри іноземних мов за фахом
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10248
Browse
Recent Submissions
Item Content and language integrated learning model in teaching a foreign language in a non-language university(Видавничий дім «Гельветика», 2024) Budko, Liudmyla; Будко, Людмила Василівна; Maksymovych, Galyna; Максимович, Галина Олександрівна; Shulga, Tetiana; Шульга, Тетяна ВалеріївнаIn modern society, young people's socialization issues in the international and intercultural space acquire particular importance and knowledge of a foreign language is seen as one tool to expand students' professional knowledge and opportunities. An educational institution needs to prepare graduates who can withstand global changes and be ready for continuous learning and self-improvement. Given the fact that the overwhelming majority of advanced scientific research is now published in English, it is not easy to deny the growing importance of developing professional foreign language competence in non-linguistic universities, whose graduates should have access to the world’s databases and be able to exchange information in their professional environment. Consequently, universities must find new ways and approaches to train future specialists in a professionally oriented foreign language effectively. The article considers the features and outlines the prospects for the development of bilingual education in the training of students of non-language universities, analyzes the existing Content and language-integrated learning (CLIL) models, and assesses their attractiveness for implementation in a technical university. У сучасному суспільстві питання соціалізації молоді в міжнародному та міжкультурному просторі набувають особливого значення, а знання іноземної мови розглядається як один з інструментів розширення професійних знань та можливостей студентів. Навчальний заклад має підготувати випускників, здатних протистояти глобальним змінам та бути готовими до безперервного навчання і самовдосконалення. Враховуючи той факт, що переважна більшість передових наукових досліджень сьогодні публікується англійською мовою, важко заперечити зростаючу важливість розвитку професійної іншомовної компетентності в немовних університетах, випускники яких повинні мати доступ до світових баз даних та вміти обмінюватися інформацією у своєму професійному середовищі. Отже, університети повинні шукати нові шляхи та підходи для ефективного навчання майбутніх фахівців професійно орієнтованої іноземної мови. У статті розглянуто особливості та окреслено перспективи розвитку білінгвальної освіти у підготовці студентів немовних ВНЗ, проаналізовано існуючі моделі предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) та оцінено їх привабливість для впровадження у технічному університеті.Item МОВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ОСНОВНИЙ ФАКТОР КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ПОЛЬОТІВ(Національний авіаційний університет, 2021) Максимович, Галина Олександрівна; Maksymovych, Halyna; Шульга, Тетяна Валеріївна; Shulga, Tetyana; Юрченко, Світлана Олександрівна; Yurchenko, SvitlanaМета даної статті - відзначити, що якість мовної підготовки ще не повною мірою відповідає вимогам Стандартів. Доказом цього є сумна статистика аварій та авіакатастроф. Ця обставина зумовлює необхідність розробки ефективного методу підготовки професійних авіаційних спеціалістів.Item ПРО ВАЖЛИВІСТЬ АУДІО КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕРСОНАЛУ ЦИВІЛЬНОЇ АВІАЦІЇ У КОНТЕКСТІ БЕЗПЕКИ ПОЛЬОТІВ(Національний авіаційний університет, 2022) Максимович, Галина Олександрівна; Maksymovych, Halyna; Шульга, Тетяна Валеріївна; Shulga, Tetyana; Юрченко, Світлана Олександрівна; Yurchenko, SvitlanaМета статті – звернути увагу на те, що рівень мовної компетенції курсантів не в повній мірі відповідає вимогам Стандартів. Цей факт підтверджує жахлива статистика авіакатастроф. Саме з цієї причини виникає потреба в розробці ефективних методів тренування навичок усного розуміння у майбутніх авіадиспетчерів. З огляду на питання безпеки польотів, ці методи навчання стають все більш важливими для ефективності професійного радіозв'язку.Item ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ(Національний авіаційний університет, 2023) Денисенко, Наталія Григорівна; Denysenko, Hatalia; Максимович, Галина Олександрівна; Maksymovych, Halyna; Шульга, Тетяна Валеріївна; Shulga, TatyanaМета статті – розглянути особливості дистанційного вивчення іноземних мов для студентів нелінгвістичних вищих навчальних закладів; проаналізувати структуру дистанційного курсу; показати специфіку відбору та структурування його змісту; підкреслити ефективність таких методів як вивчення комп’ютерних програм, соціальні мережі, електронна пошта, інтерактивні дошки, онлайн-тестування, аудіо- та відеозапис завдань, а також відеоконференції у викладанні іноземної мови.Item Мовна підготовка фахівців авіаційної галузі в рамках контент-орієнтованого підходу.(Національний авіаційний університет, 2022) Максимович, Галина Олександрівна; Maksymovych, Halyna; Шульга, Тетяна Валеріївна; Shulga, TetyanaThe objective of the article is to emphasize the importance of language proficiency communications for the aviation industry, determines the notion of "aviation language" and the requirements for English proficiency of aviation specialists and its impact on flight safety. It also analyzes the concept of "contextual learning" and its role as a model of the specialist's future professional activity.Item Система менеджменту якості(Національний авіаційний університет, 2012-01-02) Поповська, Інна ІванівнаItem Система менеджменту якості(Національний авіаційний університет, 2012-01-02) Шульга Тетяна ВалеріївнаItem Система менеджменту якості(Національний авіаційний університет, 2011-01-02) Волгіна, Світлана АнатоліївнаItem Система менеджменту якості(Національний авіаційний університет, 2011-01-02) Волгіна, Світлана АнатоліївнаItem Система менеджменту якості(Національний авіаційний університет, 2013-03-10) Мальцева, Марина Миколаївна; СорокунItem Система менеджменту якості(Національний авіаційний університет, 2016-01-02) Гурська, Олена ОлександрівнаItem Professional Foreign Language. Complex test package(National Aviation University, 2015) Максимович, Галина ОлександрівнаItem Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology(Національний авіаційний університет, 2013) Бабій, Галина ВікторівнаItem АНАЛІЗ СПЕЦИФІКИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ З ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ У вищому НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ(Національний авіаційний університет, 2013) Бабій, Галина ВікторівнаItem Граматика англійської мови(НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2007) Будко, Людмила Василівна; Акмалдінова, Олександра МиколаївнаItem ПРОФЕСІЙНЕ СПІЛКУВАННЯ ІНЖЕНЕРА З ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: ДЕФШГГИВігаЙ АНАЛІЗ(НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2012) Бабій, Галина ВікторівнаItem АНАЛІЗ СТАНДАРТІВ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ З ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ЇХ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ(НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2013) Бабій, Галина ВікторівнаItem ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО(НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2015) Бабій, Галина ВікторівнаItem Networks and databases. Term paper Method Guide for students of field of study.(National Aviation University, 2012) Бабій, Галина Вікторівна; Kredentsar, S.M.Item Англійська мова для абітурієнтів 2(НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2000) Акмалдінова, Олександра Миколаївна; Будко, Людмила Василівна