Наукові статті кафедри іноземних мов за фахом
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/10248
Browse
Browsing Наукові статті кафедри іноземних мов за фахом by Title
Now showing 1 - 20 of 175
- Results Per Page
- Sort Options
Item AIR TRANSPORTATION: ORGANIZATION AND MARKET(НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2014) Акмалдінова, Олександра Миколаївна; Письменна, Ольга ОлександрівнаItem Aircraft and engine. Навчальний посібник(2007) Акмалдінова, Олександра МиколаївнаItem Alternative Energy Sources(2008) Максимович, Галина ОлександрівнаItem Alternative Energy Sources(2008) Акмалдінова, Олександра МиколаївнаItem Alternative Energy Sources(2008) Семенюк, Наталія ГеоргіївнаItem Aviation fundamentals theory guide(доцент Національгого авіаційного університету, 2013) Кравчук, Оксана ЮріївнаItem Aviation fundamentals theory guide(завідувач кафедри іноземних мов за фахом, кандидат філологічних наук, професор, 2013) Акмалдінова, Олександра МиколаївнаItem Computer Hardware(2007) Бабій, Галина ВікторівнаItem Computer Hardware(2007) Бугайов, Олександр ЄвгеновичItem Computer Networks(2009) Бабій, Галина ВікторівнаItem Computer Networks(2009) Бугайов, Олександр ЄвгеновичItem Computer Networks(2009) Волгіна, Світлана АнатоліївнаItem Computer Security. Software Security(2015) Теремінко, Лариса ГригорівнаItem Computer Security. Software Security(2010) Давиденко, Тетяна АнатоліївнаItem Computer tests(2003) Ткаченко, Світлана ІванівнаItem Computer tests(2003) Бугайов, Олександр ЄвгеновичItem Computer tests(2003) Бабій, Галина ВікторівнаItem Content and language integrated learning model in teaching a foreign language in a non-language university(Видавничий дім «Гельветика», 2024) Budko, Liudmyla; Будко, Людмила Василівна; Maksymovych, Galyna; Максимович, Галина Олександрівна; Shulga, Tetiana; Шульга, Тетяна ВалеріївнаIn modern society, young people's socialization issues in the international and intercultural space acquire particular importance and knowledge of a foreign language is seen as one tool to expand students' professional knowledge and opportunities. An educational institution needs to prepare graduates who can withstand global changes and be ready for continuous learning and self-improvement. Given the fact that the overwhelming majority of advanced scientific research is now published in English, it is not easy to deny the growing importance of developing professional foreign language competence in non-linguistic universities, whose graduates should have access to the world’s databases and be able to exchange information in their professional environment. Consequently, universities must find new ways and approaches to train future specialists in a professionally oriented foreign language effectively. The article considers the features and outlines the prospects for the development of bilingual education in the training of students of non-language universities, analyzes the existing Content and language-integrated learning (CLIL) models, and assesses their attractiveness for implementation in a technical university. У сучасному суспільстві питання соціалізації молоді в міжнародному та міжкультурному просторі набувають особливого значення, а знання іноземної мови розглядається як один з інструментів розширення професійних знань та можливостей студентів. Навчальний заклад має підготувати випускників, здатних протистояти глобальним змінам та бути готовими до безперервного навчання і самовдосконалення. Враховуючи той факт, що переважна більшість передових наукових досліджень сьогодні публікується англійською мовою, важко заперечити зростаючу важливість розвитку професійної іншомовної компетентності в немовних університетах, випускники яких повинні мати доступ до світових баз даних та вміти обмінюватися інформацією у своєму професійному середовищі. Отже, університети повинні шукати нові шляхи та підходи для ефективного навчання майбутніх фахівців професійно орієнтованої іноземної мови. У статті розглянуто особливості та окреслено перспективи розвитку білінгвальної освіти у підготовці студентів немовних ВНЗ, проаналізовано існуючі моделі предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) та оцінено їх привабливість для впровадження у технічному університеті.Item CROSS-CULTURAL FACTORS IN AVIATION SAFETY(старший викладач, 2014) Юрченко, Світлана ОлександрівнаItem CROSS-CULTURAL FACTORS IN AVIATION SAFETY(2014) Давиденко, Тетяна Анатоліївна