Browse
Recent Submissions
Now showing 1 - 5 of 15
- ItemБаза HeinOnline для юридичних досліджень(НаУКМА, 2018) Ярошенко, ОлександраПрезентація має на меті ознайомити користувачів бібліотеки, студентів, викладачів та науковців університету з можливостями та характеристиками користування базою даних HeinOnline - однією з провідних світових баз правової літератури.
- ItemМетодичні рекомендації з використання дослідного зразка електронного наукового видання на платформі Open Journal Systems(Інститут інформаційних технологій і засобів навчання, 2016) Лупаренко, Л. А.В методичних рекомендаціях висвітлено основні аспекти здійснення редакційно- видавничого процесу за допомогою електронних відкритих журнальних систем (ЕВЖС) на прикладі системи Open Journal Systems (OJS). Покроково розглянуто процеси реєстрації та пошуку наукового контенту читачем в електронному журналі, дії автора на всіх етапах редакційно-видавничого процесу, особливості рецензування рукописів, а також робочі завдання редакційної групи (редактора, редактора розділу, літературного редактора, редактора верстки та коректора). Методичні рекомендації створені у рамках НДР «Система інформаційно-аналітичної підтримки педагогічних досліджень на основі електронних систем відкритого доступу» ДР № 0115U002234 (2015–2017) рр. Підґрунтя створення рекомендацій складають авторські розробки, результати емпіричних досліджень, досвід викладацько-консультаційної роботи автора з науковими працівниками та його досвід управління ЕВЖС Open Journal Systems. Зміст рекомендацій орієнтований на наукових працівників, науково-педагогічних працівників; здобувачів наукових ступенів у галузі педагогічних наук, читачів, авторів, рецензентів та редакторів електронних наукових фахових видань.
- ItemСкладові ефективної наукової діяльності і їхня оцінка(Міністерство освіти і науки України, 2018-03-16) Тихонкова, Ірина
- ItemHow to Write a Strong Paper(2018-03-16) Kennet, Aaron
- ItemНаукова публікація очима автора та видавця(Міністерство освіти і науки України, 2018-03-16) Тихонкова, Ірина
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »