Навчально-методичні комплекси кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Now showing 1 - 5 of 48
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Предметний дизайн"(Національний авіаційний університет, 2022) Новік, Ганна Володимирівна; Novik, HannaМісце навчальної дисципліни в системі професійних знань визначається знанням та вмінням художнього проектування елементів предметного наповнення середовища проживання людини, створених засобами індустріального виробництва, які відповідають вимогам сучасного виробництва та тенденціям світового дизайну. Дана навчальна дисципліна об’єднує елементи мистецтва, маркетингу та технології, загальнотеоретичні підходи до фундаментальних проблем дизайнерської діяльності з визначенням зв'язків «людина – предмет», «предмет – середовище» з конкретними питаннями форми та функції, що стосуються вирішення поставленого завдання. Метою навчальної дисципліни є прищеплення уміння формувати засобами дизайну об’єкти гармонійного, естетично-досконалого предметного середовища; набуття студентами сталої системи знань з сучасних концепцій, понять, методів етапів дизайну об’єктів, які впливають на формування інтер’єру. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: - введення в систему ціннісно-смислових настанов світового та національного промислового дизайну; - опанування основних принципів, методів, етапів художнього проектування об’єктів промислового виробництва; - ознайомлення з соціальними, функціональними, ергономічними, технологічними та естетичними чинниками художнього проектування об’єктів дизайну; - формування досвіду проектно-образного мислення і творчого пошуку проектної ідеї; - розкриття закономірностей поетапного та методичного ведення художньо-проєктної роботи; - розкриття взаємозалежності між креативним формоутворенням, інноваціями та технологіями при створенні конкурентоспроможного об’єкту дизайну.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Моделювання меблів" ос "Бакалавр"(Національний авіаційний університет, 2022) Новік, Ганна Володимирівна; Novik, HannaМісце навчальної дисципліни в системі професійних знань визначається знанням та вмінням створювати конструктивно-технологічну основу об’єктів дизайну, втілювати їх об’ємно-просторові та художньо-образні особливості в конструкціях та матеріалах, дотримуватися у професійній діяльності стандартів проєктування та технологій виготовлення об’єктів предметно-просторового оточення людини. Дана навчальна дисципліна об’єднує загальнотеоретичні підходи до фундаментальних проблем дизайнерської діяльності з конкретними питаннями промислового дизайну, що стосуються окремих сторін професійної роботи дизайнера, зокрема дизайну меблів - найважливішого елементу інтер’єру житлового і громадського середовища, є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують конструкторський профіль фахівця в галузі дизайну. Метою навчальної дисципліни є прищеплення уміння розробляти художній образ та конструктивні елементи меблів; набуття студентами сталої системи знань з сучасних концепцій, понять, методів та технологій художнього моделювання об’єктів, які впливають на формування інтер’єру. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: - опанування основних принципів, методів, етапів дизайну меблів та обладнання інтер’єрів; - ознайомлення з соціальними, функціональними, ергономічними та естетичними аспектами проєктування меблів та елементів обладнання інтер’єру; - формування досвіду проєктного (конструкторського) та образного мислення; - розкриття закономірностей поетапного та методичного ведення проєктно-конструкторської роботи; - ознайомлення з художніми, естетичними, ергономічними, економічними та конструктивними можливостями різних матеріалів; - розкриття взаємозалежності між формоутворенням об’єктів дизайну та технологією його виготовлення, конструкцією, матеріалами.
- ItemНавчально-методичний комплекс з дисципліни "Теорії і концепції дизайну" ос "Магістр"(Національний авіаційний університет, 2021) Гнатюк, Лілія Романівна; Gnatiuk, LiliiaДисципліна «Теорії та концепції дизайну» присвячена аналізу формування теоретичних концепцій архітектури та ди-зайну ХХ ст.,тобто вона є заключною у базовому курсі історії і теорії дизайну, мистецтв іархітектури. Зазначеним процесам передував перехідний (від еклек-тики до модернізму) період розвитку архітектури (другаполо-вина ХІХ – початок XX ст.).Саме в цей час сформувалися ос-новні групи сучасних стилів в архітектурі та дизайні, які автор розподіляє на три групи: раціональні, декоративні та органічні. До першої групи віднесено такі стилі, як конструктивізм, раці-оналізм, функціоналізм та інші; до другої – ар-нуво, модерн, сецесія та їх передтечі, а пізніше – ар-деко; до третьої – орга-нічну архітектуру Ф.Л.Райта та формування її скандинавської гілки в роботах А. Аалто та інших.Творчість видатних худож-ників та архітекторів цього періоду, а саме К. Малевича, В. Кандинського, В. Гропіуса, В.Морріса, О.Вагнера, Г.Ванде Вельде, Л.Г.Саллівена, Ф.Л.Райта–підготувала появу теорети-чних концепцій функціоналізму, інтернаціоналізму, раціоналі-зму, ар-нуво, модерну, органічної архітектури та дизайну.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Брендинг та ребрендинг"(Національний авіаційний університет, 2021) Рожак-Литвиненко, Ксенія Богданівна; Rozhak-Lytvynenko, KseniiaДисципліна «Брендинг та ребрендинг» є фундаментальною для набуття професійних знань та компетентностей, необхідних для вирішення завдань, пов’язаних із практичною діяльністю дизайнера на ринку праці. Актуальність дисципліни визначена необхідністю використання наукової інформації та базових знань з розробки брендингу задля формування у студентів мистецької ерудиції, необхідної для самостійної роботи фахівця-дизайнера. Метою навчальної дисципліни є: ознайомлення з основними інструментами та заходами, спрямованими на розробку візуальної ідентичності бренду, що є одним із найактуальніших завдань діяльності дизайнера в умовах сучасного ринкового середовища. Вивчення дисципліни «Брендинг та ребрендинг» має відігравати важливу роль у формуванні світоглядних позицій майбутнього спеціаліста, в його інтелектуальному та культурному зростанні, створенні передумов професійної підготовки.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Рисунок, живопис та пластанатомія"(Національний авіаційний університет, 2021-12) Триколенко, Софія Тарасівна; Trykolenko, SofiaДана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі дизайну інтер’єру. Мета вивчення дисципліни - утворення теоретично-практичного фундаменту загальної підготовки студента, що складається з основ рисунка та розвитку об’ємно-просторового й композиційного мислення; оволодіння різними техніками мистецтва, здобуття й напрацювання знань і вмінь, необхідних для розробки проектів архітектурних та містобудівних об’єктів. Завдання рисунок з натури, фундамент реалістичного мистецтва є: основним видом навчальної діяльності студентів. З оволодінням основами майстерності зображення натури у молодого художника з’являються можливості для реалізації власного творчого потенціалу та продуктивної самостійної творчості.