Навчально-методичні комплекси кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24431

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 48
  • Item
    Навчально-методичний комплекс дисципліни "Предметний дизайн"
    (Національний авіаційний університет, 2022) Новік, Ганна Володимирівна; Novik, Hanna
    Місце навчальної дисципліни в системі професійних знань визначається знанням та вмінням художнього проектування елементів предметного наповнення середовища проживання людини, створених засобами індустріального виробництва, які відповідають вимогам сучасного виробництва та тенденціям світового дизайну. Дана навчальна дисципліна об’єднує елементи мистецтва, маркетингу та технології, загальнотеоретичні підходи до фундаментальних проблем дизайнерської діяльності з визначенням зв'язків «людина – предмет», «предмет – середовище» з конкретними питаннями форми та функції, що стосуються вирішення поставленого завдання. Метою навчальної дисципліни є прищеплення уміння формувати засобами дизайну об’єкти гармонійного, естетично-досконалого предметного середовища; набуття студентами сталої системи знань з сучасних концепцій, понять, методів етапів дизайну об’єктів, які впливають на формування інтер’єру. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: - введення в систему ціннісно-смислових настанов світового та національного промислового дизайну; - опанування основних принципів, методів, етапів художнього проектування об’єктів промислового виробництва; - ознайомлення з соціальними, функціональними, ергономічними, технологічними та естетичними чинниками художнього проектування об’єктів дизайну; - формування досвіду проектно-образного мислення і творчого пошуку проектної ідеї; - розкриття закономірностей поетапного та методичного ведення художньо-проєктної роботи; - розкриття взаємозалежності між креативним формоутворенням, інноваціями та технологіями при створенні конкурентоспроможного об’єкту дизайну.
  • Item
    Навчально-методичний комплекс дисципліни "Моделювання меблів" ос "Бакалавр"
    (Національний авіаційний університет, 2022) Новік, Ганна Володимирівна; Novik, Hanna
    Місце навчальної дисципліни в системі професійних знань визначається знанням та вмінням створювати конструктивно-технологічну основу об’єктів дизайну, втілювати їх об’ємно-просторові та художньо-образні особливості в конструкціях та матеріалах, дотримуватися у професійній діяльності стандартів проєктування та технологій виготовлення об’єктів предметно-просторового оточення людини. Дана навчальна дисципліна об’єднує загальнотеоретичні підходи до фундаментальних проблем дизайнерської діяльності з конкретними питаннями промислового дизайну, що стосуються окремих сторін професійної роботи дизайнера, зокрема дизайну меблів - найважливішого елементу інтер’єру житлового і громадського середовища, є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують конструкторський профіль фахівця в галузі дизайну. Метою навчальної дисципліни є прищеплення уміння розробляти художній образ та конструктивні елементи меблів; набуття студентами сталої системи знань з сучасних концепцій, понять, методів та технологій художнього моделювання об’єктів, які впливають на формування інтер’єру. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: - опанування основних принципів, методів, етапів дизайну меблів та обладнання інтер’єрів; - ознайомлення з соціальними, функціональними, ергономічними та естетичними аспектами проєктування меблів та елементів обладнання інтер’єру; - формування досвіду проєктного (конструкторського) та образного мислення; - розкриття закономірностей поетапного та методичного ведення проєктно-конструкторської роботи; - ознайомлення з художніми, естетичними, ергономічними, економічними та конструктивними можливостями різних матеріалів; - розкриття взаємозалежності між формоутворенням об’єктів дизайну та технологією його виготовлення, конструкцією, матеріалами.
  • Item
    Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Теорії і концепції дизайну" ос "Магістр"
    (Національний авіаційний університет, 2021) Гнатюк, Лілія Романівна; Gnatiuk, Liliia
    Дисципліна «Теорії та концепції дизайну» присвячена аналізу формування теоретичних концепцій архітектури та ди-зайну ХХ ст.,тобто вона є заключною у базовому курсі історії і теорії дизайну, мистецтв іархітектури. Зазначеним процесам передував перехідний (від еклек-тики до модернізму) період розвитку архітектури (другаполо-вина ХІХ – початок XX ст.).Саме в цей час сформувалися ос-новні групи сучасних стилів в архітектурі та дизайні, які автор розподіляє на три групи: раціональні, декоративні та органічні. До першої групи віднесено такі стилі, як конструктивізм, раці-оналізм, функціоналізм та інші; до другої – ар-нуво, модерн, сецесія та їх передтечі, а пізніше – ар-деко; до третьої – орга-нічну архітектуру Ф.Л.Райта та формування її скандинавської гілки в роботах А. Аалто та інших.Творчість видатних худож-ників та архітекторів цього періоду, а саме К. Малевича, В. Кандинського, В. Гропіуса, В.Морріса, О.Вагнера, Г.Ванде Вельде, Л.Г.Саллівена, Ф.Л.Райта–підготувала появу теорети-чних концепцій функціоналізму, інтернаціоналізму, раціоналі-зму, ар-нуво, модерну, органічної архітектури та дизайну.
  • Item
    Навчально-методичний комплекс дисципліни "Брендинг та ребрендинг"
    (Національний авіаційний університет, 2021) Рожак-Литвиненко, Ксенія Богданівна; Rozhak-Lytvynenko, Kseniia
    Дисципліна «Брендинг та ребрендинг» є фундаментальною для набуття професійних знань та компетентностей, необхідних для вирішення завдань, пов’язаних із практичною діяльністю дизайнера на ринку праці. Актуальність дисципліни визначена необхідністю використання наукової інформації та базових знань з розробки брендингу задля формування у студентів мистецької ерудиції, необхідної для самостійної роботи фахівця-дизайнера. Метою навчальної дисципліни є: ознайомлення з основними інструментами та заходами, спрямованими на розробку візуальної ідентичності бренду, що є одним із найактуальніших завдань діяльності дизайнера в умовах сучасного ринкового середовища. Вивчення дисципліни «Брендинг та ребрендинг» має відігравати важливу роль у формуванні світоглядних позицій майбутнього спеціаліста, в його інтелектуальному та культурному зростанні, створенні передумов професійної підготовки.
  • Item
    Навчально-методичний комплекс дисципліни "Рисунок, живопис та пластанатомія"
    (Національний авіаційний університет, 2021-12) Триколенко, Софія Тарасівна; Trykolenko, Sofia
    Дана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі дизайну інтер’єру. Мета вивчення дисципліни - утворення теоретично-практичного фундаменту загальної підготовки студента, що складається з основ рисунка та розвитку об’ємно-просторового й композиційного мислення; оволодіння різними техніками мистецтва, здобуття й напрацювання знань і вмінь, необхідних для розробки проектів архітектурних та містобудівних об’єктів. Завдання рисунок з натури, фундамент реалістичного мистецтва є: основним видом навчальної діяльності студентів. З оволодінням основами майстерності зображення натури у молодого художника з’являються можливості для реалізації власного творчого потенціалу та продуктивної самостійної творчості.
  • Item
    Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Проєктування інтер'єрів"
    (Національний авіаційний університет, 22-02-02) Гнатюк, Лілія Романівна; Гнатюк, Лилия Романовна; Gnatiuk, Liliia
    Навчально-методичний комплекс (НМК) навчальної дисципліни «Проєктування інтер’єрів» розроблено на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. Місце навчальної дисципліни в системі професійних знань визначається знанням та вмінням передавати художніми прийомами образи об’єктів ди-зайну, їх об’ємно-просторові та планувально-функціональні розробки, конс-трукторські розробки, оформленням проєктної документації на стадіях: „ескіз”, „проєкт”, „робоча документація”. Дана навчальна дисципліна є практичною основою та однією із основ-них складових комплексу підготовки фахівця дизайнера. Формує вміння ведення конструкторської та проєктної діяльності на основі отриманих знань із спеціальних та додаткових дисциплін. Метою викладання дисципліни є прищеплення уміння розробляти художній образ та конструктивні елементи; набуття студентами сталої системи знань з сучасних концепцій, понять, методів та технологій художнього конс-труювання обладнання інтер’єру у взаємодії з навколишнім середовищем; формування національно-свідомого фахівця з достатнім культурним рівнем, який відповідає вимогам міжнародних стандартів.
  • Item
    Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Інженерна та комп’ютерна графіка»
    (Національний авіаційний університет, 2019) Болдирєва, Лариса Владиславівна
    Робочу програму навчальної дисципліни «Інженерна та комп’ютерна графіка» розроблено на основі освітньої програми та робочого навчального плану № РБ-2-14-172/18 підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» за спеціальністю 172 «Телекомунікації та радіотехніка» освітньо-професійних програм «Телекомунікаційні системи та мережі», «Програмно-апаратні технології захисту інформації в телекомунікації», «Апаратура радіозв'язку, радіомовлення і телебачення», «Радіоелектронні пристрої, системи та комплекси», «Біотехнічні та медичні апарати і системи» та відповідних нормативних документів та розпорядженням №106/роз від 13.07.17 р.
  • Item
    Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Макетування та моделювання в матеріалі»
    (Національний авіаційний університет, 2017) Ус, Вікторія Феліксівна; Блажієвська, Наталія Ігоревна; Єременко, Людмила Карпівна
    Навчально-методичний комплекс дисципліни розроблений на основі навчальної програми дисципліни «Макетування та моделювання в матеріалі» та «Методичних вказівок до розроблення та оформлення навчальної та робочої навчальної програм дисциплін», введених в дію розпорядженням від 16.06.15 №37/роз
  • Item
    Навчально-методичний комплекс дисципліни «Основи тривимірного комп’ютерного моделювання»
    (2018) Ковальов, Юрій Миколайович; Калініченко, Віталіна Вікторівна
  • Item
    Навчально-методичний комплекс дисципліни «Типологія об’єктів дизайну»
    (2017) Обуховська Любава Василівна; Обуховська Еліна Василівна
  • Item
    Навчально-методичний комплекс дисципліни «Дизайн інтер`єру»
    (2017) Ковальов Юрій Миколайович; Обуховська Любава Василівна
  • Item
    Навчально-методичний комплекс дисципліни "Формоутворення та об’ємне моделювання"
    (Національний авіаційний університет, 2017) Кузнецова, Ірина Олексіївна; Kuznetsova, Iryna; Сідорова, Олена Ігорівна; Sidoroba, Olena
    Дана дисципліна є базовою дисципліною в процесі навчання дизайнера. Визначальним завданням дисципліни є розвиток у студентів об’ємно-просторового мислення. На базі здобутих знань та навичок в результаті вивчення дисципліни фахівець зможе вирішувати всі питання, які виникають при проектуванні предметів та об’єктів. Метою викладання навчальної дисципліни „Формоутворення та об’ємне моделювання” є забезпечення студентів знаннями методів, засобів та технічних прийомів проектування форми об’єктів дизайну, розкриття понять, методів та технологій створення форми проектованого об’єкту дизайну в відповідності з визначеною концепцією художнього образу, розкриття понять, методів та технологій об’ємного моделювання з метою їх застосування при фаховому проектуванні, а також розвиток творчого мислення в процесі створення яскравого образу об’єктів дизайну
  • Item
    Навчально-методичний комплекс дисципліни "Основи естетики архітектури та дизайну"
    (Національний авіаційний університет, 2017) Кузнецова, Ірина Олексіївна
    Навчальна програма навчальної дисципліни “Основи естетики архітектури та дизайну” розроблена на основі “Методичних вказівок до розроблення та оформлення навчальної та робочої навчальної програм дисциплін», введених в дію розпорядженням від 16.06.2015р. №37/роз . Дана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують фахівця в області дизайну. Вона базується на отриманих раніше знаннях з багатьох дисциплін і є синтезуючою дисципліною. Метою викладання дисципліни є формування у студентів системи знань про питання основних форм, категорій, концепцій, моделі естетичного освоєння дійсності в архітектурі та дизайні, про роль естетичних смаків та ідеалів у формуванні особистості, здатної для подальшого інтелектуального і духовного зростання.