Навчально-методичне забезпечення кафедри маркетингу

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 7
  • Item
    Commodity science: guide to practical classes
    (National Aviation University, 2023) Lysenko, Olena; Лисенко, Олена Михайлівна; Fisun, Yuliia; Фісун, Юлія Володимирівна; Borysenko, Olena; Борисенко, Олена Сергіївна; Shevchenko, Anna; Шевченко, Анна Валеріївна
    Commodity science is a science that systematically studies goods at all stages of the life cycle, namely: methods of cognition of their consumer value; regularities of assortment formation; qualitative aspects; circulation and consumption. In modern conditions, research in the field of commodity science and high professional training can solve problems related to the supply of high quality and relevant goods.
  • Item
    Методичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи
    (Національний авіаційний університет, 2022) Князєва, Тетяна В’ячеславівна; Kniazieva, Tetiana; Полоус, Ольга Вікторівна; Polous, Olha; Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Радченко, Ганна Анатоліївна; Radchenko, Hanna; Михальченко, Інна Григорівна; Mykhalchenko, Inna
    На сучасному етапі переходу економіки України до інноваційних форм та методів господарювання зростає роль маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств на вітчизняних та світових ринках товарів та послуг. У новітніх умовах господарської діяльності фахівці у сфері маркетингу мають забезпечувати стабільність функціонування та розвитку господарства, знаходити найбільш ефективні підходи та методи до підвищення якості виробничої та комерційної діяльності, формування попиту, реалізації товарів та послуг, підвищення ефективності роботи підприємства та його структурних підрозділів. Тому основним завданням кафедри маркетингу факультету економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету є підготовка фахівців з високим рівнем знань, умінь та навичок, які здатні виконувати поставлені перед ними завдання, самостійно ухвалювати обґрунтовані та зважені рішення для забезпечення високої ефективності діяльності як окремого підприємства, так сектору економіки та країни загалом.
  • Item
    Фінансовий облік у банках. Підручник
    (ТОВ "Кондор-Видавництво", 2014-08-03) Смерічевський, Сергій Францович; Кірізлєєва, Аліса Соловатівна
    Підручник містить програмну анотацію і теоретичний зміст питань за темами, список рекомендованої літератури, питання й тести для самоконтролю і перевірки знань, основні поняття і категорії з курсу дисципліни, практичні завдання. Призначений студентам вищих закладів освіти для самостійного вивчення дисципліни за всіма формами навчання. Буде корисний при підготовці до семінарських занять, виконанні контрольних робіт, написанні рефератів та індивідуальних робіт.
  • Item
    МАРКЕТИНГ Методичні рекомендації до практичних занять і виконання курсової роботи для студентів напряму 6.030507 «Маркетинг»
    (2013) Ярмолюк, Олексій Ярославович; Хмельницька, Ольга Василівна
    Методичні рекомендації містять необхідні теоретичні відомості для підготовки до практичних занять і виконання курсової роботи. Призначені для студентів спеціальності 6.030507 «Маркетинг» усіх форм навчання.
  • Item
    ЕЛЕКТРОННИЙ МАРКЕТИНГ Методичні рекомендації до практичних занять і виконання домашнього завдання для студентів напряму 6.030507 «Маркетинг» спеціальності 7.03050701 «Маркетинг»
    (2012) Ярмолюк, Олексій Ярославович; Колесник, Максим Віталійович
    Методичні рекомендації містять необхідні теоретичні відомості для підготовки до практичних занять і виконання домашнього завдання. Для студентів спеціальності 6.030507 «Маркетинг» усіх форм навчання.