Навчально-методичне забезпечення кафедри маркетингу
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Now showing 1 - 5 of 7
- ItemCommodity science: guide to practical classes(National Aviation University, 2023) Lysenko, Olena; Лисенко, Олена Михайлівна; Fisun, Yuliia; Фісун, Юлія Володимирівна; Borysenko, Olena; Борисенко, Олена Сергіївна; Shevchenko, Anna; Шевченко, Анна ВалеріївнаCommodity science is a science that systematically studies goods at all stages of the life cycle, namely: methods of cognition of their consumer value; regularities of assortment formation; qualitative aspects; circulation and consumption. In modern conditions, research in the field of commodity science and high professional training can solve problems related to the supply of high quality and relevant goods.
- ItemМетодичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи(Національний авіаційний університет, 2022) Князєва, Тетяна В’ячеславівна; Kniazieva, Tetiana; Полоус, Ольга Вікторівна; Polous, Olha; Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Радченко, Ганна Анатоліївна; Radchenko, Hanna; Михальченко, Інна Григорівна; Mykhalchenko, InnaНа сучасному етапі переходу економіки України до інноваційних форм та методів господарювання зростає роль маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств на вітчизняних та світових ринках товарів та послуг. У новітніх умовах господарської діяльності фахівці у сфері маркетингу мають забезпечувати стабільність функціонування та розвитку господарства, знаходити найбільш ефективні підходи та методи до підвищення якості виробничої та комерційної діяльності, формування попиту, реалізації товарів та послуг, підвищення ефективності роботи підприємства та його структурних підрозділів. Тому основним завданням кафедри маркетингу факультету економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету є підготовка фахівців з високим рівнем знань, умінь та навичок, які здатні виконувати поставлені перед ними завдання, самостійно ухвалювати обґрунтовані та зважені рішення для забезпечення високої ефективності діяльності як окремого підприємства, так сектору економіки та країни загалом.
- ItemФінансовий облік у банках. Підручник(ТОВ "Кондор-Видавництво", 2014-08-03) Смерічевський, Сергій Францович; Кірізлєєва, Аліса СоловатівнаПідручник містить програмну анотацію і теоретичний зміст питань за темами, список рекомендованої літератури, питання й тести для самоконтролю і перевірки знань, основні поняття і категорії з курсу дисципліни, практичні завдання. Призначений студентам вищих закладів освіти для самостійного вивчення дисципліни за всіма формами навчання. Буде корисний при підготовці до семінарських занять, виконанні контрольних робіт, написанні рефератів та індивідуальних робіт.
- ItemМАРКЕТИНГ Методичні рекомендації до практичних занять і виконання курсової роботи для студентів напряму 6.030507 «Маркетинг»(2013) Ярмолюк, Олексій Ярославович; Хмельницька, Ольга ВасилівнаМетодичні рекомендації містять необхідні теоретичні відомості для підготовки до практичних занять і виконання курсової роботи. Призначені для студентів спеціальності 6.030507 «Маркетинг» усіх форм навчання.
- ItemЕЛЕКТРОННИЙ МАРКЕТИНГ Методичні рекомендації до практичних занять і виконання домашнього завдання для студентів напряму 6.030507 «Маркетинг» спеціальності 7.03050701 «Маркетинг»(2012) Ярмолюк, Олексій Ярославович; Колесник, Максим ВіталійовичМетодичні рекомендації містять необхідні теоретичні відомості для підготовки до практичних занять і виконання домашнього завдання. Для студентів спеціальності 6.030507 «Маркетинг» усіх форм навчання.