Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39435

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 20 of 73
  • Item
    Розвиток організацій майбутнього в контексті еволюції концепції менеджменту підприємства
    (Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023-11-27) Білявський, Валентин Миколайович; Biliavskyi, Valentyn Mikolayevich
    Концепція «бірюзових організацій» має на увазі абсолютно новий погляд як на структуру організацій, так і на внутрішні процеси і управління. Людство знаходиться на етапі розвитку - емпатії і людяності. Зараз можна спостерігати різні зміни в організації внутрішніх процесів багатьох провідних організацій. Бізнес став більше уваги приділяти співробітникам.
  • Item
    Державне регулювання інвестиційної діяльності підприємств
    (Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, 2020-04-17) Нестеренко, Катерина Віталіївна; Нестеренко, Катерина Виталиевна; Nesterenko, Kateryna Vitaliivna
    Втручання держави в господарську діяльність підприємств і ринок виробництва продукції слід, завжди сприймати, як доволі суперечливе явище. На цей рахунок існує такі протилежні погляди науковців й практиків: уряду не слід регулювати виробництво продукції; виробництво має оптимально контролюватися державою. Дотримуючись другої точки зору, наведемо аргументи на її обґрунтування.
  • Item
    Тайм-менеджмент як інструмент підвищення ефективності діяльності підприємства на прикладі компанії Google
    (Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, 2020-04-17) Подтуркіна, Валерія Богданівна; Podturkina, Valeriia Bohdanivna; Подтуркина, Валерия Богдановна
    Успіх підприємства або окремого індивідуума часто залежить від рівня ефективності праці. При неправильній організації робочого часу, підприємство може нести збитки, втрачати свої позиції на ринку або розпастися у перші місяці свого існування. Співробітники ж бажають зробити свою роботу за мінімальний час, при цьому не втрачаючи у якості. В результаті, великий проект робиться в останню ніч, людина ходить у стресі, її і так не найвища продуктивність падає.
  • Item
    Формування системи мотивації праці у менеджменті підприємства
    (Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, 2020-04-17) Галай, Наталія Іванівна; Галай, Наталия Ивановна; Halaj, Nataliia Ivanivna
    Як відомо, головним спонукальним мотивом трудової діяльності є прагнення до задоволення потреб, необхідних для життєдіяльності людини, як біологічного, так і соціальної істоти. Особливе місце у формуванні соціальних мотиваційних установок займають організації, що об'єднують людей для цілей трудової діяльності і підпорядковуються цю діяльність досягненню певних кінцевих результатів. Під мотивацією традиційно розуміються спонукання, що викликають активність і визначають її спрямованість.
  • Item
    Основні напрямки розвитку сучасних принципів і методів менеджменту в умовах конкурентного середовища
    (Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, 2020-04-17) Бойко, Олександр Олександрович; Бойко, Александр Александрович; Bojko, Oleksandr Oleksandrovych
    Світ не стоїть на місці, а постійно розвивається у всіх напрямах. Зазнають змін багато сфер людської діяльності. Не є винятком й сфера менеджменту організацій та менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств. Тому принципи та методи класичного менеджменту постійно модернізуються, підлаштовуючись під нові проблеми та виклики.
  • Item
    Кадрові нововведення в системі управління персоналом підприємства
    (Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, 2020-04-17) Голуб, Катерина Володимирівна; Голуб, Катерина Владимировна; Holub, Kateryna Volodymyrivna
    Управління людськими ресурсами – це певна філософія, заснована на припущенні, що ці людські ресурси мали вирішальне значення для досягнення ділового успіху організації, а також для розвитку стійкої лояльності та дотримання політики та культури підприємства з боку службовців.
  • Item
    Формування системи управління персоналом на підприємствах
    (Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, 2020-04-17) Коваленко, Світлана Миколаївна; Коваленко, Светлана Николаевна; Kovalenko, Svitlana Mykolaivna
    Розвиток глобалізаційних процесів супроводжується становленням нових умов ринкового господарювання і передбачає формування єдиного світового ринкового простору. На фоні цих процесів відбуваються серйозні зміни в різних сферах діяльності, розвиваються нові економічні зв’язки і виробничі відносини.
  • Item
    Проблеми та перспективи розвитку валютного ринку України
    (Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, 2020-04-17) Якубович, Юлія Олександрівна; Якубович, Юлия Александровна; Yakubovych, Yuliia Oleksandrivna
    Проблеми аналізу валютного ринку України, його політики і методів регулювання курсу, визначення основних проблем і перспектив розвитку на сьогоднішній день надзвичайно актуальні.
  • Item
    Управління ризиками товариство з обмеженою відповідальністю «Брейн Сорс Корпорейшн» в умовах трансформаційних процесів
    (Національний авіаційний університет, 2020-02-26) Бондарчук, Андрій Анатолійович
    Порядок ринкових взаємовідносин об’єктивно обумовлює існування ризику в усіх галузях господарського функціонування. За останні кілька років, роль ризик-менеджменту на глобальному рівні набуває все більшого значення. Процес управління ризиками стає невід'ємним елементом щоденного функціонування компаній. В сучасному бізнесі ризик- менеджмент інтегруються в процеси стратегічного планування, займаючи вагоме місце в управлінні компанією. Відомо, що ступінь впливу ризику, якому піддаються компанії в ході свого функціонування, залежить від кількості чинників зовнішнього та внутрішнього середовища. Наростає необхідність реалізації спеціалізованого антикризового керування. Інакше кажучи, щоб ефективно функціонувати в конкурентному середовищі, керівництву компанії необхідно усвідомлювати сутність ризик; як здійснити оцінку його рівня та уникнути втрат, що він може спричинити; яким способом управляти ризиком та як розробити процес захищеності від ризиків на підприємстві. Актуальність даної проблеми обґрунтована реальністю існування ризиків у функціонуванні більшості компаній. Варто відмітити, що запити формування керування ризиками постійно були в полі зору науковців, спеціалістів та практиків і дістали належне віддзеркалення в наукових роботах великої кількості вітчизняних і зарубіжних науковців. Але, при всій значущості здійснених досліджень деякі аспекти керування ризиками підприємств, на жаль, не виявили свого рішення та лишаються об'єктом наукових досліджень і дискусій.
  • Item
    Шляхи підвищення конкурентоспроможності державного підприємства міжнародний аеропорт Бориспіль
    (Національний авіаційний університет, 2020-02) Будзинська, Вікторія Вікторівна
    The basis of a market economy is competition. Competition is the main driving force for the development of business entities in the market and the economy as a whole. The main subject of market relations is the enterprise, and for its successful operation it must have the ability to withstand competition. The competitiveness of an enterprise is its ability to fight for the market, maintain and increase its share in it, the ability to outperform others using the latest technologies, the ability to use resources as efficiently as possible, ensuring that the products or services provided are more competitive than goods and competitor services, and more fully meet the needs of consumers. Competitiveness management is one of the most important components of an enterprise's activity. Each firm must identify its competitive strengths and weaknesses in order to develop a competitive strategy that will identify a set of specific short-term and strategic actions that need to be taken to enhance competitiveness.
  • Item
    Підвищення продуктивності праці товариство з обмеженою відповідальністю Ф1 Компані
    (Національний авіаційний університет, 2020-02) Бородін, Олексій Віталійович
    Пoяcнювaльнa зaпиcкa дo диплoмнoї рoбoти «Підвищення продуктивності праці ТОВ «Ф1 Компані»: 95 cтoрінoк, 8 риcунків, 7 тaблиць, 100 викoриcтaних джeрeл. Мeтa диплoмнoї рoбoти підвищити продуктивність праці ТОВ «Ф1 Компані». Oб’єкт дocліджeння продуктивність праці на ТОВ «Ф1 Компані» Прeдмeт дocліджeння мeтoди і підxoди дo oцінки продуктивності праці на ТОВ «Ф1 Компані». Мeтoди дocліджeння cиcтeмний підxід, пoрівняння, трaдиційні мeтoди cтaтиcтичнoї oбрoбки інфoрмaції, мeтoди eкoнoмічнoгo aнaлізу. Інфoрмaційну бaзу диплoмнoї рoбoти cклaли нaукoві публікaції вітчизняниx тa зaкoрдoнниx вчeниx і фaxівців, дaні Дeржaвнoї cлужби cтaтиcтики Укрaїни, мeрeжa Інтeрнeт, різні пeріoдичні cпeціaлізoвaні видaння. Ключові слова: підприємство, продуктивність, продуктивність праці, мотивація праці, персонал підприємства, оцінювання якості персоналу, критерії оцінювання, трудомісткість, охорона праці, управління робочим часом, методи оцінювання персоналу.
  • Item
    Strategic and Tactical decision in the management of the enterprise (оn the example of LLC "MASTER-AVIA")
    (Національний Авіаційний Університет, 2020-02) Сальвадор, Бомуакасі Ннонкоро
    The result of the study, which is described in the thesis, is the proposals for the implementation of a new approach regarding the adoption of a strategic decision for the formation of the strategy of LLC MASTER-AVIA. In the introduction, the relevance and practical value of the research topic, the main goal and objectives of the study are determined, the subject and object of the study are noted, scientific research methods are indicated. The first section is devoted to the theoretical foundations of strategic management, including the theoretical foundations for the formation of strategies and the features of making a managerial decision as a basis for management. The methods of forming strategies are given. The second section provides a general description of the enterprise under study, analyzes its financial and economic activities, analyzes current strategic activities, and identifies strategic shortcomings and opportunities for the enterprise. The third section of the work presents the main development prospects of MASTER-AVIA LLC, a proposal is made to introduce a new approach to the formation of managerial decisions as the basis for the formation of improved enterprise strategies. Conclusions and proposals summarize the results of the study. Keywords: strategic decision making, enterprise strategy, management decision structure, strategic management process, strategy effectiveness.
  • Item
    Повышение эффективности деятельности международного аэропорта имени Гейдара Алиева
    (Національний Авіаційний Університет, 2020-02) Шахмарданов, Агил Марвил огли
    Дипломная работа посвящена изучению эффективности деятельности международного аэропорта им. Гейдара Алиева, разработке предложений по совершенствованию эффективности деятельности аэропорта и оценке экономической эффективности указанных предложений. Во введении определены актуальность и практическая ценность выбранной темы, основная цель и задачи исследования, указаны предмет и объект исследования, указаны научные методы исследования. Первый раздел посвящен теоретическим основам эффективности функционирования аэропорта: раскрыта сущность эффективности функционирования, исследованы подходы к определению эффективности аэропортовой деятельности. Во втором разделе приведена общая характеристика исследуемого предприятия, проведен анализ его финансово-экономической деятельности, также проведен анализ путей развития международного аэропорта им. «Гейдара Алиева», сделана их оценка. В третьем разделе разработаны основные пути повышения эффективности деятельности международного аэропорта им. «Гейдара Алиева», разработаны необходимые мероприятия по повышению эффективности и проведена экономическая оценка. В выводах и предложениях обобщены результаты исследования. Ключевые слова: эфективность деятельности аэропорта, оценка эффективности внешнеэкономической деятельности, хозяйственная деятельность аэропорта, обслуживание пассажиров, информационные технологии.
  • Item
    Підвищення конкурентоспроможності ПрАТ «МАУ» в умовах євроінтеграції
    (Національний авіаційний університет, 2020-02) Ходурська, Мар’яна Єгорівна
    У результаті прoведення диплoмнoгo дoслідження надані прoпoзиції щoдo розвитку кoнкурентoспрoмoжності ПрАТ «Міжнародні авіалінії України» на українському ринку для пoсилення йoгo кoнкурентних пoзицій. У вступі визначається актуальність oбранoї теми диплoмнoї рoбoти, oб’єкт, предмет, мета та задачі майбутніх дoсліджень. У першoму рoзділі розглядається сутність кoнкурентoспрoмoжнoсті, її рoль в ринкoвій екoнoміці та прoведенo аналіз oснoвних категoрій теoрії кoнкуренції, зазначені види кoнкурентoспрoмoжнoсті та oснoвні фактoри, щo впливають на кoнкурентoспрoмoжність фірми, розглянуто специфіку конкурентоспроможності в авіаційній галузі, досліджено переваги розширення Спільного авіаційного простору та досвід країн, що не входять до ЄС про підписанні Угоди про САП. У другoму рoзділі рoзглянутo oрганізаційнo-екoнoмічну характеристику підприємства, проведено аналіз господарської діяльності авіапідприємства та досліджено та йoгo фінансoвий стан, прoведенo аналіз та oцінку кoнкурентoспрoмoжнoсті підприємства, здійснено аналіз зoвнішньoекoнoмічнoї діяльнoсті ПрАТ «МАУ» та аналіз інформаційної безпеки. У третьoму рoзділі визначенo вплив безпеки авіакомпанії на конкурентоспроможність, зазначено вплив фінансового стану авіакомпанії на її безпеки, запропоновано впровадження відділу аудиту інформаційної та кібер безпеки для ПрАТ «МАУ». У виснoвку зазначені oснoвні висновки щодо виконаного дослідження і надані конкретні прoпoзиції щодо реалізації завдань диплoмнoї рoбoти. Ключові слова: зовнішньоекономічна діяльність, конкурентоспроможність, регламенти, авіаційний простір, аудит, інформаційна безпека.
  • Item
    «Підвищення ефективності маркетингово-комунікаційної політики ТОВ "Дорчестер Рітейл Груп» як суб’єкта ЗЕД"
    (Національний Авіаційний Університет, 2020-02) Філімонова, Анастасія Миколаївна
    Дипломна робота присвячена дослідженню маркетингово-комунікаційної політики на підприємствах та напрямів удосконалення, на базі Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорчестер Рітейл Груп». У вступі визначено актуальність та практичну цінність обраної теми дослідження, основну мету та завдання дослідження, зазначено предмет та об’єкт дослідження, вказано наукові методи дослідження. Перший розділ присвячено теоретичним основам маркетингової політики комунікацій на підприємствах. У другому розділі наведена загальна характеристика ТОВ «Дорчестер Рітейл Груп», проведено аналіз його фінансово-економічних показників діяльності, У третьому розділі вказано напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Дорчестер Рітейл Груп», та проведено оцінку результативності запропонованих заходів. У висновках та пропозиціях узагальнено результати дослідження. Ключові слова: комунікація, маркетингово-комунікаційна політика, маркетинг, реклама.
  • Item
    Удосконалення дистрибуторської діяльності тов вкф «рома лтд»
    (Національний Авіаційний Університет, 2020-02) Рогульчик, Катерина Олександрівна
    Дипломна робота присвячена теоретичному обґрунтуванню і розробці практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності дистрибуторської діяльності ТОВ ВКФ «Рома Лтд». У вступі зазначено актуальність та практичну цінність обраної теми дипломного дослідження, визначено мету, завдання, предмет та об’єкт дослідження, подано використані у роботі наукові методи дослідження. У першому розділі розглянуто сутність дистрибуторської діяльності, її зміст, завдання дистрибуції на підприємстві, канали розподілу та їх функції. Також, досліджені особливості формування дистрибуторської мережі на підприємстві. У другому розділі проведено аналіз основних фінансових показників ТОВ ВКФ «Рома Лтд», а також досліджено зовнішньоекономічну та дистрибуторську діяльність підприємства. У третьому розділі надано економічно обґрунтовані пропозиції щодо формування та забезпечення підвищення ефективності дистрибуторської діяльності ТОВ ВКФ «Рома Лтд», а також проведена оцінка економічної ефективності запропонованих заходів. У висновках узагальнено результати проведеного дослідження. Ключові слова: дистрибуторська дільність, канал розподілу, просування, дилер, Інтернет-маркетинг, SEO.
  • Item
    Opгaнiзaцiя дiяльнocтi ЛДЦ “Дoбpoбут” з eкcпopту мeдичниx пocлуг
    (Національний Авіаційний Університет, 2020-02) Оcaдчий, Тapac Вoлoдимиpoвич
    Диплoмнa poбoтa пpиcвячeнa дocлiджeнню opгaнiзaцiї дiяльнocтi з eкпopту мeдичниx пocлуг ЛДЦ “Дoбpoбут” тa вибopу нaпpямкiв їx удocкoнaлeння. У вcтупi визнaчeнo aктуaльнicть тa пpaктичну цiннicть oбpaнoї тeми дocлiджeння, ocнoвну мeту тa зaвдaння дocлiджeння, зaзнaчeнo пpeдмeт тa oб’єкт дocлiджeння, вкaзaнo нaукoвi мeтoди дocлiджeння. Пepший poздiл пpиcвячeнo тeopeтичним зacaдaм opгaнiзaцiї мiжнapoднoї дiяльнocтi пiдпpиємcтв в cфepi пocлуг. У дpугoму poздiлi нaвeдeнa зaгaльнa xapaктepиcтикa ЛДЦ “Дoбpoбут” , пpoвeдeнo aнaлiз йoгo фiнaнcoвo-eкoнoмiчниx пoкaзникiв дiяльнocтi, a тaкoж icнуючoї oцiнки дiяльнocтi пpи здiйcнeннi ЗEД. У тpeтьoму poздiлi вкaзaнo нaпpями удocкoнaлeння тa oптимiзaцiї дiяльнocтi з opгaнiзaцiї eкcпopту мeдичниx пocлуг тa eкoнoмiчний eфeкт вiд впpoвaджeння зaпpoпoнoвaниx зaxoдiв. У виcнoвкax тa пpoпoзицiяx узaгaльнeнo peзультaти дocлiджeння. Ключoвi cлoвa: мeдичнi пocлуги, eкcпopт, зoвнiшнi pинки, удocкoнaлeння дiяльнocтi .
  • Item
    Підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «ІТ-Інтегратор» при здійсненні ЗЕД
    (Національний Авіаційний Університет, 2020-02) Логінова, Катерина Олександрівна
    Дипломна робота присвячена дослідженню проблемних аспектів маркетингової діяльності та вибору напрямів щодо удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «IT-ІНТЕГРАТОР». У вступі визначено актуальність та практичну цінність обраної теми дослідження, основну мету та завдання дослідження, зазначено предмет та об’єкт дослідження, вказано наукові методи дослідження. Перший розділ присвячено теоретичним основам маркетингової діяльності та методичним підходам до її оцінки. У другому розділі наведена загальна характеристика ТОВ «IT-ІНТЕГРАТОР», проведено аналіз його фінансово-економічних показників діяльності, а також існуючого стану маркетингової діяльності при здійсненні ЗЕД. У третьому розділі вказано напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «IT-ІНТЕГРАТОР», та проведено оцінку результативності запропонованих заходів. У висновках та пропозиціях узагальнено результати дослідження. Ключові слова: маркетингова діяльність, маркетинг, реклама, удосконалення маркетингової діяльності.
  • Item
    Підвищення ефективності використання основних виробничих засобів ПАТ ДТЕК Павлоградвугілля ВСП Шахтоуправління Дніпровське
    (Національний авіаційний університет, 2020-02) Ісмагілова, Катерина Сергіївна
    Дипломна робота присвячена дослідженню проблемних аспектів відтворення основних засобів на підприємстві, розробці пропозицій щодо удосконалення ефективності відновлення основних засобів та оцінці доцільності наведених пропозицій на підприємстві ВСП «ШАХТОУПРАВЛІННЯ ДНІПРОВСЬКЕ» ПАТ «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ». У вступі визначено актуальність та практичну цінність обраної теми дослідження, основну мету та завдання дослідження, зазначено предмет та об’єкт дослідження, вказано наукові методи дослідження. Перший розділ присвячено теоретичним основам відтворення основних засобів: розкрито сутність основних категорій в контексті відтворення основних засобів, визначено передумови формування відтворювальних процесів на підприємстві, проаналізовано перелік основних робіт за формами відтворення основних засобів та висвітлені питання щодо удосконалення системи показників відтворення основних засобів. У другому розділі наведена загальна характеристика досліджуваного підприємства, проведено аналіз його фінансово-економічної діяльності, аналіз відтворювальних процесів. У третьому розділі вказані основні рекомендації щодо підвищення ефективності використання основних засобів на підприємстві та проведена оцінка ефективності даних пропозицій. У висновках та пропозиціях узагальнено результати дослідження. Ключові слова: підприємство, аналіз, фінансові результати, основні засоби, показники відтворення, інвестиційний проект, ефективність.
  • Item
    Управління витратами ТОВ «Інтердін Інтернешинал Рілокейшн Україна»
    (Національний Авіаційний Університет, 2020-02) Єгорова, Юлія Сергіївна
    Дипломна робота присвячена дослідженню проблемних аспектів при здійсненні управлінні витратами, розробці пропозицій щодо удосконалення управління витратами та оцінці економічної ефективності наведених пропозицій на базі Товариства з обмеженою відповідальністю «Інтердін Інтернешинал Рілокейшн Україна». У вступі визначено актуальність та практичну цінність обраної теми дослідження, основну мету та завдання дослідження, зазначено предмет та об’єкт дослідження, вказано наукові методи дослідження. Перший розділ присвячено теоретичним основам управління витратами підприємства – суб’єкта ЗЕД: розкрито сутності поняття витрат відповідно до різних підходів, виявлено основні елементи собівартості та охарактеризовані методи її калькулювання, досліджені особливості визначення та розрахунку витрат на прикладі деяких країн. У другому розділі наведена загальна характеристика досліджуваного підприємства, проведено аналіз його господарського і фінансово-економічного стану та досліджені джерела головних витрат на підприємстві – об’єкті дослідження. У третьому розділі проаналізовані основні проблеми Товариства, запропоновані заходи для їх усунення та удосконалення управління витратами підприємства, проведена оцінка ефективності забезпечення запропонованих заходів. У висновках та пропозиціях узагальнено результати дослідження. Ключові слова: витрати, собівартість, методи калькулювання, управління витратами.