Патенти НАУ
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39426
Browse
Browsing Патенти НАУ by Title
Now showing 1 - 8 of 8
- Results Per Page
- Sort Options
Item Пат 131554 України, ЛІТАЛЬНИЙ АПАРАТ(НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2019-01-25) Харченко, Володимир Петрович; Кіндрачук, Мирослав Васильович; Священко, Юрій Іванович; Таран, Віктор Миколайович; Корнієнко, Анатолій Олександрович; Харченко, Володимир Володимирович; Kharchenko, Volodymyr Petrovich; Svyaschenko, Yuriy Ivanovich; Kinradechuk, Myroslav Vasilievich; Taran, Viktor Mykolayovych; Korniyenko, Anatoliy Oleksandrovych; Kharchenko, Volodymyr VolodymyrovychЛітальний апарат, що має фюзеляж, крило, центроплан, лонжерони, оснащений приводом и виконаний с жорсткою та еластичною ділянкою закрилок-підкрилок, що кріпиться до конусу, встановленого вздовж заднього лонжерона шарнірно на бортовій та середній нервюрі, сполучений з закрилком-підкрилком тросик, закріплений за кінцеві нервюри та прохідний через направляючі пази позаду середніх нервюр та в бортах літального апарату, який відрізняється тим, що спереду жорсткої ділянки закрилка-підкрилка повздовж крила на еластичній ділянці закрилка-підкрилка встановлена щільова вставка, а на конусі виконано плоский зріз, при цьому щільова вставка має верхню та нижню паралельні полки, з'єднані покроково вертикальними ребрами, і попереду щільова вставка кріпиться к еластичній ділянці закрилка-підкрилка за свою верхню полку, а з заду по польоту - за нижню полку.Item Пат 132931 України, БЕЗПІЛОТНИЙ БАРАЖУЮЧИЙ БОЄПРИПАС(НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2019-03-25) Харченко, Володимир Петрович; Матійчик, Михайло Петрович; Матійчик, Денис Михайлович; Kharchenko, Volodymyr Petrovich; Matiych, Myhail Petrovich; Matiychyn, Denis MikhailovichБезпілотний баражуючий боєприпас схеми "літаюче крило" з штовхаючим повітряним гвинтом та електричним двигуном, що має крило, фюзеляж, бойову частину, яка невід'ємна від фюзеляжу, а також систему самонаведення баражуючого боєприпасу на ціль, який відрізняється тим, що крило має збільшені видовження та площу і оснащене профілем з високою аеродинамічною якістю, перехідні ділянки між фюзеляжем та крилом мають високий ступінь взаємного інтегрування, бойова частина під час нанесення удару також може скидатись на ціль, бортова частина містить систему ідентифікації заданих цілей та самостійного виходу боєприпасу на них і автоматичної подачі запиту оператора про дозвіл на їх ураження.Item Пат 132969 України, БЕЗПІЛОТНИЙ ЛІТАЛЬНИЙ АПАРАТ З ВИСОКИМИ ЛЬОТНО-ТЕХНІЧНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ(НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2019-03-25) Харченко, Володимир Петрович; Матійчик, Михайло Петрович; Матійчик, Денис Михайлович; Двигон, Василь Олександрович; Рибальченко, Олександр Сергійович; Kharchenko, Volodymyr Petrovich; Matiychik, Myhail Petrovich; Matiychik, Denis Mikhailovich; Dvigon, Vasilij Oleksandrovich; Rybalchenko, Oleksandr Sergeevich1. Безпілотний літальний апарат з високими льотно-технічними характеристиками, крило якого має товстий профіль та у крила збільшене видовження, його закінцівки плавно відігнуті догори, хвостове оперення виконане V-подібним, а між крилом та фюзеляжем виконані сильно розвинуті переходи - зализування, який відрізняється тим, що форма профілю крила та його товщина підібрані для числа Re, що відповідає швидкості для економічного режиму, кожна консоль крила об'єднана з закінцівкою, що відігнута догори та назад і їм в плані надається об'єднана оживальна форма, а при вигляді спереду площина хорд кожного крила перетворена в набір з мінімум трьох поверхонь, середня з яких є площиною, а V-подібне хвостове оперення оснащене закінцівками, що відхилені назад. 2. Безпілотний літальний апарат за п. 1, який відрізняється тим, що середня поверхня хорд кожного крила, яка є площиною, використана для розташування в ній органу поперечного керування. 3. Безпілотний літальний апарат за п. 1, який відрізняється тим, що носова частина фюзеляжу оснащена знімним капотом двигуна. 4. Безпілотний літальний апарат за п. 1, який відрізняється тим, що передній і задній обтічники об'єднані в єдиний обтічник. 5. Безпілотний літальний апарат за п. 1, який відрізняється тим, що містить амортизаційну подушку, яка надувається перед посадкою бортовим компресором.Item Пат №134058 України СПОСІБ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЗА СУКУПНІСТЮ СИГНАЛІВ ВІД ДАЛЬНОМІРНОГО ОБЛАДНАННЯ(НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2019-04-25) Харченко, Володимир Петрович; Остроумов, Іван Вікторович; Кузьменко, Наталія Сергіївна; Kharchenko, Volodymyr Petrovich; Ostroumov, Ivan Viktorovich; Kuzmenko, Natalia SergeevnaСпосіб позиціонування за сукупністю сигналів від дальномірного обладнання, що включає вимірювання відстаней між повітряним кораблем та далекомірними радіомаяками, який відрізняється тим, що прогнозують відстані на основі попередніх спостережень та одночасно вимірюють дві відстані до радіомаяків, та на підставі отриманих даних визначають координати місцеположення повітряного корабля, розв'язуючи систему навігаційних рівнянь з урахуванням похибки прогнозування.Item Пат №134569 України, СПОСІБ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЗА СУКУПНІСТЮ СИГНАЛІВ ВІД ВСЕНАПРЯМЛЕНИХ КУТОМІРНИХ РАДІОМАЯКІВ ТА ПРОГНОЗОВАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ(НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2019-05-27) Харченко, Володимир Петрович; Остроумов, Іван Вікторович; Кузьменко, Наталія Сергіївна; Kharchenko, Volodymyr Petrovich; Ostroumov, Ivan Viktorovich; Kuzmenko, Natalia SergeevnaСпосіб позиціонування за сукупністю сигналів від всенапрямлених кутомірних радіомаяків та прогнозованої інформації, що полягає у оцінюванні позиції літального апарату, який відрізняється тим, що використовують два виміряні пеленги та прогнозовані за результатами попередніх спостережень кутів напрямків на наземні радіомаяки VOR та розв'язують систему навігаційних рівнянь.Item Пат №134570 України СПОСІБ ПАСИВНОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЗА КОМБІНОВАНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ ДАЛЕКОМІРНОГО ОБЛАДНАННЯ ТА АВТОМАТИЧНОГО ЗАЛЕЖНОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ(НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2019-05-27) Харченко, Володимир Петрович; Остроумов, Іван Вікторович; Кузьменко, Наталія Сергіївна; Kharchenko, Volodymyr Petrovich; Ostroumov, Ivan Viktorovich; Kuzmenko, Natalia SergeevnaСпосіб пасивного позиціонування за комбінованою інформацією далекомірного обладнання та автоматичного залежного спостереження, що полягає у оцінюванні координат місцеположення літального апарату, який відрізняється тим, що використовують сигнали запиту від далекомірного бортового обладнання літальних апаратів, сигнали відповідей від наземних навігаційних радіомаяків та проводять фіксацію різниці їх часових відліків, що у поєднанні з координатною інформацію, отриманою з повідомлень автоматичного залежного спостереження, дозволяють розрахувати координати місцеположення літального апарату у горизонтальній площині.Item Пат. 130977 України, ЛІТАЛЬНИЙ АПАРАТ(НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2019-01-10) Харченко, Володимир Петрович; Священко, Юрій Іванович; Кіндрачук, Мирослав Васильович; Цибрій, Юрій Олександрович; Башта, Олександр Васильович; Корнієнко, Анатолій Олександрович; Тісов, Олександр Вікторович; Kharchenko, Volodymyr Petrovich; Svyaschenko, Yuriy Ivanovich; Kinradechuk, Myroslav Vasilievich; Tsibry, Yuriy Alexandrovich; Bashta, Oleksandr Vasilevich; Kornienko, Anatoliy Alexandrovich; Tisov, Aleksandr ViktorovichЛітальний апарат, що має фюзеляж, крило, центроплан, лонжерони, оснащений приводом закрилок-підкрилок з еластичною ділянкою, що кріпиться до конусу, встановленого вздовж заднього лонжерона шарнірно на бортовій та середній нервюрі, сполучений з закрилком-підкрилком тросик, закріплений за кінцеві нервюри та прохідний через направляючі пази позаду середніх нервюр, який відрізняється тим, що привід закрилка-підкрилка виконано у вигляді внутрішньої та зсувної телескопічно зв'язаних трубок, які встановлені вздовж осі симетрії літального апарата, при цьому внутрішня трубка закріплена переднім кінцем на верхній частині переднього лонжерона, а зсувна трубка вільно проходить крізь отвір деталі, яка закріплена знизу заднього лонжерона, також спереду зсувної трубки закріплена; ручка, а впоперек заднього кінця цієї трубки вільно проходить трос, при цьому по боках фюзеляжу паралельно встановлені по два кутових профіля, які утворюють між собою напрямний паз, крізь який проходить трос, та на зовнішніх поверхнях цих профілів закріплена обшивка фюзеляжу. A flying machine containing a fuselage, a wing, a centroplane, a longhorn, is equipped with an actuator of flap closures with an elastic section attached to a cone mounted along the rear spar and hinged on the airborne and median riviera, coupled with a wing-closure cable fixed to the fins and passing through the guide grooves behind the middle ribs, which is characterized in that the closure flap drive is made in the form of an inner and sloping telescopically connected tubes that are mounted along the axis of symmetry of the aircraft, with the inner tube fixed to the front end on the upper part of the front spar, and the sliding tube freely passes through the opening of the part , which is fixed from the bottom of the rear spar, is also fixed to the front of the shear tube, and across the rear end of this tube is freely passing the rope, with the two sides of the fuselage parallel to the two angles Closed profiles which together form a guide groove, which runs through the cable, and on the outer surfaces of the fixed profiles covering fuselage.Item Пат. 130978 України, БЕЗПІЛОТНЕ ПОВІТРЯНЕ СУДНО ДЛЯ ПЕРЕВЕЗЕНЬ НЕВЕЛИКИХ ВАНТАЖІВ(НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ, 2019-01-10) Харченко, Володимир Петрович; Матійчик, Михайло Петрович; Рибальченко, Олександр Сергійович; Матійчик, Денис Михайлович; Двигон, Василь Олександрович; Kharchenko, Volodymyr Petrovich; Matiych, Myhail Petrovich; Rybalchenko, Oleksandr Sergeevich; Matiychyn, Denis Mikhailovich; Dvigon, Vasilij OleksandrovichБезпілотне повітряне судно для перевезень невеликих вантажів, у якому є подовжений фюзеляж з контейнером, що захищає вантаж, середньорозташоване крило, також є триопорне з носовою кермовою опорою колісне шасі, що оснащене індивідуальними обтічниками для коліс, яке відрізняється тим, що крило перенесене з середини фюзеляжу на його низ, вантажний відсік збільшений по ширині та встановлений по центру ваги повітряного судна, однакові за об'ємом паливні баки розташовані горизонтально попереду та позаду вантажного відсіку, також забезпечено ховання колісного шасі в крейсерському польоті, а хвостове оперення має окремі вертикальну та горизонтальні площини.