Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій by Title
Now showing 1 - 20 of 192
Results Per Page
Sort Options
- ItemБрендбук для компанії STRATA22(Національний авіаційний університет, 2023-06-23) Подурець, Назар Олександрович; Podurets, Nazar OleksandrovychНа сьогоднішній день розробка і наявність брендбуку стало нормою для будь-якої компанії, яка хоче вдало показати себе на ринку. Основним інструментом з управління фірмовим стилем є брендбук. Брендбук - це не просто красива фірмова книжка, яка є у кожної організації, що поважає себе. є у кожної організації, яка себе поважає. Це функціональний інструмент, за допомогою якого можна вирішити безліч завдань: починаючи від захисту іміджу організації або товару до вибудовування відносин з партнерами. Брендбук гарантує, що всі елементи бренду компанії використовуються відповідно до певних стандартів. Це забезпечує єдність і консистентність у використанні логотипу, кольорів, шрифтів і інших елементів бренду, які сприяють впізнаваності та побудові довіри споживачів.
- ItemБрендбук салону краси G. Bar(Національний авіаційний університет, 2023-02) Отян, Олена Сергіївна; Otian, Olena SerhiivnaІдея друкованої реклами передбачає просування продукту чи послуги за допомогою різних типів друкованої продукції, такої як флаєри, плакати, каталоги, брошури, листівки, календарі тощо. Візуальна ідентичність компанії або бренду зазвичай створюється за допомогою графічного дизайну, дотримуючись принципів і правил дизайну. При створенні візуальних рекламних матеріалів, таких як плакати, буклети, листівки та інші, дизайнер повинен не тільки покладатися на свою художню інтуїцію, але й слідувати основним принципам композиції. Без дотримання цих принципів композиція не буде гармонійною, а реклама – неефективною. Тому зображення (графічне зображення) відіграє вирішальну роль у приверненні уваги глядача та утриманні його. За ним іде заголовок або слоган, залежно від того, який із них виділено як ключова фраза для спілкування. Мета полягає в тому, щоб привернути увагу глядача, дати йому чітке уявлення про предмет реклами, створити позитивне враження про товар і в кінцевому підсумку змусити його купити. Якщо структура дизайну композиції відповідає очікуваному напрямку перегляду, ці два фактори посилюються. Але якщо між зображенням і основним комунікативним повідомленням є семантична розбіжність, це стає суттєвою перешкодою для сприйняття.
- ItemБрендбук станції обслуговування автомобілів VIC SERVICE, місто Вишневе(Національний авіаційний університет, 2023-06-23) Куценко, Сергій Вікторович; Kutsenko, Serhii ViktorovychБрендбук, також відомий як стильовий посібник або брендовий посібник, є важливим інструментом управління брендом для компаній та організацій. Це документ, який визначає стандарти та правила використання елементів бренду, таких як логотип, кольори, шрифти, графічні елементи та інші візуальні складники, з метою забезпечення єдності і консистентності візуального представлення бренду. Брендбук є інструментом контролю якості. Він дозволяє забезпечити, що весь матеріал, пов'язаний з брендом, відповідає встановленим стандартам і використовується відповідно до заданих правил. Це забезпечує професійний та узгоджений вигляд усіх комунікаційних засобів, що сприяє позитивному сприйняттю бренду клієнтами та споживачами.
- ItemДизайн-макет календаря на 2022 рік для ПАТ НДІЕМП(Національний авіаційний університет, 2021) Манченко, Костянтин ОлександровичПоліграфічний процес — послідовність технологічних операцій, проведених з використанням технічних засобів, для виготовлення друкованої продукції, а саме процес друку, включаючи набір, відтворення, форму, друк, брошуру, зв'язуючі та оздоблювальні процеси, або лише їх частину. Більшість відомих українських приватних фірм зайняті виробництвом багатокольорової листової рекламно-комерційної продукції, журнальної, етикеткової друкованої упаковки та повноколірних газет. Приватні фірми мають більш оптимістичні прогнози на майбутнє ніж державні.
- ItemДизайн-макет періодичного рекламно-інформаційного журналу для мережі ресторанів Прага в Україні(Національний авіаційний університет, 2021) Лисак, Олександр ЯрославовичМільйони газетних смуг щодня потрапляють до рук читачів. Хвилі сотень радіостанцій пронизують сьогодні ефір, доносячи до слухачів новини з будь-якого куточка нашої планети. Тисячі телевеж, десятки космічних супутників роблять нас свідками подій у різних країнах світу. Значення друку, радіо і телебачення в сучасному світі переоцінити просто неможливо. Вони перетворилися на потужний інструмент впливу, охоплюючи своїм впливом безпрецедентне в історії число людей.
- ItemЗасоби впровадження генеративних зображень за допомогою машинного навчання моделей (в контексті створення мультимедійного контенту)(Національний авіаційний університет, 2023-12) Лебедєв, Вадим СергійовичМожливо, найважливішим досягненням останнього десятиліття в галузі комп’ютерного бачення та машинного навчання став винахід GAN (Generative Adversarial Networks) — методу, який запровадив можливість мислити за межами того, що вже було присутнє в даних, кроком у цілковито новій галузі, яка тепер називається генеративним моделюванням. Однак, пройшовши через фазу підйому, GAN почали стикатися з плато, коли більшість методів намагалися вирішити деякі вузькі місця, з якими стикалися змагальні методи. Справа не в окремих методах, а в змагальності самої проблеми. З випуском Dall-E 2, Imagen, Stable Diffusion і Midjourney дифузійні моделі захопили світ штурмом, надихаючи на творчість і розсуваючи межі машинного навчання. Ці моделі можуть генерувати майже нескінченну різноманітність зображень із текстових підказок, у тому числі фотореалістичні, фантастичні, футуристичні та, звичайно, чарівні. Ці можливості переосмислюють, що для людства означає взаємодія з технологіями, надаючи нам здібності створювати майже будь-які зображення, які ми можемо уявити. Але, навіть з їх розширеними можливостями дифузійні моделі мають обмеження. Однак, оскільки ці моделі постійно вдосконалюються або наступна генеративна парадигма бере верх, вони дозволять людству створювати зображення, відео та інші захоплюючі враження простою думкою.
- ItemЗасоби створення інформаційно-технологічної моделі відеоекскурсії(Національний авіаційний університет, 2020-02) Бесараб, Тетяна МихайлівнаМета дипломної роботи: в ході виконання дипломної роботи необхідно виконати такі завдання: • розглянути визначення віртуального туру, історію його становлення та розвитку; • визначити основні етапи розробки віртуального туру; • виділити види віртуальних турів; • розглянути технологію 360° відео, проаналізувати її розвиток та перспективи; • виділити етапи виробництва 360° відео, його особливості в порівнянні з традиційним відео; • оглянути представлені на ринку камери для панорамної зйомки, провести їх аналіз; • створити концепцію відео екскурсії ФМВ; Наукова новизна отриманих результатів. В ході виконання дипломної роботи було проаналізовано наявні на ринку відео екскурсії та вперше введено їх класифікацію з залежності від технології створення (традиційне та 360° відео). В даній класифікації наведено загальний опис виду відео екскурсії, особливості створення та використання. Також дістало подальший розвиток розробка технології зйомки панорамних відео, визначення особливостей зйомки відео екскурсії орієнтованої на маркетингове просування навчального закладу. Допрацьовано особливості постановки кадру та використання природного освітлення для зйомки 360° відео.
- ItemКoмплeкт мaкeтiв peклaмних плaкaтiв для будiвeльнoї кoмпaнiї ДaхСepвiс(Національний авіаційний університет, 2023-02) Лeськo, Євгeнiй Мaксимoвич; Lesko, Yvgen MaksemovechГрафічне представлення інформації в різних сферах життя суспільства відіграє важливу роль, що є суттєвим фактором у функціях видавничої справи. Наразі візуальна інформація, зокрема ілюстрації, використовується для створення реклами, веб-сайтів, мультфільмів, публікацій тощо. Друковані видання не є винятком, адже вони наочно представляють візуальну, графічну інформацію, що є головною особливістю цього виду видань серед існуючої видавничо-поліграфічної продукції. Вміння створити плакат, здатний виконати всі завдання і функції цього виду візуального продукту, є досить складним завданням як для дизайнера, так і для споживача. Такий вид видання, як плакат, є яскравим представником реклами, оскільки слугує засобом залучення клієнтів до будівельної компанії. Таким чином, завдяки основній функції таблички, цей рекламний продукт здатний підвищити не тільки актуальність візиту в компанію, але і популяризацію будівельної галузі.
- ItemКаталог ілюстрацій Видавничо-поліграфічна справа та мультимедіа(Національний авіаційний університет, 2022-06) Конишев, Андрій В’ячеславовичКаталог ілюстрацій призначений для швидкого подання інформацій за допомогою ілюстрацій , ілюстрації в каталозі розміщують таким чином щоб читач переглядаючи каталог одразу звертав на них увагу, для цього не завжди потрібно обирати яскраві ілюстрації з великою кількістю кольорів та їх відтінків, ілюстрація може бути навіть чорно-білою але якщо додати до неї наприклад рамку та виконати рамку в якомусь стилі, то людина зверне на неї увагу тому що це дуже незвично та непритаманно для більшості видань, також важливо підібрати ілюстрацію з незвичайними елементами. Але однієї ілюстрації замало до неї потрібно додати текст, але ілюстрація буде приковувати всю увагу до себе, тому є потреба в одно або декількох елементах в тексті які будуть привертати до себе увагу, це можуть бути буквеці вони дуже добре привертають до себе увагу але для них потрібно підбирати шрифт щоб все виглядало лаконічно.
- ItemКаталог інтерактивних розподілених мультимедійних додатків практичного використання для створення освітніх ресурсів(Національний авіаційний університет, 2024-06) Руденко, Ростислав АндрійовичДослідження обумовлена зростаючою потребою в сучасних освітніх інструментах, які відповідають викликам сьогодення. Традиційні методи навчання все частіше доповнюються або замінюються інтерактивними мультимедійними технологіями, які дозволяють забезпечити більш гнучкий та адаптивний підхід до навчання. Це особливо важливо в умовах дистанційного та змішаного навчання, яке стало невід'ємною частиною освітнього процесу в усьому світі. Сучасна освіта перебуває на етапі активного впровадження інноваційних технологій, що дозволяють зробити навчальний процес більш ефективним, інтерактивним та доступним. Одним із ключових напрямів цієї тенденції є використання інтерактивних розподілених мультимедійних додатків, які сприяють створенню нових освітніх ресурсів. Такі додатки, завдяки своїм технічним можливостям та функціоналу, дозволяють забезпечити високу якість навчання, стимулюють зацікавленість учнів та сприяють кращому засвоєнню матеріалу. Інтерактивні розподілені мультимедійні додатки охоплюють широкий спектр інструментів, включаючи навчальні платформи, симулятори, віртуальні лабораторії, мобільні додатки, відеокурси та інші цифрові ресурси. Вони надають можливість інтерактивного взаємодії між учнями та викладачами, забезпечують доступ до великої кількості навчальних матеріалів і сприяють розвитку навичок самостійного навчання.
- ItemКомплект експлуатаційної документації компонентів інтерактивного лазерного стрілецького ренажеру ePresenter T1(Національний авіаційний університет, 2023-06-23) Погодаєва, Катерини Андріївни; Pohodayeva, Kateryna AndriyivnaТема "Комплект експлуатаційної документації компонентів інтерактивного лазерного стрілецького тренажеру ePresenter T1" має особливу актуальність у зв'язку з війною в Україні. Військові сили та поліція України потребують сучасного та ефективного стрілецького тренажеру для підготовки своїх сил до бойових дій та забезпечення безпеки громадян. З урахуванням високого рівня загроз та потреб у стрілецькій підготовці, експлуатаційна документація стає ключовим компонентом успішного впровадження та ефективного використання інтерактивних лазерних стрілецьких тренажерів. Під час воєнних конфліктів важливо, щоб військові отримували належну та достовірну інформацію про використання технологій та компонентів, які входять до складу стрілецького тренажеру. Експлуатаційна документація допомагає максимально використовувати можливості тренажеру, забезпечуючи надійну роботу і ефективну підготовку військових.
- ItemКомплект макетів рекламних плакатів для компанії STRATA22(Національний авіаційний університет, 2023-06-23) Музика, Олександр Павлович; Muzyka, Oleksandr PavlovychРекламні плакати є одним з найпоширеніших і ефективних засобів залучення уваги цільової аудиторії, просування продуктів, послуг та подій, а також для зміцнення бренду компанії. Сучасні рекламні плакати часто використовують елементи інтерактивності, такі як QR-коди або вбудовані частини розумного дисплея. Проведений аналіз наукової літератури для визначення видотипологічних характеристик рекламних плакатів. Обрано програмне забезпечення, яке найкраще відповідає потребам роботи з текстовими та ілюстративними матеріалами. Розроблений комплект макетів рекламних плакатів для компанії STRATA22 з метою підвищення брендової ідентичності, залучення цільової аудиторії та підсилення маркетингової комунікації.
- ItemКомплект макетів рекламної продукції для компанії STRATA22(Національний авіаційний університет, 2023-06-23) Кухарев, Юрій Олександрович; Kukharev, Yurii OleksandrovychТема являється дуже актуальною, оскільки рекламна продукція є невід'ємною частиною сучасного бізнесу, що допомагає компаніям залучати увагу цільової аудиторії та просувати свої товари та послуги на ринку. Один з ключових елементів рекламної стратегії - це візуальне представлення продукту або бренду через макети, що ефективно комунікують повідомлення та створюють бажану іміджеву сприйнятливість. Макети буклетів представляють собою друковану продукцію, що має більш складну конструкцію і продуманий дизайн. Буклети мають здатність зацікавити та інформувати цільову аудиторію про послуги компанії. Крім того, їх можна розповсюджувати на різних заходах, виставках або передавати потенційним клієнтам безпосередньо. Флаєри є ще одним важливим елементом рекламної поліграфії. Вони представляють собою форму паперової реклами, яка призначена для широкого розповсюдження. У рамках даної кваліфікаційної роботи створюється комплект макетів рекламної продукції для компанії STRATA22.
- ItemКомплект рекламних матеріалів для кафедри КММТ(Національний авіаційний університет, 2024-06) Русецька, Олександра ВладиславівнаБагато закордонних закладів вищої освіти зацікавлені в потенціалі українських студентів, тому для них були створені сприятливі умови для вступу та навчання. Це зумовлює певний відтік молоді, тому в рамках даної проблеми закладам вищої освіти (далі – ЗВО) України необхідно докладати великих зусиль з метою залучення української молоді до навчання в межах України, адже вони є майбутнім країни. Саме ці студенти, які надалі стануть висококваліфікованими спеціалістами в багатьох сферах, після закінчення війни будуть стояти на варті відновлення України та її становлення як провідної європейської країни. З огляду на це ефективне залучення молоді до навчання в ЗВО України є надзвичайно нагальним та пріоритетним завданням. Задля успішної реалізації даного завдання одними з основних та важливих інструментів виступають рекламні матеріали в університетах та їх структурних підрозділах як первинний рушій в зацікавленості в здобутті освіти у конкретному ЗВО. Наразі реклама – це не тільки звичайний спосіб передачі інформації, а й потужний інструмент впливу, симбіоз декількох галузей знань, а саме маркетингу, дизайну та навіть психології.
- ItemКомплект рекламної продукції для авіакосмічного ліцею НАУ(Національний авіаційний університет, 2024-06) Чепіга, Злата ЮріївнаАктуальність даної теми підкріплюється необхідністю інтеграції сучасних технологій та креативних рішень у процес створення рекламної продукції. Використання професійного програмного забезпечення, таких як Adobe Illustrator та Adobe Photoshop, дозволить забезпечити високу якість та інноваційність дизайну, що відповідатиме найвищим стандартам сучасного ринку. Таким чином, розробка комплекту рекламної продукції для авіакосмічного ліцею НАУ є вкрай актуальною темою, яка має на меті підвищення його конкурентоспроможності, покращення іміджу та залучення талановитих абітурієнтів. Ефективно створена рекламна продукція стане важливим інструментом у досягненні стратегічних цілей ліцею, сприяючи його розвитку та процвітанню. Об’єкт дослідження – банер, буклет та брендбук як вид рекламноінформаційного видання. Предмет дослідження – макети обраних видів рекламно-інформаційної продукції. Метою кваліфікаційної роботи є визначення та обґрунтування специфіки створення таких видів рекламно-інформаційних видань, як: банер, брендбук та буклет, також підходів до практичного застосування наданої оновленої або ж вперше створеної продукції для подальшого розвитку Авіакосмічного ліцею НАУ ім. І. Сікорського.
- ItemКомплект рекламної продукції для транспортної компанії «БНК ТРАНС»(Національний авіаційний університет, 2023-06-23) Кюстерс, Олександра Генріхівна; Kiusters, Oleksandra HenrikhivnaРозроблений комплект рекламної продукції для компанії «БНК Транс». Проведена аналітична робота з розробки дизайн-концепції рекламної продукції, яка дозволила виявити основні кольорові рішення, що використовуються в сучасному рекламному середовищі. Увага була зосереджена на теоретичних аспектах дослідження реклами, розглянуто її функціонування в друкованих виданнях, наведено приклади рекламної продукції. Було обрано програмне забезпечення, яке найкраще відповідає потребам роботи з текстовими та ілюстративними матеріалами. Було розроблено комплект макетів, враховуючи особливості компанії «БНК Транс» та її цільової аудиторії.
- ItemМакет авторської збірки поезій «Найнеяскравіші роки»(Національний авіаційний університет, 2024-06) Цюп’яшук, Максим ЮрійовичУ даній роботі розглянуто теоретичні та практичні аспекти цього процесу, методи та підходи до створення поетичних збірок, використання сучасних технологій та професійного програмного забезпечення для їх оформлення. Методами дослідження стали аналіз літератури, що стосується історії та теорії поетичних збірок, практичну роботу зі створення макету збірки за допомогою відповідного програмного забезпечення. У процесі виконання роботи будуть використані як традиційні, так і новітні методи дослідження, що дозволить максимально повно розкрити тему та досягти поставлених цілей. Актуальність дослідження визначаємо необхідністю вивчення нових підходів до створення поетичних збірок у контексті сучасної літератури та культури. Сучасні технології відкривають нові можливості для оформлення та представлення поетичних творів. Це дозволяє зробити їх більш доступними та привабливими для широкої аудиторії. Водночас, важливо зберегти традиційні цінності поезії та передати їх через нові форми та формати. Наукова новизна роботи полягає в розробці макету авторської збірки поезій «Найнеяскравіші роки», що поєднує традиційні та сучасні підходи до створення поетичних збірок. У роботі буде здійснено аналіз існуючих підходів до створення поетичних збірок та розроблено власну концепцію, яка враховує сучасні тенденції та технології.
- ItemМакет брендбуку компанії CRAFT NETS(Національний авіаційний університет, 2023-02) Скриль, Анна Вʼячеславівна; Skryl, Anna VyacheslavivnaРозробка якісного фірмового стилю та брендбуку є критично важливим аспектом сучасного бренд-менеджменту, оскільки допомагає компаніям виділитися на багатолюдному та конкурентному ринку. Брендбук — це вичерпний посібник, у якому викладено візуальні та письмові стандарти ідентичності компанії, включаючи вказівки щодо використання логотипу, кольорів, типографіки та інших графічних елементів. Він служить орієнтиром для всіх співробітників і зацікавлених сторін, забезпечуючи послідовне представлення бренду компанії в усіх точках взаємодії. Брендбук є важливим інструментом для підтримки цілісності та сталості бренду компанії протягом тривалого часу, оскільки він містить чіткі вказівки щодо того, як бренд має бути представлений. Це допомагає гарантувати, що бренд компанії залишається актуальним і впізнаваним, навіть якщо він розвивається і зростає з часом. Розробка високоякісного корпоративного стилю та брендбуку вимагає ретельного планування, дослідження та уваги до деталей, і це важлива інвестиція в довгостроковий успіх бренду компанії.
- ItemМакет брендбуку ПП Видавництво Фенікс(Національний авіаційний університет, 2022-06) Гніденко, Сергій ОлександровичРозробка якісного фірмового стилю є нагальним питанням для багатьох сучасних компаній, що зумовлено в першу чергу ринковою конкуренцію, прагненням виділити свою фірму з-поміж інших. Складовими айдентики компанії можуть бути різні елементи, до яких відноситься логотип, фірмові кольори, типографіка. Для структуризації та узагальнення усіх зазначених частин використовується спеціальний документ– брендбук, розробка якого є основним завданням даної кваліфікаційної роботи. Наявність брендбуку значною мірою підвищує імідж компанії, забезпечує цілісність усіх складових її фірмового стилю, систематизують головну інформацію про бренд, підвищують ефективність маркетингової діяльності. Тому проблема розробки якісного брендбуку з чіткою структурою, що повністю відповідає баченню компанії, є актуальним питанням на цей час.
- ItemМакет брендбуку Ратнівської публічної бібліотеки-філії(Національний авіаційний університет, 2024-06) Безносюк, Ілона БорисівнаВізуальна ідентичність є одним із ключових аспектів успішної діяльності будь-якої установи, зокрема бібліотеки. Сучасні бібліотеки повинні не лише надавати якісні послуги, але й мати привабливий та впізнаваний образ, який би сприяв залученню відвідувачів та створенню позитивного іміджу. В умовах зростаючої конкуренції серед культурних та освітніх закладів, розробка брендбуку стає необхідною умовою. Візуальна ідентичність не тільки допомагає створити унікальний образ бібліотеки, але й є важливим інструментом комунікації з аудиторією. В епоху цифрових технологій, коли інформація швидко поширюється через інтернет і соціальні мережі, впізнаваний візуальний стиль дозволяє бібліотеці виділятися серед інших закладів. Це особливо важливо для залучення молодої аудиторії, яка значною мірою орієнтується на візуальний контент. Привабливий логотип, консистентний дизайн матеріалів і єдиний стиль комунікації сприяють формуванню позитивного сприйняття бібліотеки. Значна роль візуальної ідентичності полягає в підвищенні довіри до закладу. Коли користувачі бачать професійно оформлені матеріали, вони відчувають, що бібліотека дбає про свій імідж і прагне відповідати високим стандартам якості. Це може вплинути на їхнє рішення щодо відвідування бібліотеки та використання її послуг. Крім того, впізнаваний візуальний стиль допомагає користувачам швидко ідентифікувати матеріали, що належать до бібліотеки, що сприяє зміцненню бренду. Розробка брендбуку є важливим кроком у створенні цілісної візуальної ідентичності. Брендбук включає не лише логотип і кольорову палітру, але й визначає принципи використання шрифтів, стилів зображень, верстання тексту та інших елементів дизайну.