Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій by Subject "brochure"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemКомплект експлуатаційної документації компонентів інтерактивного лазерного стрілецького ренажеру ePresenter T1(Національний авіаційний університет, 2023-06-23) Погодаєва, Катерини Андріївни; Pohodayeva, Kateryna AndriyivnaТема "Комплект експлуатаційної документації компонентів інтерактивного лазерного стрілецького тренажеру ePresenter T1" має особливу актуальність у зв'язку з війною в Україні. Військові сили та поліція України потребують сучасного та ефективного стрілецького тренажеру для підготовки своїх сил до бойових дій та забезпечення безпеки громадян. З урахуванням високого рівня загроз та потреб у стрілецькій підготовці, експлуатаційна документація стає ключовим компонентом успішного впровадження та ефективного використання інтерактивних лазерних стрілецьких тренажерів. Під час воєнних конфліктів важливо, щоб військові отримували належну та достовірну інформацію про використання технологій та компонентів, які входять до складу стрілецького тренажеру. Експлуатаційна документація допомагає максимально використовувати можливості тренажеру, забезпечуючи надійну роботу і ефективну підготовку військових.
- ItemМакет рекламного буклету Державного музею авіації імені О.К. Антонова(Національний авіаційний університет, 2023-06-23) Кічняєва, Олена Андріївна; Kichniaieva, Olena AndriivnaПоліграфічна продукція, а саме буклети, є ефективним засобом донесення інформації. Вони легкі у створенні та розповсюджені. У сучасному світі рекламна продукція займає великий сегмент видань. Одним з найпоширеніших типів видань такого типу є буклети. Основною з причин зародження буклету є винахід поліграфії. Буклети зазвичай розраховані на певну аудиторію. Коли слово вперше стало друкованим, зрозуміло, з'явилися друкарські форми, спрямовані на інформування або пропозицію продукції. Проте можна знайти і ще одну точку відліку в історії виникнення буклетів. Сучасний буклет також можна розглядати як форму реклами, яка зазвичай здійснюється шляхом друку логотипу компанії на передній обкладинці та розповсюдження його разом з іншими формами цифрових матеріалів, таких як онлайн-каталоги, брошури та журнали.