Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій by Subject "booklet"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemКомплект макетів рекламної продукції для компанії STRATA22(Національний авіаційний університет, 2023-06-23) Кухарев, Юрій Олександрович; Kukharev, Yurii OleksandrovychТема являється дуже актуальною, оскільки рекламна продукція є невід'ємною частиною сучасного бізнесу, що допомагає компаніям залучати увагу цільової аудиторії та просувати свої товари та послуги на ринку. Один з ключових елементів рекламної стратегії - це візуальне представлення продукту або бренду через макети, що ефективно комунікують повідомлення та створюють бажану іміджеву сприйнятливість. Макети буклетів представляють собою друковану продукцію, що має більш складну конструкцію і продуманий дизайн. Буклети мають здатність зацікавити та інформувати цільову аудиторію про послуги компанії. Крім того, їх можна розповсюджувати на різних заходах, виставках або передавати потенційним клієнтам безпосередньо. Флаєри є ще одним важливим елементом рекламної поліграфії. Вони представляють собою форму паперової реклами, яка призначена для широкого розповсюдження. У рамках даної кваліфікаційної роботи створюється комплект макетів рекламної продукції для компанії STRATA22.
- ItemМакет рекламного буклету Державного музею авіації імені О.К. Антонова(Національний авіаційний університет, 2023-06-23) Кічняєва, Олена Андріївна; Kichniaieva, Olena AndriivnaПоліграфічна продукція, а саме буклети, є ефективним засобом донесення інформації. Вони легкі у створенні та розповсюджені. У сучасному світі рекламна продукція займає великий сегмент видань. Одним з найпоширеніших типів видань такого типу є буклети. Основною з причин зародження буклету є винахід поліграфії. Буклети зазвичай розраховані на певну аудиторію. Коли слово вперше стало друкованим, зрозуміло, з'явилися друкарські форми, спрямовані на інформування або пропозицію продукції. Проте можна знайти і ще одну точку відліку в історії виникнення буклетів. Сучасний буклет також можна розглядати як форму реклами, яка зазвичай здійснюється шляхом друку логотипу компанії на передній обкладинці та розповсюдження його разом з іншими формами цифрових матеріалів, таких як онлайн-каталоги, брошури та журнали.
- ItemМакет рекламного буклету ТОВ КОМПАНІЯ ТМ ДИЗАЙН(Національний авіаційний університет, 2023-06-23) Єрьоміна, Дарія Ігорівна; Yeromina, Dariia IhorivnaТеми пов’язана з тим, що у сучасних умовах будь яке підприємство зацікавлене у просуванні своєї продукції на тих чи інших ринках, що у свою чергу пов’язане із пошуком правильних рішень, які були б спрямовані на задоволення потреб споживачів та отримати певні конкурентні переваги. Можна сказати те, що ефективні комунікації стають одним із ключових факторів успіху будь якого підприємства. Так, одним із найбільш розповсюджених і дієвих засобів комунікації на ринку виступає рекламна продукція. Рекламна продукція являється важливою частиною розвитку життя будь якої компанії, товару або послуг що вони виробляють, тому, доцільно було б дослідити процедуру проектування рекламного буклету, його поняття та середовище застосування, а також розробити власний проект поліграфічного рекламного буклету.