Навчально-методичні комплекси кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Навчально-методичні комплекси кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки by Subject "brand"
Now showing 1 - 1 of 1
Results Per Page
Sort Options
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Брендинг та ребрендинг"(Національний авіаційний університет, 2021) Рожак-Литвиненко, Ксенія Богданівна; Rozhak-Lytvynenko, KseniiaДисципліна «Брендинг та ребрендинг» є фундаментальною для набуття професійних знань та компетентностей, необхідних для вирішення завдань, пов’язаних із практичною діяльністю дизайнера на ринку праці. Актуальність дисципліни визначена необхідністю використання наукової інформації та базових знань з розробки брендингу задля формування у студентів мистецької ерудиції, необхідної для самостійної роботи фахівця-дизайнера. Метою навчальної дисципліни є: ознайомлення з основними інструментами та заходами, спрямованими на розробку візуальної ідентичності бренду, що є одним із найактуальніших завдань діяльності дизайнера в умовах сучасного ринкового середовища. Вивчення дисципліни «Брендинг та ребрендинг» має відігравати важливу роль у формуванні світоглядних позицій майбутнього спеціаліста, в його інтелектуальному та культурному зростанні, створенні передумов професійної підготовки.