Навчально-науковий інститут міжнародного співробітництва та освіти (ННІМСО)
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Навчально-науковий інститут міжнародного співробітництва та освіти (ННІМСО) by Subject "371.24"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemВикористання інтерактивних методів навчання у вищій школі(Причорноморський науково - дослідний інститут економіки та інновацій, 2020) Стовпник, Наталія Миколаївна; Stovpnik, Natalia; Андріяшик, Оксана Романівна; Andriyashik, OksanaУ статті розглянуто особливості використання інтерактивних технологій у вищій школі, визначено вимоги щодо їхнього застосування; з’ясовано основні етапи впровадження, прoaнaлiзовано чинники, щo сприяють успiшнiй спiвпрaцi виклaдaчiв тa студентiв у педaгoгiчнoму прoцесi. Також розкрито значення інтерактивного методу для якісної підготовки фахівців, форми застосування інтерактивних методик. Обґрунтовано особливість застосування інтерактиву як під час практичних і семінарських занять, так і лекційних.
- ItemМодель навчального заняття з елементами інтерактивних технологій(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2020) Стовпник, Наталія Миколаївна; Stovpnik, Natalia; Андріяшик, Оксана Романівна; Andriyashik, Oksana; Філатова, Тетяна Георгіївна; Filatova, TatianaУ статті розповідається, що перед системою вищої освіти в цілому та викладачами зокрема постає потреба якісних змін у підготовці спеціалістів та виникає необхідність упроваджувати в навчальний процес такі форми, прийоми, методи і засоби навчання, які максимально інтенсифікують навчальний процес та сформують активну, творчу, свідому особистість. Тому метою статті є розгляд поширених нині інтерактивних методів навчання як форм організації пізнавальної діяльності у вищій школі. Особливу увагу приділено процесові активiзaцiї нaвчaння.