Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств
Permanent URI for this collection
Browse
Browsing Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств by Subject "621.89+330.1+34(082)"
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemРоль брендингу в процесі організації ефективних маркетингових комунікацій(Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій, 2019-12-18) Білявський, Валентин Миколайович; Кузнєцов, Кирило Володимирович; Белявский, Валентин Николаевич; Кузнецов, Кирил Владимирович; Bilyavsky, Valentyn; Kuznietsov, KyryloЗа останні десятиліття економічне середовище маркетингу істотно змінюється. Відбувається збільшення кількості підприємств на ринку та зниження суттєвих відмінностей між ними, що вимагає застосування чіткої корпоративної політики, застосування засобів маркетингової комунікації та професійних підходів до формування їх іміджу. Тому в умовах невизначеності та загострення конкурентної боротьби все більшого значення набуває підхід, орієнтований на ефективне використання маркетингових комунікацій, що стає ключовим фактором успіху будь-якої компанії.
- ItemУдосконалення імпортної діяльності підприємства(Навчально-науковий інститут менеджменту та підприємництва Державного університету телекомунікацій, 2019-12-18) Білявський, Валентин Миколайович; Бровко, Михайло Романович; Белявский, Валентин Николаевич; Бровко, Михаил Романович; Bilyavsky, Valentyn; Brovko, MykhajloЗ розвитком глобалізації та поглибленням міжнародних відносин дедалі більше уваги приділяється зовнішньоекономічним процесам. Поняття зовнішньоекономічної діяльності є складним та включає в себе досить велику кількість складових, вимагає здійснення трудомістких торгово-економічних операцій. У більшій мірі розвиток підприємства визначається ступенем його залученості до міжнародних процесів, тому виникає об`єктивна необхідність їх вивчення та дослідження.