Монографії кафедри педагогіки та психології професійної освіти
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/9717
Browse
Browsing Монографії кафедри педагогіки та психології професійної освіти by Issue Date
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ У ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ(2012) Лузік, Ельвіра ВисилівнвУ колективній монографії представлено результати дослідження проблеми підготовки майбутніх практичних психологів, розв’язання якої ставить якісно нові вимоги до особливостей професійної діяльності та професійного розвитку практичних психологів в процесі професійної підготовки в системі вищої технічної освіти. Обґрунтовано концепцію єдиної стратегії інноваційного розвитку практичного психолога ВТНЗ, обґрунтовано теоретичні та педологічні засади компетентнісного та особистісно-ціннісного підходів до вивчення психологічних механізмів розвитку та саморозвитку особистості майбутнього практичного психолога до професійної діяльності як особливої системної структури на основі оновленого змісту, форм, методів і засобів навчання. Адресовано керівникам та викладам ВТНЗ, аспірантам та науковцям, що розробляють питання ефективності підготовки практичних психологів в системі вищої професійної освіти.Item ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ У ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТАХ(2012) Алпатова, Олександра ВалентинівнаItem ПРОФЕСІЙНА СВІДОМІСТЬ: СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ, СИСТЕМА, ЗМІСТ, МЕХАНІЗМИ ФУНКЦІОНУВАННЯ(ФОП Домбровська Я. М. Брест, Переяслав-Хмельницький, 2019) Дробот, Ольга Вячеславівна; Drobot, Olga; Дробот, ОльгаПрофесійна свідомість як психічний процес є надзвичайно важливим ресурсом для вирішення багатьох професійних завдань, що є основою психологічної безпеки професіонала. Розкриваються сучасні концепції професійної свідомості у напряму системності, змісту та механізмів її функціонування. Висвітлюється проблема системності теоретичних уявлень про професійну свідомість: у контексті системного підходу, ролі смислових теорій свідомості у вирішенні проблеми її змісту та феномену множинного неусвідомлюваного розуміння.Item Інноваційні освітні технології: світовий і вітчизняний досвід використання в системі неперервної освіти(Національний авіаційний університет, 2022) Барановська, Лілія Володимирівна; Baranovska, Liliia; Морська, Лілія; Morska, LiliyaУ монографії запропоновані матеріали, які висвітлюють досвід вітчизняних і закордонних учених з використання інноваційних освітніх технологій у системі неперервної освіти. Авторами обгрунтовано історичні, теоретичні та методичні засади запровадження інновацій у підготовці фахівців різних освітніх рівнів. Приділена увага аналізові, уточненню дефініцій ключових понять із зазначеної проблеми, уведенню нових інноваційно-освітніх, інноваційно-технологічних термінів до наукового обігу. Запропоновано досвід використання інноваційних освітніх технологій у професійній підготовці майбутніх педагогів, фахівців цивільної авіації, військових льотчиків, інженерів, працівників соціономічної сфери. Читача можуть зацікавити наукові положення, практичні і методичні рекомендації учених стосовно розвитку критичного мислення здобувачів вищої освіти, формування в них цифрової компетентності, академічної та мовленнєвої культури дослідника, фахівця; створення індивідуальної освітньої траєкторії в умовах освітньо-інформаційногосередовища закладу вищої освіти. Видання адресоване здобувачам наукових ступенів з педагогіки вищої школи, порівняльної педагогіки; педагогічним і науково-педагогічним працівникам, які забезпечують викладання навчальних курсів з педагогіки вищої школи, з інноваційних освітніх технологій у закладах неперервної освіти.