Політ. Розвиток інфраструктури авіаційного транспорту
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Політ. Розвиток інфраструктури авіаційного транспорту by Issue Date
Now showing 1 - 9 of 9
Results Per Page
Sort Options
- ItemІнноваційні архітектурні та інженерні рішення Міжнародного аеропорту Кансай(Національний авіаційний університет, 2024-04-02) Клименко, БогданРозвиток авіації та зростання обсягів авіаперевезень аеропортами Японії в 1980-90-х роках, обмежені земельні ресурси територій, розташованих поруч з аеропортами, призвели до пошуку нетрадиційних рішень та технологій будівництва аеропортів на штучно створених островах. Метою дослідження є ознайомлення з основними інноваційними рішеннями, аналіз їх впливу на функціональність, безпеку та екологічність аеропорту, оцінка можливості їх адаптації та впровадження в інших країнах світу. Для дослідження обрані містобудівні, архітектурні, конструктивні та інженерні рішення, які були реалізовані під час будівництва Міжнародного аеропорту «Кансай» упродовж 1987-1999 років.
- ItemВідновлення будівлі зі сталевим каркасом після пожежі(Національний авіаційний університет, 2024-04-02) Журавель, Дмитро ВікторовичНадійність будівельних конструкцій повинна бути забезпечена відповідно до вимог чинних нормативних документів. При проєктуванні конструкцій повинні бути забезпечені експлуатаційна придатність і безпека протягом строку експлуатації, який визначається в завданні на проєктування. Окрім цього, проєктування конструкцій необхідно виконувати з урахуванням вимог охорони навколишнього середовища, а також інших особливих умов, наведених у завданні на проєктування [
- ItemЕкологічні аспекти будівництва аеропортів на штучних островах(Національний авіаційний університет, 2024-04-02) Гурєєва, ВікторіяУ сучасному світі, коли наростає потреба у розвитку транспортної інфраструктури, будівництво аеропортів на штучних островах стає все більш актуальною проблемою. Ця тенденція обумовлена не лише потребою у зручних та сучасних аеродромах, але й обмеженістю доступної земельної площі на суходолі. Розміщення аеропортів на штучних островах може здатися привабливим рішенням, адже воно відкриває нові можливості для розвитку, проте такий підхід вносить значний екологічний вплив на природне середовище. Руйнування екосистем, забруднення водних ресурсів та зміни берегових ліній - лише деякі з проблем, які виникають у зв'язку з будівництвом аеропортів на штучних островах. Таким чином, екологічні аспекти цього виду будівництва залишаються актуальними й вимагають комплексного підходу до їх вирішення. У даному дослідженні об'єктом є будівництво аеропортів на штучних островах, зокрема, на прикладі Міжнародний аеропорт "Кансай" в Осаці, Японія. Основною метою є аналіз екологічних аспектів цього виду будівництва та виявлення можливих негативних впливів на природне середовище.
- ItemКомпозиційна арматура в деформаційних швах жорстких покриттів автомобільних доріг і аеродромів(Національний авіаційний університет, 2024-04-02) Карпенко, Анатолій; Зіненко, СергійВиконано перевірочні розрахунки напружено-деформованого стану жорсткого покриття при застосуванні композитної арматури в деформаційних швах автомобільної дороги. Виконана реконструкція експериментальної ділянки автомобільної дороги з улаштуванням композитної арматури в розроблену конструкцію жорсткого покриття
- ItemЕкологічні аспекти розвитку аеропортів(2024-04-02) Махмет, КатеринаАеропорти є джерелами агресивних впливів на навколишнє середовище. Серед основних проблем негативного впливу – забруднення повітря, ґрунтів, водних об‘єктів; шумове забруднення; нераціональне планування та організація землекористування; перевезення небезпечних і радіоактивних речовин тощо. Мета роботи – дослідити складові негативного впливу діяльності аеропортів; визначити відповідні заходи щодо зменшення їх впливу на навколишнє середовище. Були вивчені та проаналізовані законодавчі та нормативні акти; опрацьована наукова та спеціальна література. Особлива увага приділена світовому досвіду декарбонізації діяльності аеропортів.
- ItemРозвиток еко-аеропортів та впровадження сталих практик енергозбереження(Національний авіаційний університет, 2024-04-02) Юрчук, ДомінікаАвіаційна галузь є не лише однією з найдинамічніших галузей світової економіки, але й однією з тих, що значно впливає на навколишнє середовище. Зростання обсягів авіаперевезень пасажирів та вантажів веде до збільшення об‘ємів викидів вуглецю (СО2), рівнів акустичного шуму, забруднення повітря, води, ґрунту. Одним із дієвих шляхів мінімізації негативних вплив аеропортів на навколишнє середовище є перетворення їх на ЕКО-аеропорти, впроваджуючи усталені практики енергоефективності та відповідні системи енергетичного менеджменту. Об‘єктом дослідження є Міжнародний аеропорт імені Антуана де Сент-Екзюпері, побудований у 1975 році на відстані 20 км від центру Ліона (Франція).
- ItemДінамика змін просторової організації Міжнародного аеропорту Хітроу в часі(Національний авіаційний університет, 2024-04-02) Журавель, Дмитро ВікторовичАеропорт – є важливою складовою сучасного суспільства, адже долати сотні, а то і тисячі кілометрів, навіть за десяток годин повітрям все ж краще, а ніж декілька днів чи тижнів дорогою, залізницею чи морем. Але навіть цей, нині звичний чи навіть буденний процес, є неможливим без злагодженої та організованої роботи всі служб аеропорту. Також не є виключенням і просторова організація аеропорту, яка може як і передбачити його успіх на наступні десятиліття, так і його проблеми в найближчі роки. Матеріали і методи. Об’єкта дослідження – Міжнародний аеропорт Хітроу
- ItemАеродромно-диспетчерські вежі аеропортів(Національний авіаційний університет, 2024-04-02) Товкун, АннаАеродромно-диспетчерські вежі (АДВ) є складовою забудови та просторової організації територій сучасних аеропортів. Разом із основними технологічними функціями управління повітряним рухом можуть виконувати роль висотної домінанти забудови аеропортів та територій, розташованих поруч. Саме це накладає особливі вимоги до формування їх архітектурного образу та пошуку креативних підходів до їх реалізації як об‘єктів підвищеної містобудівної та композиційної значущості. Об‘єктом дослідження були обрані архітектурно-планувальні, дизайнерські, конструктивні та інженерні рішення будівлі АДВ Міжнародного аеропорту Стамбула, Туреччина. Були вивчені та проаналізовані матеріали нормативних документів у галузі будівництва, наукової, спеціальної та популярної літератури
- ItemВплив фонтанів на мікроклімат середовища аеропортів(Національний авіаційний університет, 2024-04-02) Гаєвська, АннаГлобальні зміни клімату є однією з найактуальніших проблем ХХІ ст. та потребують врахування під час розв‘язання містобудівних завдань, проєктування, будівництва та експлуатації об‘єктів та комплексів різного призначення. Не виключенням є й аеропорти, які повинні створювати безпечні та комфортні умови перебування для відвідувачів на території та сприяти мінімізації негативних впливів авіаційної галузі на навколишнє середовище. Одним із дієвих заходів розв‘язання проблем покращення мікроклімату відкритих та закритих просторів архітектурного середовища аеропортів є влаштування фонтанів. Об‘єктом дослідження є практика влаштування та визначення ролі фонтанів у архітектурному середовищі аеропортів. Вивчена практика влаштування фонтанів на привокзальних площах, в інтер‘єрах різних за призначенням приміщень аеровокзальних комплексів. Для цього були використані аналітичні огляди, наукові статті з означеної тематики, відповідні нормативні документи.