Кафедра реклами і зв'язків з громадськістю (Постійне посилання на новий фонд https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/67083)
Permanent URI for this communityhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/16348
News
Відповідальна за розділ: завідувач кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Іващук Антоніна Анатоліївна. E-mail: antonina.ivashchuk@npp.nau.edu.ua
Browse
Browsing Кафедра реклами і зв'язків з громадськістю (Постійне посилання на новий фонд https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/67083) by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 144
- Results Per Page
- Sort Options
Item Авторська шпальта сучасного іспанського письменника Хав'єра Маріяса(2010-11-20) Ескіна, Олександра ІгорівнаУперше розглядаються щотижневі есе письменника. На їх основі розкривається феномен публіцистики X. Маріяса.Item Комунікації судової влади(Національна школа суддів України, 2012) Лашкіна, М. Г.; Логунова, М. Н.; Гвоздик, П. О.; Алексєєв, А. Г.Розглядаються зміст, особливості та передумови комунікаційної діяльності суддів, судів та інших органів судової влади (внутрішня і зовнішня комунікації). З позицій європейських стандартів аналізуються нормативно-правові засади здійснення комунікації судової влади в Україні. Особлива увага приділяється психологічним засадам комунікації та засобам практичної реалізації цілей комунікаційної діяльності судової влади, питанням налагодження ефективної взаємодії судової влади з громадськістю, формуванню позитивного іміджу суду і суддів. Пропонуються науково-методичні рекомендації щодо розробки стратегії комунікації судової влади та проект концепції Комунікації судової влади УкраїниItem Варіативність розвитку репортажу як жанру(2012-09-21) Іващук, Антоніна АнатоліївнаУ статті розглянуто становлення репортажу як жанру, окреслені проблеми варіативності розвитку репортажу в групі інформаційно-публіцистичних жанрів української журналістики.Item Аналітичний елемент як органічний складник сучасного репортажу(2013-12-06) Іващук, Антоніна АнатоліївнаСтаття присвячена дослідженню аналітичної складової в сучасному репортажі, ґрунтуючись на дослідженнях вітчизняних та зарубіжних дослідників.Item Суспільно-політичні передумови становлення колумністики у системі соціальних комунікацій сучасної Іспанії(2015-04-28) Ескіна, Олександра ІгорівнаУ статті розглянуто соціальні та політичні фактори формування колумністики як самостійного жанру сучасних іспанських мас-медіа. Ключові слова: колумністика, колумніст, авторська шпальта, іспанські мас-медіа, жанри, соціальні комунікації.Item Особливості контенту колумністики іспанської письменниці Роси Монтеро(2015-06-15) Ескіна, Олександра ІгорівнаУ статті проаналізовано контент авторських шпальти сучасної іспнаської письменниці, представниці “нової журналістики” Роси Монтеро. Акцент зробено на вибір та розкриття теми автором, а також на стилістичних особливостях письменницької колумністики, які можуть бути змодельовані українськими колумністами та блогерами.Item Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Брендинг"(2019) Куцан, Олена Іванівна; Захарченко, Вікторія ЛеонідівнаВивчення теоретичних та практичних основ брендингу, розвиток ключових компетенцій в області створення та управління брендом, оволодіння навиками соціологічного аналізу бренду; навчити приймати ефективні стратегічні та практичні рішення щодо створення та розвитку бренду.Item Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Політологія"(2019) Кравченко, Володимир ІвановичМетою вивчення курсу «Політологія» є:засвоєння знань студентів про суспільно-політичні процеси, форми правління та державного устрою, політичні партії, формування націй та національні рухи, ролі держави у суспільстві; - сприяти формуванню у студентів національної свідомості, наукового мислення у сфері політики, політичної культури, зацікавленості у поглибленні і розширенні світогляду; - усвідомлення сутності, соціального призначення та функцій політичної науки, її роль і місце в системі наук; - усвідомлення студентами того, що нині проблеми становлення громадянського суспільства, прав людини та громадянина є домінуючими у царині розвитку українського суспільства.Item Громадянські медіа: досвід Німеччини та українські перспективи(Київський національний університет імені Тараса Шевченка Інститут Журналістики, 2020) Іващук, Антоніна АнатоліївнаУ статті досліджується досвід Німеччини у контексті сучасного розвитку громадянських медіа і аналізуються перспективи України у популяризації такого виду засобів масової комунікації. Охарактеризовано недоліки і переваги цього явища, а також запропонована тематика контенту для українського громадянського медіа.Item Правова культура як соціальне явище(2020) Кравченко, В. І.; Бородін, І. Л.У статті досліджено історію розвитку правової культури у світі. Акцентується увага на важливості елементів духовної культури. Вона зорієнтована державою і суспільством на формування і розвиток політико-правової свідомості людей, а отже і їх поведінки у правовій сфері.Item Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Медіаекономіка"(2020-04) Ричка, Марина Анатоліївна; Глухенька, Марина ВікторівнаОзнайомлення студентів з основними принципами функціонування медіаекономікі і медіапланування в різних галузях (друковані ЗМІ, радіо, телебачення, нові медіа), ціновою політикою медіаіндустрії; формування практичних навичок для самостійного аналізу медіаринку, а також - розуміння функціонування ринкової системи медіа в сучасних умовах.Item Інтерактивне навчання - технологія засвоєння нового досвіду студентами(Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, 2020-05) Кравченко, Володимир ІвановичОсобливості та переваги застосування інтерактивних технологій, як ефективних форм навчання у вищій школі і методика впровадження інноваційних технологій у підготовці майбутніх фахівців-журналістів.Item Навчально-методичний комплекс "Історія української державності та культури"(2020-10) Кравченко, Володимир ІвановичФормування історико-культурної, державницької свідомості молоді, в якій поєднуються знання, погляди, уявлення про суспільний і духовний розвиток, усвідомлення нею нерозривного зв'язку між надбанням минулого і сучасного, традиціями і досвідом різних поколінь українців, виховання громадянського патріотизму, відповідальності за долю своєї Батьківщини, спонукання до активної наполегливої праці в розбудові і зміцненні держави Україна.Item Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Маркетинг у соціальних мережах (SMM)"(2020-10) Маєвська, Марина МиколаївнаМетою дисципліни є ознайомлення студентів з теоретичним знаннями та практичними навичками створення сучасних рекламних кампаній у соціальних мережах з метою забезпечення їх максимальної комунікативної ефективності та конкурентоспроможності. Студенти навчаться визначати потребу в рекламуванні товару, послуги чи ідеї; створювати SMM-стратегію залежно від завдань бізнесу; розробляти ідеї рекламного контенту; контролювати креативні процеси та аналізувати лідогенерацію, трафік і конверсію у SMM просуванні.Item Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Інтернет-реклама" 186(Національний авіаційний університет, 2021) Куцан, Олена Іванівна; Куцан, Елена Ивановна; Kutsan, Olena IvanivnaМісце навчальної дисципліни "Інтернет-реклама" є вагомим та значимим в освітньо-професійній та освітньо-науковій програмі, оскільки ця дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі виробництва та технологій. Вона є одним із чинників вдосконалення професійних навичок видавців та поліграфістів. Метою курсу є освоєння теоретичних та практичних основ створення та просування інтернет-реклами, розвиток ключових компетенцій в області розробки інтернет-реклами, оволодіння навиками прийняття ефективних рішень щодо розміщення інтернет-реклами з метою підвищення ефективності рекламних кампаній. Завданнями навчальної дисципліни є: - сформувати у студентів уявлення про інтернет-рекламу як сучасний напрям діяльності, спрямованої на підвищення ефективності просування продукції та послуг на ринку; - узагальнити теоретичні аспекти аналізу інтернет-реклами; - створити у студентів цілісне уявлення про методи та інструменти розробки, створення та просування інтернет-реклами; - ознайомити студентів із сучасними видами і способами розміщення реклами.Item Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Історія української державності та культури" 186(Національний авіаційний університет, 2021) Кулинич, Олександра Іванівна; Kulynych, Olexandra Ivanivna; Кравченко, Володимир Іванович; Kravchenko, Volodymyr IvanovychМісце навчальної дисципліни "Історія української державності та культури" є теоретичним підґрунтям формування знань та вмінь фахівця у галузі сфери обслуговування. Вивчення даної дисципліни передбачає вивчення державно-правових та культурних явищ у їхній історичній ретроспективі, формування творчого теоретичного мислення, спираючись на загальнолюдські цінності, творчо опрацьовувати і критично переосмислювати багатство світового історичного досвіду та засвоювати його уроки, формувати на цій основі власні переконання, громадянську позицію, здобувати навички і вміння, соціально-гуманітарні компетенції необхідні для практичної діяльності.Item Створення проєкту рекламної кампанії брнду "Brabrabra" в Інстаграмі(2021-06) Волошина, Анастасія ОлексіївнаАктуальність теми дослідження зумовлена тим, що в даний період часу жодне підприємство не може самостійно функціонувати на ринку, без додаткових методів просування. Використання рекламних кампаній стало одним із найбільш діючих, а то і одним із єдиних способів виведення бренду на ринок. Абсолютно кожна компаніє прагне стати лідером в своїй справі. При великій конкуренції це досить складна і клопітка робота, тому створення та проведення рекламних кампаній стало не від’ємною частиною того чи іншого бренду. Крім того, для того щоб ім’я компанії не тільки з’явилося а й залишилося в подальшому на ринку така, кампанія має бути ефективною. На сьогоднішній день все частіше можна зустріти бренди які спочатку знайомлять аудиторію зі своїм товаром, тобто роблять себе більш впізнаваними, а вже потім, виводять для цієї ж аудиторії рекламу. Адже таким чином складається відчуття, що аудиторія поглинає рекламу на вже знайомий товар, що стає в рази ефективніше, від рекламування абсолютно нового товару.Item Розробка та просування бренду "Олександра Гончарук" у соціальних мережах(2021-06) Гончарук, Олександра ОлегівнаМи живемо у світі, який фігурально можна поділити на дві частини: фізичний та кіберпростір. З появою інтернету у житі людини, світ безповоротно змінився. Він став таким ж необхідним як електроенергія, вода та інша інфраструктура. Людина всього 20 років назад не могла уявити, що ранок буде починатися не з кави, а з читання новин у соціальних мережах. Інтернет вплинув не тільки на побутові звички суспільства, а й на такі глобальні речі, як світова економіка, політика, медицина та ін. Жодна комунікаційна стратегія не може обійтися без соціальних мереж. Соціальні мережі створили можливість для двосторонньої комунікації. Порівнюючи з односторонньою, яка передбачала лише надання певної інформації без зворотного зв’язку, двостороння залучає людей до діалогу, зацікавлена у отриманні їхніх відгуків. Пізнаваність та гарна репутація особистого бренду дає можливість підвищити свою цінність на ринку праці, пришвидшити кар'єрний ріст, викликати більшу лояльність до компанії, установи. Сьогодні наметі є створення власного бізнесу, який буде стосуватися музичної сфери. Тому питання розробки та просування персонального бренду є важливим для подальшого успіху у реалізації бізнес-стратегії.Item Стратегія розвитку онлайн-магазину домашнього одягу "Good mood studio"(2021-06) Степанова, Єлизавета ОлегівнаАктуальність теми дослідження зумовлена швидким розвитком інформаційних технологій. За даними аналізу, проведеного дослідницькою компанією Factum Group, відмічається, що кількість користувачів Інтернету в Україні становить 71% , а більша половина з них використовують Інтернет не лише для повсякденного користування, але й для розвитку власного бізнесу. І, звичайно, що однією з найкращих платформ для ведення бізнесу є соціальні мережі, а саме Інстаграм. Інтернет – вже не нова платформа для ведення бізнесу. Аналізуючи досвід інших країн можна зробити висновок, що більшість провідних компаній вже давно користуються соціальними мережами для просування своєї фірми, комунікації з клієнтами та продажів товарів чи послуг. Але для побудування бізнесу у Інтернеті потрібно володіти достатніми знаннями у сфері маркетингу та реклами, щоб створити дієву стратегію розвитку. В останні роки в Україні перехід до ведення бізнесу онлайн лише зростає, все більше фірм ―заходить‖ до соціальних мереж. Але через широку конкуренцію і недостатню кількість дієвої інформації про просування онлайн магазинів, більшість з них потерпає невдачі. Тому питання про створення стратегії розвитку онлайн бізнесу є досить актуальною. Теоретичним питанням щодо побудування онлайн бізнесу та його розвитку присвячені роботи у сфері маркетингу, реклами і зв’язків з громадськістю таких авторів, як І. Бєляєвський, Т. Довга, В. Жулай, А. Ковальов, Ф. Котлер, Ю. Падафет, С. Романенко, О. Хортюк.Item Фешн-комунікації під час пандемії(2021-06) Добронєвська, Юлія АндріївнаПандемія COVID-19 викликала масове глобальне «перезавантаження» світу, зміну поглядів на норми, правила і повсякденне життя. У наслідок пандемії покупці фешн індустрії потрапили в нову цифрову реальність, в якій майже всі наші потреби можуть бути виконані віртуально, ми підключаємося до повсякденного життя через Wi-Fi. Представники індустрії почали адаптуватися вчитися, працювати в умовах пандемії до переходу повсякденному житті з фізичного світу в цифровий. Причина цього переходу в самій логікі розвитку суспільства. А пандемія тільки прискорила ті зміни і споживчі тренди, які сформувалися ще до її початку.