Міжнародний науково-практичний конгрес "Міське середовище - XXI сторіччя. Архітектура. Будівництво. Дизайн"
Permanent URI for this communityhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/52743
Browse
Browsing Міжнародний науково-практичний конгрес "Міське середовище - XXI сторіччя. Архітектура. Будівництво. Дизайн" by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 49
- Results Per Page
- Sort Options
Item Просторова організація меж відкритих міських просторів (ВМП) з порушеними територіями (ПТ) (на прикладі міст Донбасу)(Національний авіаційний університет, 2014) Кравченко Олег Вадимович; Кравченко Олег Вадимович; Kravchenko OlegФункціональні і просторово-композиційні особливості містобудівних утворень Донбасу формують межі просторової локалізації антропогенного, техногенного і природного каркасів, окреслюють територіальний ареал, де відбувається інтенсивне функціональне використання ВМП з ПТ.Item I Міжнародний науково-практичний конгрес «Міське середовище - ХХI ст.» – «Архітектура. Будівництво. Дизайн», 10-14 лютого 2014 р., Національний авіаційний університет, Інститут аеропортів, Україна, м.Київ. Офіційна програма(К. : НАУ, 2014)Основна мета Конгресу – обговорення напрямів та проблем розвитку міського середовища, поширення сучасних практик та технологій, узагальнення досвіду України, країн СНД, Балтії, близького та дальнього зарубіжжя. Робота симпозіумів за наступними напрямками: - реабілітація та екологізація порушеного міського середовища; - інформатизація міського середовища; - транспортна інфраструктура міста; - реновація міського середовища; - новаторський дизайн сучасного міста; - міський інтер’єр; - комп’ютерні технології в архітектурі та будівництві; - інноваційні будівельні матеріали та нанотехнології у міському середовищі. Цільова аудиторія: відповідальні співробітники міністерств та відомств, обласних та міських держадміністрацій, представники муніципальних утворень, науково-дослідний та проектних інститутів, громадських організацій, архітектори, містобудівники, дизайнери, художники, урбаністи, викладачі, докторанти, аспіранти та студенти архітектурно-художніх та будівельних навчальних закладів.Item В'їзний знак у контексті міста(Міське середовище – XXI сторіччя: Архітектура. Будівництво. Дизайн: I міжнар. наук.-практ. конгрес, 10-14лютого 2014 р.: тези доп. – К., 2014. – С. 333-334., 2014) Пузирний, Валерій ІвановичДослідження принципів цілісної архітектурної концепції створення в'їзного знаку у міському контексті, на прикладі міста Вишневе, Київської області. Результат - проектне рішення в'їзного знаку у північну частину міста, а також можливість оформлення інших в'їздів.Item Аналіз мобільних будівель з можливістю трансформації(Національний авіаційний університет, 2014-02) Хлюпін, Олександр АнатолійовичItem Сучасні тенденції модернізації процесу архітектурного проектування із використанням комп’ютерних засобів і технологій(Національний авіаційний університет, 2014-02) Гордюк, Іван ВасильовичItem Містобудівний аспект проблеми маломобільних груп населення та принципи універсального дизайну(Національний авіаційний університет, 2014-02-10) Бармашина Людмила Миколаївна; Бармашина Людмила Николаевна; Barmashina LudmilaБезбар’єрне середовище, сформоване з урахуванням особливостей різних видів інвалідності, надзвичайно важливе для осіб з обмеженими можливостями, що зберегли діяльнісну активність. При його створенні слід враховувати, що «активні» інваліди і старі люди в переважній більшості хочуть жити разом з практично здоровими людьми, тобто безбар’єне архітектурне середовище має бути всюди, причому формувати його треба безперервним на значних за площею територіях.Item GENERAL TENDENCIES OF KIEV’S PASSENGER TRANSPORT DEVELOPMENT(Національний авіаційний університет, 2014-02-10) Boldyrieva L.V.; Devyatko Lubov; Девятко Любовь; Дев'ятко ЛюбовKiev is a huge city by area (at present the area of the city equals up to 84,9744 thousand ha which significantly complicates the passenger transportation) where the total run of transportation ways amounts to hundreds and hundreds kilometers. No other European capital has such a diverse transportation network. This, on one hand, complexifies the process of mutually-coordinated control over the transportation system, but, on the other hand, makes it possible to select appropriate means of solution of transportation-related issues taking into account top-priority transport development by its economical characteristics.Item Аналіз проектного рішення теплової ізоляції п'ятиповерхового житлового будинку(Національний авіаційний університет, 2014-02-10) Агєєва Галина Миколаївна; Агеева Галина Николаевна; Agieieva GalynaНаведені результати досліджень низки конструктивних заходів з теплової ізоляції, які реалізуються під час реконструкції великопанельного п'ятиповерхового житлового будинку.Item Сучасні тенденції реконструкції п'ятиповерхових гуртожитків під доступне житло(Національний авіаційний університет, 2014-02-10) Агєєва Галина Миколаївна; Агеева Галина Николаевна; Agieieva GalynaОстаннім часом реконструкція гуртожитків розглядається як перспективний напрям створення фонду соціального житла, а також житлового фонду, який за своїми техніко-економічними показниками може бути віднесений до категорії доступного житла. Реконструкція цих будівель не носить масовий характер, але прийняті рішення можуть бути узагальнені та поширені для подальшого використання.Item Проблеми ефективного розвитку систем озеленення у містах з вуглевидобувною промисловістю(Національний авіаційний університет, 2014-02-10) Iльченко Дар'я Миколаївна; Ильченко Дарья Николаевна; Ilchenko DariaНа основі визначених проблем розроблені рекомендації по їх усуненню.Item Ефективність духовно-енергетичної основи розвитку Ірландії(Національний авіаційний університет, 2014-02-10) Болотов Григорій Іванович; Болотов Григорий Иванович; Bolotov GrigoriyПозитивний досвід ефективного функціонування духовної основи Ірландської республіки доцільно використати i в Украні, що має величезний духовний потенціал.Item До питання впливу умов і факторів на інтеграцію історичних планувальних структур в сучасне міське середовище(Національний авіаційний університет, 2014-02-10) Запунна Євгенія ОлександрівнаВажливість процесу інтеграції дуже актуальна на сучасному етапі, адже все частіше архітектура ХХI ст. потребує «підживлення» з боку архітектурно довершених виразних надбань минулих епох. Тому налагодження гармонії сучасної містобудівної практики з історичними планувальними структурами міста, розуміння їх генетичної спадковості є одним з найбільш важливих аспектів сучасної містобудівної діяльності.Item АНАЛІЗ ПРОЕКТНОГО ДОСВІДУ ВЛАШТУВАННЯ ЛАНДШАФТНО-РЕКРЕАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА У АЕРОПОРТАХ(Національний авіаційний університет, 2014-02-10) Лисюк Ірина Андріївна; Лысюк Ирина Андреевна; Lysiuk IrinaДані приклади влаштування ландшафтно-рекреаційних зон демонструють потрібність створення сприятливого середовища у аеропортах, де користувачі у повній мірі зможуть відпочити, як емоційно, так і фізично. На жаль в Україні дана практика відсутня, тому у подальшому слід розвивати влаштування зелених територій в аеропорту як невід’ємну функціональну структуру для забезпечення комфорту, а також уникненню впливу людського фактору на аварійність у авіаційні галузі.Item Колишні ангари для цепелінів - знакові об’єкти населеного середовища(НАУ, 2016-03) Яковенко Лілія Володимирівна; Яковенко Лилия Владимировна; Yakovenko Liliya; Агєєва Галина Миколаївна; Агеева Галина Николаевна; Agieieva GalynaСвітова практика налічує декілька прикладів переобладнання величезних за розмірами авіаційних ангарів для цепелінів на об’єкти громадського призначення. Найбільш відомим прикладом переобладнання є розважальний комплекс Tropical Islands, створений в 2003-2008 рр. в об’ємі ангару для цепелінів, розташованого на території колишньої радянської військової бази (Хальбе, Бранденбург, Німеччина).Item Створення великих транспортно-пересадочних вузлів на базі аеропортів(2016-03) Гарбар Каріна Володимирівна; Гарбар Карина Владимировна; Garvar Karina V.; Агєєва Галина Миколаївна; Агеева Галина Николаевна; Agieieva GalynaАеропорти кінцевого або проміжного пункту повітряних перевезень є складовими транспортної інфраструктури, які повинні задовольняти запити користувачів щодо рівня комфорту перебування, мінімізації терміну переміщення із зони обслуговування одного виду транспорту до зони обслуговування іншого виду транспорту.Item Проблема доступності середовища життєдіяльності та типологія перспективного розселення інвалідів(НАУ, 2016-03) Бармашина Людмила Миколаївна; Бармашина Людмила Николаевна; Barmachina Ludmila; Гавриленко Ігор; Гавриленко Игорь; Gavrilenko IgorБезбар"єрне архітектурне середовище, влаштоване засобами універсального дизайну, має бути безперервним на значних за площею територіях.Item Інтеграція будівлі культурно-спортивного комплексу до сельбищної забудови авіамістечка(НАУ, 2016-03) Болотов Григорій Іванович; Болотов Григорий Иванович; Bolotov Grigory; Щетінін Владислав Олександрович; Щетинин Владислав Александрович...Item Air clusters: portals between cities, countries and continents(Національний авіаційний університет, 2016-03) Tymoshenko M. M.; Тммошенко Марія Миколаївна; Тимошенко Мария Николаевна; Kovalevska О.; Ковалевська О.; Ковалевская О.The democratization and the extreme development of air transportation supported by the economic globalization of the 21st. century led to the emergence of air clusters. The term air cluster defines the single format incorporation of a wide variety of infrastructure surrounding an air transport lacility, such as an airport. The cluster incorporates the airport terminals, logistic support buildings, passenger services, aircraft service facilities, rail and road transportation hubs.Item Інтегровані комунікаційні території(Національний авіаційний університет, 2016-03) Болотов Григорій Іванович; Болотов Григорий Иванович; Bolotov Grigory
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »