Browsing by Author "Repeta, Viktor"
Now showing 1 - 11 of 11
- Results Per Page
- Sort Options
Item Mathematical Model of Biogenic Elements and Microalgae Interaction in Wastewater(National Aviation University, 2023) Repeta, Viktor; Pavliukh, Lesia; Shamanskyi, Sergii; Репета, Віктор Кузьмич; Павлюх, Леся Іванівна; Шаманський, Сергій ЙосиповичIn this study the mathematical model of a water system of the "consumer - resource" type, in which the resource is harmful impurities (biogenic elements), and the consumer is Euglena gracilis was proposed. In this case, the reservoir has a certain amount of impurities and new impurities do not enter the system.Item Вивчення числових рядів студентами технічних спеціальностей: типові проблеми та поради щодо їх подолання (з власного досвіду викладання)(D.A. Tsenov Academy of Economics - Svishtov & SWorld, 2023-07-30) Репета, Віктор Кузьмич; Репета, Леся Анатоліївна; Repeta, Viktor; Repeta, LesiaСтановлення сучасного інженера неможливе без ґрунтовної математичної підготовки. Для технічних спеціальностей у закладах вищої освіти є курс вищої математики. Ряди є важливою складовою цього курсу. На певних етапах опанування цього розділу студенти припускаються помилок, які повторюються з року в рік. У статті розглядаються типові проблеми, які виникають у студентів технічних спеціальностей під час вивчення числових рядів, і пропонуються певні рекомендації щодо їх подолання.Item Вища математика. Теорія функції комплексної змінної. Методичні рекомендації до виконання індивідуальних завдань для студентів спеціальності 134 «Авіаційна та ракетно-космічна техніка»(Національний авіаційний університет, 2018) Бабко, Антоніна Ігорівна; Гришко, Олена Миколаївна; Кравченко, Вікторія Валеріївна; Олійник, Олег Петрович; Репета, Віктор Кузьмич; Babko, Antonina; Hryshko, Olena; Kravchenko, Viktoriia; Oliynyk, Оleg; Repeta, ViktorМетодичні рекомендації відповідають робочій навчальній програмі курсу «Вища математика» для технічних спеціальностей за кредитно-модульною системою навчання і розраховані на студентів вищих технічних навчальних закладів. Містять матеріал занять з теми «Теорія функції комплексної змінної». У пропонованій методичній роботі наведено задачі для індивідуальної роботи. Кожна тема містить основні методичні рекомендації, рекомендовану літературу, типові приклади з розв’язаннями та завдання для самостійного виконання, що сприятиме кращому розумінню, засвоєнню та можливості застосування основних теоретичних положень.Item Вища математика. Числові методи.(Національний авіаційний університет, 2020) Ластівка, Іван Олексійович; Репета, Віктор Кузьмич; Глухов, Олександр Дмитрович; Lastivka, Ivan; Repeta, Viktor; Glukhov, OlexandrМетодичні рекомендації до самостійної роботи студентів укладено відповідно до навчальних програм курсу «Вища математика» та «Числові методи» для студентів технічних спеціальностей.Item Вища математика. Числові та функціональні ряди. Методичні рекомендації до самостійної роботи для здобувачів вищої освіти ОС «Бакалавр» технічних спеціальностей(Національний авіаційний університет, 2022) Ластівка, Іван Олексійович; Репета, Віктор Кузьмич; Олійник, Олег Петрович; Lastivka, Ivan; Repeta, Viktor; Oliynyk, ОlegМетодичні рекомендації до самостійної роботи здобувачів вищої освіти укладено відповідно до навчальних програм курсу «Вища математика» для студентів технічних спеціальностей. У пропонованій методичній роботі наведено задачі для самостійної та індивідуальної роботи. Значна кількість завдань для самостійної роботи має прикладну спрямованість. Кожна тема містить основні методичні рекомендації, рекомендовану літературу, типові приклади з розв’язаннями та завдання для самостійного виконання, запитання для самоперевірки, що сприятиме кращому розумінню, засвоєнню та можливості застосування основних теоретичних положень.Item Дистанційне навчання математичних дисциплін: особливості, проблеми, рекомендації(Національний авіаційний університет, 2023-02-24) Кудзіновська, Інна Павлівна; Репета, Віктор Кузьмич; Kudzinovska, Inna; Repeta, ViktorУ статті відображено особливості, проблеми й рекомендації щодо організації дистанційного навчання математичних дисциплін у закладах вищої освіти. Значну увагу приділено питанням використання у навчальному процесі мультимедійного контентуItem Математична модель біологічного очищення стічних вод(Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», 2023) Репета, Віктор Кузьмич; Павлюх, Леся Іванівна; Шаманський, Сергій Йосипович; Repeta, Viktor; Pavliukh, Lesia; Shamanskyi, SergiiПроблема очищення стічних вод від шкідливих домішок у наш час набуває все більшої актуальності. В останні десятиліття все частіше для цього використовують біологічний ресурс, зокрема мікроводорості. У цій роботі запропоновано математичну модель замкненої водної системи типу «споживач – ресурс», у якій ресурсом є шкідливі фосфорні та азотні домішки, а споживачем – мікроводорості Euglena gracilis.Item Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Вища математика" (153)(Національний авіаційний університет, 2021-03-10) Репета, Віктор Кузьмич; Repeta, ViktorДана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в області мікро- та наносистемної техніки. Мета викладання дисципліни полягає в тому, щоб навчити студентів володінню відповідним математичним апаратом, який повинен бути достатнім для опрацьовування математичних моделей, пов’язаних з подальшою практичною діяльністю фахівців. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: розвиток логічного та алгоритмічного мислення студентів; оволодіння необхідними теоретичними знаннями та основними напрями їх застосування в системі дисциплін за спеціальністю; прищепити первинні навички математичного дослідження прикладних задач; виробити вміння самостійно використовувати при розв’язуванні задач необхідні методи і спеціальну літературу. У результаті вивчення даної навчальної дисципліни студент повинен набути таких компетентностей: основні означення, теореми, правила та їх практичне застосування; здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях: здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями; визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків; здатність виконувати аналіз предметної області та нормативної документації, необхідної для проектування та застосування приладів та пристроїв мікро- та наносистемної техніки; здатність використовувати математичні принципи і методи для проектування та застосування мікро- та наносистемної техніки; здатність ідентифікувати, класифікувати, оцінювати і описувати процеси у мікро- та наносистемній техніці за допомогою побудови і аналізу їх фізичних і математичних моделей.Item Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Вища математика» (171)(Національний авіаційний університет, 2021-10-06) Репета, Віктор Кузьмич; Repeta, ViktorДана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в області електроніки. Мета викладання дисципліни полягає в тому, щоб навчити студентів володінню відповідним математичним апаратом, який повинен бути достатнім для опрацьовування математичних моделей, пов’язаних з подальшою практичною діяльністю фахівців. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: розвиток логічного та алгоритмічного мислення студентів; оволодіння необхідними теоретичними знаннями та основними напрямами їх застосування в системі дисциплін за спеціальністю; прищеплення первинних навичок математичного дослідження прикладних задач; вироблення вміння самостійно використовувати при розв’язуванні задач необхідні методи та спеціальну літературу.Item Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Диференційні рівняння та їх системи"(Національний авіаційний університет, 2021-03-11) Репета, Віктор Кузьмич; Repeta, ViktorДана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що направлені на підготовку до вивчення та засвоєння циклу дисциплін з мікро- та наносистемної техніки професійного спрямування. Метою викладання дисципліни є розкриття сучасних наукових концепцій, понять, методів та технологій формування у студентів знань, які необхідні для розуміння принципу роботи та проектування аналогових та цифрових електронних пристроїв, які використовуються в мікро- та наносистемної техніці, а також придбання практичних навичок дослідження аналогових і цифрових схем. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: розвиток логічного та алгоритмічного мислення студентів; оволодіння необхідними теоретичними знаннями та основними напрями їх застосування в системі дисциплін за спеціальністю; прищепити первинні навички математичного дослідження прикладних задач; виробити вміння самостійно використовувати при розв’язуванні задач необхідні методи і спеціальну літературу.Item Проблематика оцінювання навчальних досягнень здобувачів вищої освіти під час дистанційного навчання математичних дисциплін(Національний авіаційний університет, 2023-08-09) Репета, Леся Анатоліївна; Кудзіновська, Інна Павлівна; Репета, Віктор Кузьмич; Repeta, Lesia; Kudzinovska, Inna; Repeta, ViktorУ статті розглядаються проблеми, пов’язані з оцінюванням навчальних досягнень здобувачів вищої освіти, організації способів контролю і тестування в режимі дистанційного навчання.