Browsing by Author "Kuchai, Oleksandr"
Now showing 1 - 20 of 38
- Results Per Page
- Sort Options
Item Modern Training of Primary School Teachers-to-be in Poland(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013-06-25) Kuchai, Oleksandr; Кучай, Олександр; Кучай, АлександрIn the article the current state of training of primary school teachers in Poland. Attention is paid to the positive experience of Poland in comparison with Ukraine.Item Możliwości stosowania okularów Google Glass w edukacji(Instytut Studiów Międzynarodowych i Edukacji HUMANUM, 2014-01) Kuczaj, Oleksandr; Kuchai, Oleksandr; Кучай, Олександр; Кучай, АлександрArtykuł dotyczy wykorzystania Google Glass w edukacji. Podkreśla korzyści płynące z Google Glass w edukacji, pecyfikacje i szczegółowy opis ich funkcji i możliwości.Item Teacher Training Technologies in Poland and Ukraine(Science and Education Publishing, 2013-11-24) Kuchai, Oleksandr; Кучай, Олександр; Кучай, АлександрThe article presents the humanization and democratization of the educational process of vocational and educational training teachers Ukraine, implementation of new educational technologies, finding the most optimal conceptual approaches to the development of national pedagogy cause growth of scientific and practical interest to study the experience of secondary and higher education, including the Republic of Poland. European requirements for teacher training, the quality of their professional qualifications and competencies, professional development of teachers - is the most pressing issue of training teachers in Europe. Polish scientists actively working on finding optimal ways of improving training of primary school teachers in higher education. The most important industrial and educational and developmental functions performed by primary school teacher in the Ukraine, is a professional and personal self-help that improve the professional competence and pedagogical skills through personal and professional self-development, creating conditions for self-development and self-disclosure by the child self-development technologies and techniques.Item Використання мультимедійних технологій майбутніми учителями початкових класів(Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, 2012-10-17) Кучай, Олександр; Kuchai, Oleksandr; Кучай, АлександрItem Використання мультимедійних технологій у підготовці вчителів початкових класів(видавець Чабаненко Ю. А., 2015-01-27) Кучай, Олександр; Kuchai, OleksandrУ навчальному посібнику на основі широкого аналізу науково-педагогічних джерел та сучасних періодичних видань автором проаналізована проблема мультимедійних технологій у підготовці вчителів початкових класів. Розкрито роль новітніх технологій у підготовці висококваліфікованих фахівців педагогічної галузі. Окреслено можливості використання хмарних технологій у професійній діяльності вчителів початкових класів. Закцентовується увага на можливостях використання окулярів «Google Glass» в освіті. Посібник розрахований на студентів педагогічних факультетів, які можуть використовувати його при вивченні курсу "порівняльна педагогіка", а також на всіх, кого цікавлять проблеми компаративної педагогіки.Item Вимоги до сучасного вчителя початкової школи(Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna we Włocławku, 2013) Кучай, Олександр; Kuczaj, Oleksandr; Kuchai, Oleksandr; Кучай, АлександрСучасний стан розвитку суспільства потребує такої підготовки педагога, яка орієнтована на розвиток особистості дитини та на саморозвиток і самовдосконалення вчителя, здатного творчо працювати. Педагогічним працівником повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснює педагогічну діяльність, забезпечує результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров'я якої дозволяє виконувати професійні обов'язки в навчальних закладах середньої освіти”. Він повинен бути людиною культури і вселюдських цінностей, провідником ідей державотворення і демократичних змін, людиною великої душі й добро го серця. Справжній педагог повинен працювати на майбутнє, випереджати свій час. Його має хвилювати не лише окрема індивідуальність, а світ людей. Завдяки цьому педагогічна професія стає творчою місією. Позитивні якості вчителя становлять основу його авторитету — визнання учнями його інтелектуальної, моральної сили і переваги. А звідси й глибока пошана до вчителя і віра в нього. Авторитетний педагог — справжній володар думок і почуттів своїх учнів. Сучасний вчитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, вміє не тільки вчити дітей, але і сам здатний вчитися. Для сучасного вчителя дуже важливо ніколи не зупинятися на досягнутому, а обов’язково йти вперед, адже праця вчителя - це прекрасне джерело для безмежного творчості.Item Застосування мультимедійних технологій у вдосконаленні освітнього процесу(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014-02-27) Кучай, Олександр; Kuchai, Oleksandr; Кучай, АлександрУ статті розглядаються мультимедійні технології як основний будівельний матеріал для всього суспільства. У сучасному світі постає необхідність підготовки учня до життя мультимедійному середовищі. Цей процес потрібно розпочинати якомога раніше, тому що контакт дитини з медіа наявний практично з моменту її народження. Інтенсивний розвиток техніки в другій половині ХХ ст. спричинив появу низки нових мультимедіа: відео, супутникове телебачення, комп'ютери, світова мережа інтернет. ХХІ століття - це ера інформації й комунікації. Основним новим атрибутом є комп'ютер із доступом до інтернету, що вможливлює комунікацію людини з усім світом.Item Интеграция мультимедийных технологий в процесс обучения(2013-12-22) Кучай, Александр; Kuchai, Oleksandr; Кучай, ОлександрВ статье освещается внедрения мультимедийных технологий в учебный процесс. В последние годы мультимедийные технологии проникли на арену образования и существенно сказались на инструктивной методологии информации и знаниях учащихся в целом. Классический метод использовали в наших учебных заведениях в течение десятилетий, но сейчас меняется фундаментальный режим и понятия обучения студентов под влиянием мультимедийных технологий. Как следствие, использование мультимедийных технологий в образовании переносит процесс обучения студентов на более высокий, инновационный уровень.Item Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів засобами мультимедійних технологій(Видавець Чабаненко Ю.А., 2014-08-28) Кучай, Олександр; Kuchai, OleksandrНавчальний посібник висвітлює проблему ролі мультимедійної освіти у становленні інформаційного суспільства. Розкрито світовий досвід мультимедійних технологій і формування інформаційної культури майбутнього вчителя. Схарактеризовано позитивні і негативні моменти використання мультимедійних технологій у початковій школі. Адресується студентам педагогічних факультетів, педагогічним працівникам вищих навчальних закладів різних рівнів акредитації, слухачам інститутів післядипломної освіти.Item Методична система підготовки майбутніх учителів початкових класів засобами мультимедійних технологій у Польщі(видавець Чабаненко Ю. А., 2015-01-27) Кучай, Олександр; Kuchai, OleksandrУ посібнику здійснений аналіз дослідницьких матеріалів уможливив виділення особливостей професійної підготовки вчителів початкових класів у Польщі. Досліджено, реформування початкової освіти в Польщі й нові вимоги до підготовки вчителя початкових класів. На основі опрацювання наукових джерел охарактеризовано інноваційні підходи до підвищення кваліфікації вчителів початкової школи в системі післядипломної освіти Польщі. Закцентовується увага на педагогічній практиці майбутнього вчителя початкових класів як необхідній умові якісного забезпечення навчально-виховного процесу. Посібник може використовуватися студентами педагогічних відділень при вивченні курсу ”Порівняльна педагогіка”, а також педагогічними працівниками вищих навчальних закладів України, усіма, хто цікавиться проблемами компаративної педагогіки.Item Негативні моменти використання мультимедійних технологій у початковій школі(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2014-03-27) Кучай, Олександр; Kuchai, OleksandrУ статті розглядаються негативні моменти використання мультимедійних технологій у початковій школі. Під час використання мультимедійних засобів навчання вчителі початкової ланки найчастіше зустрічаються з такими труднощами, як необхідність ретельного підходу до вибору програм, перевірки їх адекватності, правильності наведених у них даних, неможливістю використовувати фрагментарно. Також суттєвим виявляється невідповідність високих апаратних вимог мультимедійних продуктів та наявного матеріально-технічного забезпечення школи.Item Особливості здоров’язбережувальної компетентності учнівської молоді в умовах сьогодення(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2016-02-11) Кучай, Олександр; Kuchai, Oleksandr; Хандюк, Олена; Khandiuk, OlenaУ статті висвітлюється проблема здоров'язбережувальної компетентності учнівської молоді. Аналізуються сучасні наукові підходи структурними складовими здоров’я. Реалізація необхідних здоров'язбережувальних технологій щодо свідомого ставлення до здоров'я базується на отриманні учнівської молоді необхідних знань, умінь і навичок фізичного, психічного, духовного та соціального здоров'я.Item Особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів засобами мультимедійних технологій(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2012-08-28) Кучай, Олександр; Kuchai, OleksandrУ статті розглядається необхідність застосування мультимедійних технологій в освіті. Впровадження мультимедійних технологій в освіту вимагає відповідності професійної підготовки вчителів сучасному рівню інформатизації суспільства. Тому однією з глобальних цілей інформатизації освіти є підготовка вчителів, які володіють високим рівнем застосування мультимедійних технологій, готові застосовувати їх у навчально-виховному процесі.Item Порівняння аналізу підготовки педагогічного персоналу до мультимедійних технологій у Польщі та Україні(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2015-02-12) Кучай, Олександр; Kuchai, OleksandrУ статті висвітлено порівняльний аналіз підготовки майбутнього вчителя початкових класів у Польщі та Україні. Проаналізовано спільне і відмінне у підготовці вчителя початкових класів цих країн.Item Професійна підготовка вчителя в умовах євроінтеграційних процесів(Богданова А.М, 2013) Кучай, Олександр; Kuchai, Oleksandr; Кучай, АлександрItem Професійне вдосконалення та самовдосконалення вчителя англійської мови в Англії(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2014-03-27) Кучай, Олександр; Kuchai, OleksandrУ статті розглянуто професійне вдосконалення та самовдосконалення вчителя англійської мови в Англії. Виділено основні періоди підготовки вчителів. Здійснено аналіз неперервної освіти в Англії.Item Підготовка вчителя початкових класів у працях польских учених(Слов’янський державний педагогічний університет, 2012-02-28) Кучай, Олександр; Kuchai, Oleksandr; Кучай, АлександрУ статті наголошується на підготовці вчителя початкових класів у Польщі, розглядається традиційна класифікація функцій учителя, висвітлюються думки польських учених щодо реформи польської освіти, вимог учителя початкових класів. Професійні завдання учителів обумовлені основними громадськими цілями і потребами, а також місцем і роллю школи в системі освіти, суспільстві.Item Підготовка майбутніх учителів початкових класів засобами мультимедійних технологій у Польщі та Україні(видавець Чабаненко Ю. А., 2015-01-27) Кучай, Олександр; Kuchai, OleksandrУ посібнику охарактеризовано основні напрями використання прогресивних ідей польського досвіду підготовки вчителя початкових класів засобами мультимедійних технологій у вищих навчальних закладах України. Описано порівняльний аналіз підготовки майбутнього вчителя початкових класів у Польщі й Україні. Окреслено концепції підготовки вчителів початкових класів засобами мультимедійних технологій в Україні. Висвітлено подібне і відмінне у підготовці майбутнього вчителя початкових класів у Польщі й Україні. Посібник може використовуватися студентами педагогічних відділень при вивченні курсу ”Порівняльна педагогіка”, а також педагогічними працівниками вищих навчальних закладів України, усіма, хто цікавиться проблемами компаративної педагогіки.Item Підготовка майбутніх учителів початкових класів засобами мультимедійних технологій як проблема професійного педагога(Видавець Чабаненко Ю.А., 2014-08-28) Кучай, Олександр; Kuchai, OleksandrУ посібнику висвітлено проблеми теоретичної підготовки вчителів початкових класів в університетах Польщі. Розкрито сучасний стан використання мультимедійних технологій у підготовці вчителя. З’ясовано сутність понять «мультимедіа», «медіаосвіта», «мультимедійне навчання» в працях українських і польських дослідників та описано причини швидкого поширення мультимедіа. Розкрито теоретичні аспекти використання мультимедійних технологій в освіті. Окреслено найважливіші умови ефективного застосування мультимедіа в процесі формування педагогічних умінь студентів. Закцентовується увага на концепціях підготовки вчителів засобами використання мультимедійних технологій. Посібник може використовуватися студентами педагогічних відділень при вивченні курсу ”Порівняльна педагогіка”, а також педагогічними працівниками вищих навчальних закладів України, усіма, хто цікавиться проблемами компаративної педагогіки.Item Підготовка майбутніх учителів початкових класів у ПОЛЬЩІ та Україні(Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna we Włocławku, 2014) Кучай, Олександр; Kuchai, Oleksandr; Кучай, Александр