Browsing by Author "Bondar, Ludmila"
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
- ItemВплив самоставлення студентів на вибір стилю поведінки в конфлікті(Науковий журнал "Габітус", 2020-05-20) Проскурка, Наталія Миколаївна; Бондар, Людмила Вікторівна; Синчук, Вероніка Володимирівна; Proskurka, Nataliya; Bondar, Ludmila; Synchuk, VeronikaУ статті висвітлено особливості впливу самоставлення студентів на вибір стилю поведінки в конфлікті. Представлено аналіз вікових особливостей розвитку самоставлення студентів, основних новоутворень юнацького віку. До психологічного дослідження впливу особливостей самоставлення на вибір стилю поведінки в конфлікті, було залучено студентів другого курсу, що навчаються в Національному авіаційному університеті.
- ItemКопінг-стратегії ґеймерів дорослого віку(Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2020) Бондар, Людмила Вікторівна; Проскурка, Наталія Миколаївна; Бойченко, Микита Максимович; Bondar, Ludmila; Proskurka, Nataliia; Boichenko, Mykyta; Бондарь, Людмила Викторовна; Проскурка, Наталия Николаевна; Бойченко, Никита МаксимовичУ статі висвітлено особливості копінг-стратегій ґеймерів дорослого віку. Представлено уточнення терміну копінг-стратегій, вивчення зв’язку копінг-стратегій та механізмів психологічного захисту, а також виявлення детермінант, що впливають на їх вибір. Так, основними особистісними детермінантами вибору копінг-стратегій було визначено наступні показники: «Я»-концепція, емоційний інтелект, вік, стать та ґендер, соціальна компетентність, приналежність до малих та великих соціальних груп, отриманий соціальний досвід. До психологічного дослідження прояву копінг-стратегій ґеймерів дорослого віку було залучено ґеймерів MMORPG «Perfect World». З метою вивчення прояву копінг-стратегій ґеймерів було використано ряд психологічних методик, а саме: методика діагностики копінг-стратегій Р. Лазаруса та методику діагностики ситуаційних копінг-стратегій «COPE» К. Карвера, М. Шейера й Дж. Вейнтрауба (в адаптації О. Расказової, Т. Гордєєвої і Є. Осіна). Окрім того, з метою діагностики механізмів психологічного захисту, була використана методика «LSI» Плутчика-Келлермана-Конте. Також, для дослідження соціально-психологічних чинників, що впливають на вибір копінг-стратегій ґеймерів дорослого віку, нами було проведено анкетування з використання авторської анкети. Отримані результати дослідження вказують на те, що в системі копінг-стратегій дорослих ґеймерів найбільшу роль відіграють копінги, що мають деструктивний та дезадаптивний вплив на особистість. За результатами кореляційного аналізу було встановлено, що високі показники витіснення та заміщення детермінують надмірне використання ґеймерами таких копінгів як втеча-уникнення та дистанціювання. Натомість, високі показники інтелектуалізації в системі копінг-стратегій ґеймерів можуть детермінувати вибір таких адаптивних копінгів як гумор, прийняття відповідальності та активний копінг.
- ItemПсихолого-педагогічні умови адаптації студентів першого курсу до умов навчання у вищому навчальному закладі(Національний авіаційний університет, 2019-11-21) Бондар, Людмила Вікторівна; Bondar, Ludmila; Литвинчук, Наталя Борисівна; Lytvynchuk, NataliaПитання психолого-педагогічній адаптації студентів першого курсу до навчання у вищому навчальному закладі є актуальним та важливим. Успішна адаптація сприяє розвиткові особистості студента, навчально-пізнавального інтересу як мотиву навчальної діяльності та вихованню студента як суб’єкта діяльності. Вивчено питання чинників, що впливають на адаптацію студентів-першокурсників та зумовлюють показники адаптованості. Отже, у вищому навчальному закладі має бути побудована така система організації навчального процесу, яка б забезпечувала ефективну адаптацію студентів до навчання.