Browsing by Author "Andriiashyk, Oksana"
Now showing 1 - 4 of 4
Results Per Page
Sort Options
- ItemMultimodal Interaction in a Foreign Language Class at Higher Education Institutions of Ukraine(Published by Sciedu Press, 2022) Andriiashyk, Oksana; Bilytska, Viktoriya; Tsekhmister, Yaroslav; Pavlenko, Olha; Savka, IrynaIn the current study, multimodal interaction is based on the mutual integration of understanding of multimodality in philological and pedagogical perspectives. The purpose of the article was to analyze and compare the results of learning a foreign language (German) for professional purposes (German for Economists) with an emphasis on multimodal interaction and without it (in a way of traditional language learning with a predominance of classical methods of classroom and extracurricular activities).
- ItemПередісторія виникнення жанру роману(Видавничий дім "Гельветика", 2022-04) Андріяшик, Оксана Романівна; Стовпник, Наталія Миколаївна; Andriiashyk, Oksana; Stovpnik, NataliaУ статті здійснено спробу простежити витоки жанру роману. Важливим поняттям, яке дає змогу здійснити екскурс у найдавніші зразки жанру є «романне слово». У ході дослідження узагальнено теоретичні набутки з проблеми романного слова зокрема і теорії роману загалом. Вдалося прослідкувати певні етапи становлення цього жанру.
- ItemІнструменти взаємодії викладача зі студентами в мовах дистанційного навчання(Національний авіаційний університет, 2023) Андріяшик, Оксана; Andriiashyk, OksanaДистанційна форма може успішно застосовуватися при вивченні студентами дисципліни «Українська мова як іноземна», однак найефективніше таку форму впроваджувати не на початковому етапі, а коли студенти вже набули бодай елементарних навичок. Спробуймо розглянути переваги і недоліки найпопулярнішої нині безкоштовної платформи Moodle для дистанційного навчання.
- ItemІнтерактивні форми вивчення української мови як іноземної(Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, 2021) Андріяшик, Оксана Романівна; Стовпник, Наталія Миколаївна; Andriiashyk, Oksana; Stovpnik, NataliaУ статті здійснено спробу огляду застосування деяких форм активізації процесу вивчення української мови як іноземної у вищій школі. Проаналізовано такі види діяльності як проблемне заняття, організація ділових та рольових ігор. Визначено вимоги щодо їхнього застосування; з’ясовано основні етапи впровадження, прoaнaлiзовано чинники, щo сприяють успiшнiй спiвпрaцi виклaдaчiв тa студентiв у педaгoгiчнoму прoцесi.