Browsing by Author "Полоус, Ольга Вікторівна"
Now showing 1 - 20 of 21
Results Per Page
Sort Options
- ItemClassification of flows in the context of intellectualization economic systems` logistics management(National Aviation University, 2021) Polous, Olga; Полоус, Ольга ВікторівнаModern economics, as a rule, considers logistics as the science of flow management in large economic systems, which operate in conditions of constant transformations and uncertainties due to both internal and external factors (political conflicts, crises, market transformations, changes in business needs, etc.). Based on the above, it can be argued that the flow in the context of logistics management of economic systems can be considered as a set of objects that form a single whole phenomenon that exists as a process over a period of time and can be measured in absolute units over a period of time.
- ItemEducational and methodical complex on the subject "Business Economics"(National Aviation University, 2021-01-12) Polous, Olga; Полоус, Ольга Вікторівна; Полоус, Ольга ВикторовнаThis discipline is a theoretical and practical basis for a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in economics and entrepreneurship. The purpose of teaching the discipline is to reveal the economy as a science that studies the theoretical foundations and practical forms of functioning of market structures and mechanisms of interaction of economic entities of society.
- ItemInformation field monitoring as a tool to increase the company's competitiveness(National Aviation University, 2022-05-24) Polous, Olha; Полоус, Ольга ВікторівнаMonitoring the information field (space) involves a continuous or routine search for data on an object of interest, their accumulation and analysis in order to determine the dynamics and trends in its information background, which, in the conditions of turbulence in the national and world economy, is extremely important for the effective operation of any company.
- ItemККР_Міжнародний інвестиційний менеджмент(Національний авіаційний університет, 2016) Корж, Марина Володимирівна; Полоус, Ольга ВікторівнаКомплексні контрольні роботи рецензовані випусковою кафедрою міжнародної економіки напряму підготовки 6.030503 «Міжнародна економіка» спеціальності 7.03050301 «Міжнародна економіка»
- ItemККР_Міжнародний інвестиційний менеджмент8(Національний авіаційний університет, 2016) Корж, Марина Володимирівна; Полоус, Ольга ВікторівнаКомплексні контрольні роботи рецензовані випусковою кафедрою міжнародної економіки напряму підготовки 6.030503 «Міжнародна економіка» спеціальності 8.03050301 «Міжнародна економіка»
- ItemККР_Міжнародний інноваційний менеджмент(Національний авіаційний університет, 2016) Дяченко, Тетяна Олексіївна; Полоус, Ольга ВікторівнаКомплексні контрольні роботи рецензовані випусковою кафедрою міжнародної економіки напряму підготовки 6.030503 «Міжнародна економіка» спеціальності 7.03050301 «Міжнародна економіка»
- ItemККР_Мікроекономічний аналіз(Національний авіаційний університет, 2018) Полоус, Ольга ВікторівнаКомплексні контрольні роботи рецензовані випусковою кафедрою економіки повітряного транспорту спеціальності 051 «Економіка» спеціалізації «Міжнародна економіка»
- ItemККР_Трансфер технологій в економіці(Національний авіаційний університет, 2018) Полоус, Ольга ВікторівнаКомплексні контрольні роботи рецензовані випусковою кафедрою економіки повітряного транспорту спеціальності 051 «Економіка» спеціалізації «Міжнародна економіка»
- ItemМаркетинг "зелених" технологій: Інноваційні споживчі потреби та інтелектуалізація людського капіталу(Національний авіаційний університет, 2021) Смерічевський, Сергій Францович; Полоус, Ольга Вікторівна; Радченко, Ганна АнатоліївнаУ загальному контексті зелений маркетинг відноситься до видів діяльності, що сприяють розробці, збуту та просуванню продуктів та послуг, здатних зменшити вплив на довкілля порівняно із альтернативами, що пропонуються на ринку [2]. Метою цих заходів є планування стадій виробництва, збуту та споживання товару таким чином, щоб споживачі свідомо обирали екологічно направлене споживання на основі власних потреб та переконань. Екологічний або зелений маркетинг переслідує довгострокову мету, яка полягає у зміні способу життя споживача, його покращенні шляхом демонстрації переваг екологічної альтернативи, що робить її прийнятною та звичною для повсякденного життя, і, відповідно, трансформує зелені продукти та послуги у привабливі. Цей підхід є протилежністю «зеленому промиванню», яке направлене передусім на висвітлення звичайної бізнесової діяльності як зеленої.
- ItemМетодичні підходи до оцінки міжнародної конкурентоспроможності ІТ-сектору України в контексті розвитку його людського капіталу(Фізична особа підприємець Маслаков, 2018-06-26) Полоус, Ольга ВікторівнаЗа якістю людського капіталу в IT-секторі Україна займає 11 місце в світі (тоді як Китай займає 1 позицію), але посідає друге за рівнем конкурентоспроможності у міжнародній торгівлі. Цікавим також є той факт, що конкурентні позиції України на глобальному ринку відповідних послуг найвищі, про що свідчать індекси RSCA і GL. Країна зберігає конкурентні позиції за рахунок значних обсягів надання ІТ-послуг, що значно зросли протягом 2014-2016 рр. За останні два роки дещо знизився рівень внутрішньогалузевої торгівлі досліджуваними послугами, про що свідчить індекс GL у 2015–2016 рр., який становить 0,46 та 0,35, відповідно. Про втрату конкурентних переваг на міжнародному ринку протягом 2012 року свідчить від’ємне значення індексу RSCA.
- ItemМетодичні рекомендації до виконання кваліфікаційної роботи(Національний авіаційний університет, 2022) Князєва, Тетяна В’ячеславівна; Kniazieva, Tetiana; Полоус, Ольга Вікторівна; Polous, Olha; Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Радченко, Ганна Анатоліївна; Radchenko, Hanna; Михальченко, Інна Григорівна; Mykhalchenko, InnaНа сучасному етапі переходу економіки України до інноваційних форм та методів господарювання зростає роль маркетингової діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств на вітчизняних та світових ринках товарів та послуг. У новітніх умовах господарської діяльності фахівці у сфері маркетингу мають забезпечувати стабільність функціонування та розвитку господарства, знаходити найбільш ефективні підходи та методи до підвищення якості виробничої та комерційної діяльності, формування попиту, реалізації товарів та послуг, підвищення ефективності роботи підприємства та його структурних підрозділів. Тому основним завданням кафедри маркетингу факультету економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету є підготовка фахівців з високим рівнем знань, умінь та навичок, які здатні виконувати поставлені перед ними завдання, самостійно ухвалювати обґрунтовані та зважені рішення для забезпечення високої ефективності діяльності як окремого підприємства, так сектору економіки та країни загалом.
- ItemМетодологічні основи логістичного управління інтелектуалізацією людського капіталу підприємств(Національний авіаційний університет, 2021-11-19) Полоус, Ольга Вікторівна; Polous, OlhaДисертацію присвячено обґрунтуванню теоретико-методологічних і науково-практичних основ логістичного управління інтелектуалізацією людського капіталу підприємств. Сформовано методологічний підхід до управління інтелектуалізацією людського капіталу підприємства на засадах еволюції сутності інтелектуалізації економічної діяльності в інтелектуально-інфраструктурному середовищі в межах сучасних вимог до економічної безпеки підприємства. Розроблено методологічні засади формування системи логістичного управління інтелектуалізацією людського капіталу підприємства, що передбачають застосування логістичної концепції при управлінні інтелектуалізацією людського капіталу. Сформовано концептуальний підхід до забезпечення інтелектуалізації людського капіталу підприємств, що враховує визначені тенденції, закономірності та проблеми розвитку ринку інтелектуальних та інноваційних послуг держави. Розроблено комплексний механізм логістичного управління інтелектуалізацією людського капіталу підприємства, який побудовано на основах консолідації процесів, передумов та протирічь формування інтелектуалізованого людського капіталу підприємства.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг кроскультурного середовища"(Національний авіаційний університет, 2023) Полоус, Ольга Вікторівна; Хороших, ВікторіяДана навчальна дисципліна є дисципліною циклу професійної підготовки, теоретичною та прикладною основою сукупності знань та вмінь, що формують управлінський профіль фахівця в сфері міжнародної економічної діяльності. Метою навчальної дисципліни є оволодіння комплексом знань про особливості міжкультурної комунікації в умовах глобалізації; навчання коректному спілкуванню при міжкультурних контактах; ознайомлення з міжкультурними особливостями ведення міжнародного бізнесу; формування толерантного відношення до представників інших культур та цивілізацій,уникнення міжособистісних конфліктів в процесі спілкування з ними.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Мікроекономічний аналіз"(Національний авіаційний університет, 2018-06-05) Полоус, Ольга ВікторівнаНавчальна дисципліна «Мікроекономічний аналіз» є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі економіки підприємства. Метою викладання навчальної дисципліни «Мікроекономічний аналіз» є формування у студентів знань з методології та організації мікроекономічного аналізу поведінки підприємства. Ці знання потрібні також при обміні досвідом з економістами інших галузей та критичному погляді на сучасні економічні теорії. Предметом дисципліни є поведінка підприємства в умовах недосконалих конкурентних ринкових структур та напрямків державної галузевої політики.
- ItemНавчально-методичний комплекс з дисципліни "Людський капітал в економічній діяльності авіаційного транспорту "(Національний авіаційний університет, 2021-05-19) Ареф'єва, Олена Володимирівна; Арефьева, Елена Владимировна; Arefieva, Olena; Полоус, Ольга Вікторівна; Полоус, Ольга Викторовна; Polous, OlhaМетою дисципліни є формування у здобувачів теоретичних знань, розуміння методології і концепції оптимізації управління людськими ресурсами в економічній діяльності авіаційного транспорту, набуття практичних навичок роботи з відповідними аналітичними програмними засобами, а також освоєння основних технік та прийомів, які необхідні для успішного формування кадрового забезпечення діяльності в авіації.
- ItemНавчально-методичний комплекс з дисципліни "Прогнозування та макроекономічне планування"(Національний авіаційний університет, 2019-11-27) Полоус, Ольга ВікторівнаДана навчальна дисципліна відноситься до циклу дисциплін вільного вибору студента та є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі економіки. Метою викладання дисципліни є формування у студентів комплексу знань про методологію, методику організації прогнозування та макроекономічного планування в системі державного регулювання економіки та вмінні використовувати набуті знання у практичній діяльності.
- ItemНавчально-методичний комплекс з дисципліни "Технології формування бізнес-моделі авіапідприємства на конкурентних ринках "(Національний авіаційний університет, 2021-05-19) Ареф'єва, Олена Володимирівна; Арефьева, Елена Владимировна; Arefieva, Olena; Полоус, Ольга Вікторівна; Полоус, Ольга Викторовна; Polous, OlhaМетою дисципліни є формування у здобувачів теоретичних знань та практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності удосконалення технології бізнес-моделі авіапідприємства на основі розробки методів моделювання і обґрунтування нормалізованих параметрів функціонування авіапідприємства на конкурентних ринках.
- ItemНавчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни «Партнерство стейкхолдерів в системі соціально-екологічної відповідальності»(Національний авіаційний університет, 2021-05-13) Полоус, Ольга Вікторівна; Polous, Olga Viktorivna; Полоус, Ольга ВикторовнаДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь щодо управління партнерством стейкхолдерів в системі соціально-екологічної відповідальності, що формують профіль фахівця в галузі управління та адміністрування. Метою дисципліни є формування у здобувачів теоретичних знань, розуміння методології і концепції та набуття практичних умінь і навичок щодо методичного підгрунтя партнерство стейкхолдерів в системі соціально-екологічної відповідальності у контексті його використання в процесі управління підприємствами. Завдання вивчення дисципліни: систематизування у здобувачів вищої освіти системи сучасних знань і уявлень в області теорії і практики концепцій сталого розвитку та управління партнерством зі стейкхолдерами, соціально-відповідального маркетингу як підґрунтя розвитку соціально-екологічного ведення бізнесу; розвиток у здобувана навичок самостійного надбання і використання в професійній діяльності знань щодо партнерства стейкхолдерів в системі соціально-екологічної відповідальності; удосконалення здобувачем вміння дослідження закономірностей розвитку і функціонування суб’єктів господарювання на засадах концепції соціально-відповідальності бізнесу та його інструментів, зокрема екологічного менеджменту та управління відносинами зі стейкхолдерами.
- ItemПідвищення ефективності політик українських авіакомпаній в сфері CRM&HF(Фізична особа підприємець Маслаков, 2019-03-20) Полоус, Ольга ВікторівнаНавчання екіпажів CRM є програмою загальної освіти, до якої людина, одного разу звернувшись, повертається знову. CRM - частина підготовки нової сучасної конфігурації, за допомогою якої екіпажі здійснюють виконання своїх обов’язків протягом всього професійного життя. Перспективи і потенціал програми далеко не розкриті. У системах професійної льотної підготовки, мабуть, не було систем, де пілоту пропонували б освоювати і оперувати не в льотних операціях, а в комунікаціях і розумінні іншої філософії екіпажу, не обмежуючи його кабіною пілота. Ці знання та навички пілоту потрібні і корисні для всього професійного життя, і в тому числі поза ним. Основна перспектива авіакомпанії - конкурентні переваги. Більш досконалі льотні людські ресурси, підвищення рівня людського капіталу забезпечують можливість планувати і мати збалансовані характеристики флоту та стандартів підготовки.
- ItemУправління формуванням та розвитком трудового потенціалу аеропортів(2015) Полоус, Ольга ВікторівнаПолоус О. В. Управління формуванням та розвитком трудового потенціалу аеропортів. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) – Національний авіаційний університет, Київ, 2015. У дисертаційній роботі досліджено науково-теоретичні аспекти визначення сутності та складових трудового потенціалу підприємства; встановлено перелік ендогенних та екзогенних чинників, що обумовлюють необхідність формування трудового потенціалу підприємства; узагальнено теоретичні підходи до управління формуванням трудового потенціалу підприємства. Проведено діагностику стану та визначено тенденції розвитку провідних аеропортів України; продіагностовано наявний потенціал провідних аеропортів України, проведено аналіз трудового потенціалу провідних аеропортів України за розробленими методичними підходами. Наведено стратегії розвитку трудового потенціалу аеропортів, що ґрунтуються на використанні інтегральний показників та карт сумісності політик реструктуризації, реновації та фінансування розвитку трудового потенціалу; розроблено концептуальний підхід до розвитку трудового потенціалу аеропортів; запропоновано рекомендації щодо реалізації перспектив розвитку трудового потенціалу аеропортів шляхом впровадження концептуального підходу до управління формуванням трудового потенціалу аеропортів, що включає послідовне прийняття управлінських рішень на тактичному та стратегічному рівнях та базується на обґрунтуванні напрямів забезпечення розвитку трудового потенціалу аеропортів.