Browsing by Author "Марчук, Валерія Василівна"
Now showing 1 - 7 of 7
Results Per Page
Sort Options
- ItemАналіз комунікаційної політики підприємства (на прикладі ПАТ «Миронівський хлібопродукт»)(Національний авіаційний університет, 2023-06-22) Марчук, Валерія ВасилівнаОдним із основних компонентів комплексу маркетингу є комунікаційна політика. У сучасному інформаційному суспільстві, комунікація відіграє вирішальну роль у формуванні індивідуальних та колективних думок, впливі на поведінку людей, а також встановленні взаємодії між різними суб'єктами. Інституції, організації та підприємства розуміють важливість комунікаційних стратегій для досягнення своїх цілей. Таким чином, комунікаційна політика стає ключовим інструментом в сфері бізнесу, масової інформації та громадського сектору. В рамках дослідження будуть розглянуті основні теоретичні підходи до вивчення комунікаційної політики, аналіз провідних наукових праць у цій галузі та визначення ключових понять. Також будуть розглянуті методи та інструменти, які використовуються для реалізації комунікаційної політики, зокрема, реклама, засоби масової інформації, соціальні медіа, паблік рілейшнз та інші.
- ItemВплив штучного інтелекту на цифровий маркетинг бізнесу(Київський національний університет будівництва і архітектури, 2023) Марчук, Валерія Василівна; Шевченко, Анна ВалеріївнаУ найближчому майбутньому штучний інтелект матиме сильний вплив на індустрію цифрового маркетингу. Немає сумніву, що штучний інтелект і машинне навчання вже через декілька років заберуть велику частину роботи маркетологів у напрямку цифрового маркетингу. Питання штучного інтелекту постало перед бізнесом за останні роки досить гостро, тож варто проаналізувати переваги впровадження штучного інтелекту у цифровий маркетинг підприємства.
- ItemЗміни споживчої поведінки в умовах трансформації цифрових маркетингових комунікацій(Національний авіаційний університет, 2023) Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Стельмашенко, Олена Олександрівна; Stelmashenko, Olena; Марчук, Валерія Василівна; Marchuk, ValeriaУ статті розглянуто теоретичні аспекти поняття цифрового маркетингу і цифрових комунікацій. Визначено переваги цифрових маркетингових комунікацій над традиційними. Розглянуто відмінності цифрових маркетингових комунікацій від традиційних. У статті проведено дослідження тенденцій цифрового маркетингу. Визначено, що значний вплив на розвиток та зміну тенденцій цифрових маркетингових комунікацій в Україні спричинило повномасштабне вторгнення російського агресора на частину території України. Розглянуто зміни, що відбулися у поведінці українського споживача під впливом політичних подій. Виділено основні маркетингові компоненти маркетингових комунікацій, які є актуальними на сьогоднішній день, та основні кроки, що дозволять підтримати цифрові маркетингові комунікації на технічному та сенсовому рівнях.
- ItemМобільний додаток як інноваційне рішення у напрямку покращення customer experience(Київський національний університет будівництва і архітектури, 2022) Марчук, Валерія Василівна; Шевченко, Анна ВалеріївнаІнновації в маркетингу сприяють швидкому прогресу, дають бізнесу можливість радикально змінити підхід до споживачів та формують тенденції в маркетингу. Підхід бізнесу до своїх споживачів повинен, насамперед, орієнтуватись на такі тенденції, щоб залишатися конкурентоспроможним на ринку. Використання мобільних технологій стало новим прогресивним рішенням у маркетингових комунікаціях. Такі технології стали ефективним засобом отримання прибутку. Зрештою, мобільні додатки стали невід’ємною частиною повсякденної роботи людей.
- ItemОсобливості управління попитом на основі цифрових маркетингових технологій(Національний авіаційний університет, 2022) Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Марчук, Валерія Василівна; Marchuk, ValeriaУ статті розглянуто погляди різних українських та зарубіжних компаній і науковців на концепцію управління попитом. Окреслено особливості управління попитом із використанням цифрового інструментарію. Проаналізовано вплив зміни потреб та вимог споживачів до товарів та послуг на перехід до цифрових маркетингових інструментів управління попитом на підприємствах. Встановлено, шо цифровізація принципів управління попитом має численні переваги, зокрема, покращене прогнозування. Вивчено прийоми цифрового маркетингу для управління попитом. Досліджено передові практики управління попитом і встановлено, що авторитетні компанії використовують цифрові маркетингові технології для управління попитом. Проаналізовано стратегії управління попитом, що набули популярності у 2022 році.
- ItemСтандарти забезпечення маркетингових досліджень в умовах цифрової економіки(Національний авіаційний університет, 2022) Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Марчук, Валерія Василівна; Marchuk, Valeria; Адєєва, Ганна Володимирівна; Adieieva, GannaУ статті обґрунтовано необхідність проведення маркетингових досліджень. Окреслено основні аспекти регулювання взаємовідносин між учасниками дослідницького процесу. Розглянуто основні регулюючі організації міжнародного та вітчизняного рівня та їх вимоги щодо якісного проведення дослідницьких процедур у сфері маркетингу. Узагальнено основні положення Міжнародного кодексу ESOMAR. Окреслено основні етичні норми ведення бізнесу в дослідницькій сфері, які засновані на принципах та директивах ESOMAR. Розглянуто основні вимоги ESOMAR до проведення маркетингових інтернет-досліджень. Розкрито особливості формування ринку маркетингових досліджень в Україні. Зазначено ключові аспекти діяльності Української асоціації маркетингу (УАМ), що сприяли розвитку ринку маркетингових досліджень. Проаналізована динаміка обсягу ринку маркетингових досліджень за період 2003-2020 роки. Визначено основних операторів ринку маркетингових досліджень в Україні.
- ItemСучасні тренди маркетингових досліджень бізнес-середовища компаній в умовах цифрових трансформацій(Національний авіаційний університет, 2022) Шевченко, Анна Валеріївна; Марчук, Валерія ВасилівнаВ роботі досліджено основні аспекти регулювання взаємовідносин між учасниками дослідницького процесу, розглянуто основні регулюючі організації міжнародного та вітчизняного рівня та їх вимоги щодо якісного проведення дослідницьких процедур у сфері маркетингу, а також досліджено сучасний стан ринку маркетингових досліджень та особливості його розвитку за умов цифрових трансформацій.