Browsing by Author "Кіндрачук, М.В."
Now showing 1 - 2 of 2
Results Per Page
Sort Options
- ItemОрганізація та триботехнології авіаремонтного виробництва(Національний авіаційний університет, 2015) Кудрін, А.П.; Духота, О.І.; Кіндрачук, М.В.; Зайвенко, Г.М.На сучасному етапі розвитку технічного прогресу в умовах постійно зростаючих цін на продукцію авіабудування питанням підтримання і відновлення льотної придатності авіаційної техніки (АТ) надається виключно важливе значення. Ключове місце щодо вирішення цього завдання належить ремонту. Своєчасний і якісний ремонт дозволяє запобігти виникненню несправностей і відмов продовжити ресурс, забезпечує можливість безпечної експлуатації АТ протягом усього призначеного, як правило, тривалого строку служби. Підвищення ефективності і якості ремонту діючого парка, освоєння ремонту нових типів повітряних суден (ПС) і авіадвигунів (АД), упровадження нових прогресивних технологічних процесів ремонту потребують здійснення комплексу організаційно-технічних і технологічних заходів щодо підготовки авіаремонтного виробництва. Головне завдання підготовки ремонту та подальшого удосконалення ремонту полягає у виборі найбільш ефективних. науково-обгрунтованих способів і технологій ремонту, визначенні оптимальних принципів і методів організації виробничого процесу та методів організації праці.
- ItemТехнологічне забезпечення зносостійкості деталей трибомеханічних систем дискретними поверхнями(Національний авіаційний університет, 2020) Кіндрачук, М.В.; Марчук, В.Є.; Духота, О.І.; Радіоненко, О.В.Проблема забезпечення високого рівня зносостійкості і довговічності деталей трибомеханічних систем машин і механізмів належить до найбільш пріоритетних завдань сучасного машинобудування. Важливим напрямом вирішення цієї проблеми є подальший розвиток наукових та технологічних основ створення ефективних методів модифікування і зміцнення функціональних поверхонь елементів рухомих вузлів і з`єднань, шо піддаються інтенсивному зношуванню. Необхідність підвищення зносостійкості і терміну безвідмовиого функціонування деталей і вузлів трибомеханічних систем постійно виникає у зв`язку з проектуванням і освоєнням випуску машин і механізмів з більш високою потужністю і строками служби, підвищенням вимог до їх надійності.