Browsing by Author "Коротя, Володимир Владиславович"
Now showing 1 - 20 of 29
Results Per Page
Sort Options
- ItemResponsibility for the Personal Health as Factor of Reliabitily of the Future Airspecialist(2018-10-10) Орленко, Наталія Анатоліївна; Оргєєва, Світлана Володимирівна; Хачатрян, Вікторія Вікторівна; Коротя, Володимир Владиславович
- ItemАналіз стану справ щодо проблем розвитку фізичної культури і спорту.(Національний авіаційний університете, 2017, 2017-06-16) Орленко, Наталія Анатоліївна; Коротя, Володимир ВладиславовичПід час дослідження робочою групою, утвореною наказом Мінмолодьспорту від 10 червня 2016 р. № 2320, стану справ щодо проблем розвитку фізичної культури і спорту в об’єднаних територіальних громадах в умовах децентралізації влади встановлено, що всі суб’єкти ФКіС, які діють в Україні відповідно до вимог статей 9-25 розділу ІІ Закону України «Про фізичну культуру і спорт», мають надавати споживачам фізкультурно-спортивні послуги відповідно договорів та нести відповідальність за якість наданих послуг. В ході аналізу показників якості надання фізкультурно-спортивних послуг, визначених в наказі Мінмолодьспорту від 28 березня 2013 р. № 1 «Про затвердження Державного соціального стандарту у сфері фізичної культури і спорту», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 5 квітня 2013 р. за № 559/23091, встановлено, що ці показники якості не визначають оцінку надання таких послуг. Показники якості встановлюють лише відсоток населення, охопленого масовими спортивними заходами та фізкультурно-оздоровчими заняттями за місцем проживання і в місцях масового відпочинку, а також кількість проведених спортивних і фізкультурно-оздоровчих заходів і кількість осіб, які отримали безоплатні послуги з ФКіС. Зазначеними показниками втіленні лише кількісні показники соціальних стандартів і мінімальних гарантій щодо забезпечення потреб людини в матеріальних та духовних благах, які необхідні також для формування фінансових ресурсів, що спрямовуються на їх реалізацію.
- ItemВлияние оздоровительного плавания на организм студенческой молодежи(Проблемы развития физической культуры и спорта в новом тысячелетии: междунар.научн.-практ.конф. 2-3 апреля 2014 г., 2014-04-02) Орленко, Наталія Анатоліївна; Величенко, Микола Анатолійович; Коротя, Володимир ВладиславовичФормирование правильного навыка плавания возможно в том случае, если преподаватель в процессе обучения студентов плаванию наиболее целесообразно использует законы взаимодействия человека с водной средой. За последние годы с помощью объективных методов исследований проведены экспериментальные работы для определения эффективных путей улучшения техники и методики обучения плаванию.
- ItemВідношення студенток НАУ до фітнес-індустрії(Національний авіаційний університет, 2019-06-15) Совгіря, Тетяна Миколаївна; Старостіна, Катерина Володимирівна; Коротя, Володимир ВладиславовичФізична культура дуже важлива для кожного, бо вона допомагає підтримувати організм у формі як зовні, так і всередині. Спортивні навантаження загартовують здоров'я, покращують витримку та концентрацію. Людина, яка займається стає більш цілеспрямованою, адже розуміє, що праця завжди має результат.
- ItemДержавний соціальний стандарт у сфері обслуговування закладами фізичної культури і спорту як підґрунтя надання якісних фізкультурно-спортивних послуг в системі вищої освіти.(Національний авіаційний університет. 2017, 2017) Орленко, Наталія Анатоліївна; Коротя, Володимир ВладиславовичУ статті досліджено підходи до формування державного соціального стандарту у сфері фізичної культури і спорту. Виявлено неврегульовані проблеми у нормативно-правовому полі, що створюють перешкоди для формування якісної системи державних соціальних стандартів і гарантій у цій сфері в системі вищої освіти. Запропоновано оновлення змісту показників якості фізкультурно-спортивних послуг конкретними вимогами.
- ItemЕкспериментальна перевірка результатів дослідження фізичної підготовленості майбутніх фахівців авіаційного профілю.(Національний авіаційний університет, 2018, 2018-06-15) Орленко, Наталія Анатоліївна; Шип, Лілія Олександрівна; Коротя, Володимир ВладиславовичЗгідно з навчальним планом навчання дисципліни «Фізичне виховання та психофізична підготовка» у майбутніх пілотів проводиться протягом усього періоду навчання і здійснюється у різноманітних формах, які доповнюють одна одну і являють собою єдиний процес фізичного виховання та професійно-прикладної фізичної підготовки (ППФП) майбутніх пілотів, що характеризується ступенем розвитку таких основних фізичних якостей, як: сила, витривалість, гнучкість, швидкість, спритність та координація.
- ItemИсследование технико-тактической подготовки юных футболистов на базовом этапе(ФГАОУ ВО «Рос. гос. проф. – пед. ун-т», 2019-02-28) Дейнеко, Ігор Володимирович; Коротя, Володимир Владиславович; Величенко, Микола Анатолійович; Deineko, Igor Vladimirovich; Korotya Vladimir Vladisavovich; Velichenko, Nikolay AnatolyevichСтатья содержит теоретические и методические материалы по технико-тактической подготовке юных футболистов на начальном этапе подготовки. Рассмотрено этапы подготовки и факторы технико-тактической подготовки юных футболистов на базовом этапе.
- ItemКомунікативна компетентність фахівця фізичної культури і спорту(Національний авіаційний університет, 2021-06-17) Лахтадир, Олена Володимирівна; Коротя, Володимир Владиславович; Совгіря, Тетяна МиколаївнаВажливо дослідити комунікативну компетентність та її розвиток у майбутнього фахівця ще з часу навчання у вищому навчальному закладі, коли закладається підґрунтя для його професійно-особистісного і комунікативного розвитку. На сьогодні не існує загальновизнаного підходу до практики розвитку комунікативної компетентності у майбутнього фахівця з фізичної культури і спорту, що враховував би специфіку становлення у нього комунікативних характеристик. Саме у студентські роки відбувається активне набуття студентами індивідуального досвіду в професійному спілкуванні, «оформлення» професійних, комунікативних і організаційних навичок і вмінь у сфері навчально-професійного спілкування. Відтак, наше психолого-експериментальне дослідження покликане розкрити специфіку розвитку комунікативної компетентності у майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни «Фізичне виховання та самовдосконалення»(Національний авіаційний університет, 2023-09-11) Орленко, Наталія Анатоліївна; Orlenko, Natalia Anatolyivna; Коротя, Володимир Владиславович; Korotya, Volodymyr Vladislavovy; Величенко, Микола Анатолійович; Velichenko, Mykolay AnatoliyovychНавчально-методичний комплекс дисципліни «Фізичне виховання та самовдосконалення» розроблено на основі освітньо-професійної програм введених в дію в 2023 р. підготовки фахівців освітнього ступеня «Бакалавр» для усіх галузей та спеціальностей окрім: спеціальності: 262 «Правоохоронна діяльність» та освітньо-професійної програми «Правоохоронна діяльність»; 272.02 «Авіаційний транспорт» та освітньо-професійної програми «Льотна експлуатація повітряного транспорту» підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» освітньо-професійних програм та відповідних нормативних документів. Метою викладання дисципліни фізичне виховання є надбання адекватного рухового досвіду, підтримка оптимального рівня фізичного здоров’я та формування у студентів уявлення щодо перспектив індивідуальних фізичних можливостей (на основі оптимального використання чинників фізичної культури).
- ItemНеобходимость учета функционального состояния студентов при организации занятий физическим воспитанием(Коротя В.В. Роль преподавателя кафедры физического воспитания в педагогическом процессе обучения студентов НАУ / В.В. Коротя,Т.Н. Совгиря, В.М. Наконечний / Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: матеріали ІІІ Регіональної науково-методичної конференції. – К.:НАУ, 2008. – С. 45-46., 2008) Коротя, Володимир Владиславович; Совгіря, Тетяна Миколаївна; Наконечний, В. М.Показатель ВДПР обладает доступностью, информативностью и объективностью такой оценки. При этом о текущем психоэмоциональном состоянии организма можно судить по количественным показателям ВПДР. Несомненным достоинством приложения теории функциональных систем к изучению проблемы является использование этой теорией результата действия, отражающего текущее функциональное состояние организма.
- ItemОрганізаційно – методичні основи занять оздоровчої та спортивно-масової діяльності студентів(Коротя В.В. Організаційно – методичні основи занять оздоровчої та спортивно-масової діяльності студентів / В.В. Коротя, Т.Н. Совгіря, В.Г. Фотинюк / Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: матеріали ІV Регіональної науково-методичної конференції. – К.:НАУ, 2009. – С. 33-35., 2009) Коротя, Володимир Владиславович; Совгіря, Тетяна Миколаївна; Фотинюк, Володимир ГригоровичОднією з особливостей побудови системи фізичної підготовки у вищому навчальному закладі є використання у процесі як загально розвиваючих засобів, так і професійно – прикладної спрямованості, що дозволяє вирішувати завдання оздоровлення, всебічного та спеціального вдосконалення фізичних здібностей студентів.
- ItemОрганізаційно-методичні особливості побудови навчального процесу з фізичної підготовки студентів військового факультету.(Національний авіаційний університет, 2017, 2017) Орленко, Наталія Анатоліївна; Коротя, Володимир Владиславович; Величенко, Микола Анатолійович; Старостіна, Катерина ВолодимирівнаВ статті розглянуто проблеми фізичної підготовки у студентів військового факультету ВНЗ. З’ясовано, що фізична підготовка є складовою частиною загальної системи навчання та виховання особового складу Збройних Сил України, мета якої забезпечити фізичну готовність військовослужбовців до професійної діяльності. Доведено, що сутність процесу оптимізації навчання під час фізичної підготовки передбачає: зміну самої організації навчання за рахунок уведення технологізації в цей процес.
- ItemОсобенности физической и технической подготовки студентов в спортивных играх.(Российский Государственный профессионально-педагогический университет, 2013-03-07) Величенко, Микола Анатолійович; Єременко, Валентина Григоріївна; Коротя, Володимир ВладиславовичВ данной статье систематизированы средства для повышения уровня физической и технической подготовленности студентов в футболе, баскетболе и волейболе. Представлены специальные подготовительные упражнения с характерной для них координацией, напряжениями, темпом и ритмом движений для совершенствования технико-тактической подготовки студентов в спортивных играх
- ItemПобудова мікроциклів швидкісно-силової підготовки студентів І-ІІ року навчання спортивної спеціалізації "футзал".(Національний авіаційний університет, 2017, 2017) Дейнеко, Ігор Володимирович; Шип, Лілія Олександрівна; Коротя, Володимир ВладиславовичВ статті розглянуто закономірності структуризації і динаміки прояву швидкісно-силових якостей студентів футболістів. Зроблено аналіз впливу тренувальних навантажень. З’ясовано, що під час планування тренувального процесу при підготовці молодих футболістів можна рекомендувати навантаження малого обсягу, з різною тривалістю серій вправ, навантаження середнього обсягу.
- ItemПсихолого-педагогічні умови психофізичної підготовки льотного складу в процесі професійної освіти.(Інститут інноваційних технологій і зміст освіти МОН України, – К., 2015, 2015) Совгіря, Тетяна Миколаївна; Коротя, Володимир Владиславович; Порадник, Святослав Георгійович; Василенко, Олександр ВасильовичВ статті розглянуто особливості професійної підготовки студентів, в процесі якої розрізняють розумову та фізичну працездатність. Встановлено, що діяльність пілота належить до високоінтелектуальної діяльності, пов’язаної з граничною напругою розумових процесів на фоні впливу цілого комплексу негативних факторів середовища.
- ItemПсихологічні страхи у дітей на початковому етапі підготовки плавців(Національний авіаційний університет, 2022-06-16) Поляничко, Олена Миколаївна; Коротя, Володимир Владиславович; Совгіря, Тетяна МиколаївнаСтрах — це емоція або почуття, яке виникає від відчуття небезпеки і розфарбовується емоційним процесом. У тваринному світі страх — емоція, заснована на минулому негативному досвіді, граючи велику роль у виживанні особи. На перших тренуваннях тренер одразу може диференціювати дітей які не бояться води і тих, що побоюються її. Окремі діти з перших хвилин рвуться у воду, інші не поспішають. У таких дітей явно виражено уникнення водного середовища, рухи повільні, вони не пірнають, не впевненні, обережні, напружені, тривожні і т.д.
- ItemРезультати соціально-педагогічного дослідження щодо підготовки майбутніх пілотів у вищих навчальних закладах(ЧНПУ, 2012, 2012) Орленко, Наталія Анатоліївна; Турчина, Наталія Ігорівна; Коротя, Володимир Владиславович; Совгіря, Тетяна МиколаївнаУ процесі дослідження нами вивчалися інтереси та мотивація майбутніх пілотів, що дало змогу виявити їх прагнення, недоліки в організації навчально-виховного процесу, запропонувати певні заходи для поліпшення фізичного виховання у вищих закладах освіти
- ItemРозвиток швидкісної витривалості у гравців з настільного тенісу(Коротя В.В.. Розвиток швидкісної витривалості у гравців з настільного тенісу / В.В. Коротя, В.М. Наконечний / Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: матеріали ІІІ Регіональної науково-методичної конференції. – К.:НАУ, 2008. – С. 48-50., 2008) Коротя, Володимир Владиславович; Наконечний, В. М.Важливе значення при розвитку швидкісної витривалості економічність рухових дій. Технічна економічність обумовлюється раціональною біомеханічною структурою рухів та їх автоматизацією. Автоматизація рухів сприяє усуненню зайвого напруження і, як наслідок, зменшенню енерговитрат. Швидкісна витривалість гравців, які займаються настільним тенісом, має природні темпи приросту.
- ItemРоль преподавателя кафедры физического воспитания в педагогическом процессе обучения студентов НАУ(Коротя В.В. Необходимость учета функционального состояния студентов при организации занятий физическим воспитанием / В.В. Коротя,Т.Н. Совгиря, В.М. Наконечний / Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: матеріали ІІІ Регіональної науково-методичної конференції. – К.:НАУ, 2008. – С. 46-48., 2008) Коротя, Володимир Владиславович; Совгіря, Тетяна Миколаївна; Наконечний, В. М.Преподаватель физического воспитания, так же как и преподаватель любой другой дисциплины, не просто передает студенту знания и обучает его различным навыкам и умениям, он участвует в формировании его личности. Преподаватель содействует физическому развитию и укреплению здоровья, развитию двигательных качеств, формированию двигательных умений и навыков, оказывает положительное влияние на воспитание устойчивого интереса и потребности в систематических занятиях физической культурой.
- ItemСпецифіка та проблеми системних досліджень адаптаційних можливостей та діяльності людини.(ФГАОУ ВО «Рос. гос. проф. – пед. ун-т»., 2017-02-28) Орленко, Наталія Анатоліївна; Коротя, Володимир Владиславович; Величенко, Микола АнатолійовичРозглянуто системний підхід, як наукову методологію цілісної побудови досліджень. З’ясовано, що головним завданням системних досліджень є вироблення відповідної теоретико-пізнавальної технології вивчення явищ як систем і пізнання системності самого світу. Доведено, що наукова цінність системного підходу, визначається значенням як єдиного принципу, що відображає світоглядний рівень дослідження.